Olympic Air Dash8 Q400

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

OA701":1t8us14t said:
Για τα DH8, ήθελα να ρωτήσω αν η Bombardier έχει τη δυνατότητα να κατασκευάσει νέα κατα παραγγελία, σαν να θυμάμαι ότι σε κάποια απ' τα μικρά υπήρχε η δυνατότητα μέχρι πριν μερικά χρόνια. Μιλάμε για αρκετά καταπονημένα α/φη που όμως φέρνουν χρήμα ζεστό και σε περίπτωση απόκτησης νέων θα φέρνουν για καιρό ακόμη χωρίς ανταγωνισμό...

Υπαρχει η δυνατοτητα να κανουν επεκταση απο τους 80000 κυκλους στους 120000( άλλα 10 με 12 χρόνια εκμετάλλευσης) . Διαβασα ενα αρθρο που αναφερόταν στο αντίστοιχο προγραμμα που ολοκλήρωσε πρόσφατα η Wideroe για τα δικά της -100/200 .
http://www.ainonline.com/aviation-news/ ... rvice-life
http://www.bombardier.com/en/media-cent ... =aerospace
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

(αν και εκτός θέματος, αφορά στο αμέσως προηγούμενο κείμενο)

Ακριβώς αυτό το life extension program μόλις έκανε η Νορβηγική Widerøe.
Έχουμε το πρωτότυπο κείμενο εδώ: http://www.nrk.no/nordland/derfor-har-w ... 1.12238680 και εδώ
http://www.nrk.no/nordland/her-ruller-e ... 1.12332316

και βέβαια, η ανάλυση, όπως παρουσιάζεται στον μεγάλο αδελφό
http://www.airliners.net/aviation-forum ... n/6383725/
 
Re: Aegean's Airbus Α320 Family

:idea: Θα πρότεινα στους φανταστικούς :cool: διαχειριστές μας αν μπορούν να επιλέξουν τα ποστ που αφορούν τα Dashακια και να τα μεταφέρουν στο αντίστοιχο νήμα αφενός γιατί βγαίνουμε εκτός θέματος (άσε την ιεροσυλία που σε νήμα για τζετ μιλάμε για σαλαμοκόφτες) και αφετέρου θα ήταν κρίμα τα όσα ενδιαφέροντα αναφέρθηκαν να "χαθούν" με τον καιρό εδώ μέσα.

Ελπίζοντας ότι θα εισακουστεί η παράκληση μου, συνεχίζω εκτός θέματος :mrgreen: προς το παρόν, Είχα ξεχάσει αυτό το πρόγραμμα της επιμήκυνσης ζωής, νομίζω ότι κάποτε το είχα αναφέρει, και πραγματικά ήταν πολύ χρήσιμες όλες οι πληροφορίες. Αν κατάλαβα σωστά ο 1ος ήρωας ήταν η Wideroe και προφανώς αφού στέφθηκε απο επιτυχία το πρόγραμμα τώρα προσπαθεί να το πουλήσει και η ίδια μαζί με την Bombardier. Eπίσης, η Jazz θα κανεί το ίδιο απ' το 2017 και για μίνιμουμ 19 DH3 οπότε μάλλον και της ΟΑ για εκεί τα βλέπω αν και δεν γνωρίζουμε πόσοι κύκλοι τους απομένουν ακόμη. Με βάση αυτά αλλά και τη δύσκολη θέση του κατασκευαστή λόγω του C-Series, μάλλον θα δούμε NG στα μέσα της επόμενης 10ετίας, εκτός και αν βέβαια το πουλήσουν αλλού το πρόγραμμα.

Για να επανέλθω σχετικά εντός θέματος με τα των ηλικιών των στόλων, χάζευα προ ολίγου στο airfleets την FR και διαπίστωσα ότι διώχνουν α/φη 8-9 χρονών, μάλιστα μου έκανε εντύπωση ότι πέρσι το καλοκαίρι ενώ καίγονταν για χωρητικότητα και τελικά νοίκιαζαν α/φη, είχαν διώξει τουλάχιστον 2 738 επτά και οκτώ ετών. Σε 2-3 χρόνια θα έχει γεμίσει η αγορά 738 10ετίας νομίζω...
 
Σορρυ για το οφ τοπικ φιλτατοι διαχειριστες μια και δεν αφορα τα Dash

Σχετικα με την ερωτηση περι Ryanair και γιατι τα ξεφορτωνονται μετα απο 7-8 χρονια . Η Ryanair λογω οτι αγοράζει 200-250 αεροσκάφη μαζί παίρνει εξωφρενικές εκπτώσεις απο την Boeing, ο ιδιος ο Ο'λιγδης είχε αναφέρει μετά απο ενα deal που έκλεισε με την Boeing : We raped the @@ckers .
Τα αγοραζει λοιπον φθηνα και βρηκε ενα τροπο να βγαζει εξτρα χρημα. Τα αγοραζει ας πουμε στα 60-65 εκατομμυρια το ενα αντι για 90 εκατομμυρια USD που ειναι η κανονικη τιμη, μολις το παραλαμβανει το πουλαει σε μια τραπεζα συνηθως , μονο που δεν το πουλαει για 60-65 που το αγορασε αλλα με τρεχουσες τιμες αγορας για ολοκαινουρια αεροσκαφη , σε αυτη την περιπτωση 90 εκατομμυρια και αμεσως μετα τα νοικιαζει πισω για 6-7 χρονια ( μεθοδος sale and lease back) . Οταν αυτο γινεται σε βαθος χρονου και για 200-250 αεροσκαφη καταλαβαινεις τι κερδη εχουν οι τυποι...
 
η εκπτωση του ειναι μεγαλυτερη του 50% (ειναι γνωστο στην αγορα) και καμια τραπεζα/οργανισμος δεν τα αγοραζει σε τιμες καταλογου
 
Εξαρταται απο αρκετά δεδομενα KGP. Μπορει να μην το πάρει ακριβως στην τιμή καταλόγου αλλά όταν η FR τους πουλά αεροπλάνο που μόλις βγήκε απο την γραμμή παραγωγης δεν θα τους το αγοράσει στην τιμή που το αγόρασε η Ράιαν, αν ηταν έτσι δεν θα είχε λογο η ιδια η FR πριν πετάξει λεπτο με το αεροσκάφος να τους το πουλήσει. Συνήθως τα πουλά 4-5δες οποτε δεν μιλάμε για μαζικές πωλήσεις που θα δικαιολογουσαν χαμηλή τιμή απο πλευράς τράπεζας. Και για τους δυο είναι win win κατάσταση, η μεν FR γιατί βγάζει κέρδος και κρατά και τον στολο σε χαμηλο μέσο ορο ηλικιας για την δε τραπεζα παιρνει ένα περιουσιακό στοιχείο χωρις να πρεπει να περιμενει δυο χρονια, το οποίο σε βάθος χρονου θα της αποφερει κέρδη.
 
το ξερω για αυτο δεν δηλωσα πιο περιορισμενο ευρος...ισως γιατι γνωριζω και τον "συγκεκριμενο χωρο"

ως παραδειγμα θα μπορουσατε να παρετε την αγορα ακινητων και αυτοκινητων (αναφερωμαι στα "βαρεια μηχανηματα" κυριως ελαχιστες πραξεις -αν οχι καθολου- γινονται σε "ΙΧ")

ο εκαστοτε οργανισμος (ειτε τραπεζα ειτε πιο εξειδικευμενος οργανισμος) περνει και αλλα στοιχεια υποψη που ελαχιστοι εχουν "προσβαση" ... οσοι εχουν σχεση με αντιστοιχες κινησεις που γινονται στα καραβια "με καταλαβαινουν"...

υποψην οτι τα καραβια τα θεωρουν "πιο ασφαλη" sale and leaseback κινηση απο οτι τα αεροπλανα .... οπως (για λογους παραδειγματος/συσχετισμου) τα ακινητα σε σχεση με τα αυτοκινητα
 
Πίσω στο θέμα μας παρακαλώ
 
Nα το συνεχίσουμε σε άλλη στέγη χωρίς να χαθούν όμως τα σχετικά πόστ γιατί έχει ενδιαφέρον; Κάποια πρόταση απ΄τους διαχειριστές; :cool:

ΥΓ
Ευχαριστώ Άκη για τη μετακόμιση :great:
 
Αν το ΦΡ24 τα λέει σωστά, το OBC (ξέ)μεινε SMI; Έκανε τη 244 αλλά η 245 γίνεται καθυστερημένα με το BIU που πήγε SMI ως OA3002
 
Top