Olympic Air-Inflight services

niogr

Economy-Class-Member
Εγγραφή
20/09/2007
Μηνύματα
177
Likes
4
Συμφωνώ, εφόσον δεν υπάρχει IFE, το περιοδικό είναι μονόδρομος....
Εντάξει μωρέ, κανείς δεν είναι αλάθητος.... Απλά, αυτός που έγραψε το άρθρο ή έστω έκατσε και το επιμελήθηκε, πώς ανέλαβε την ευθύνη να μιλήσει για τη Λευκωσία χωρίς να έχει καν πατήσει εκεί? Τέλος πάντων, πιστεύω ότι δεν το αντιλήφθηκε σχεδόν κανείς οπότε μικρό το κακό... :banana:
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.680
Likes
878
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Τουλάχιστον απαράδεκτο, ειδικά όταν πρόκειται για άρθρο για την πρωτεύουσα μίας χώρας-προορισμού, από την οποία προέρχονται και αρκετοί από τους πελάτες της εταιρείας. Πέρα από τη βαρύτητα που έχει η Λευκωσία σαν πόλη στην ιστορία Ευρώπης και της Μέσης Ανατολής, φανταστείτε πώς νοιώθει ένας κύπριος αναγνώστης όταν ανοίγει το περιοδικό και βλέπει μία παγκοσμίως άγνωστη πόλη. Είναι σα να ανοίγει ο ισπανός ένα περιοδικό με άρθρο για τη Valencia της Ισπανίας και ανάμεσα στις φωτογραφίες, να βλέπει μία πανοραμική εικόνα της Valencia στη Βενεζουέλα.
 

infonew

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/08/2009
Μηνύματα
50
Likes
0
Website
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Μόλις επέστρεψα από IST και ισχύει αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω, ότι δηλαδή τα OAT & OAU χρησιμοποιούνται αναλόγως του προγράμματος. Νομίζω βέβαια ότι θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι στην πρωινή πτήση χρησιμοποιείται ένα από τα 2 παρατηρώντας το σε daily basis την προηγούμενη εβδομάδα.
Πάντως έχω κάποιες ενστάσεις για την Business της OA όσον αφορά τις υπηρεσίες αλλά δεν ξέρω αν πρέπει να επεκταθώ στο συγκεκριμένο thread!
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.930
Likes
347
Website
www.air-born.gr
infonew":zrh84oqe said:
Νομίζω βέβαια ότι θα ήταν ασφαλές να πούμε ότι στην πρωινή πτήση χρησιμοποιείται ένα από τα 2 παρατηρώντας το σε daily basis την προηγούμενη εβδομάδα.

Εγώ θα έλεγα πως είναι τελείως αυθαίρετο. Σήμερα (Κυριακή) η ΟΑ315|316 θα γίνει με το OAH ενώ χθες έγινε με το OAR. Από τη στιγμή που δεν υπάρχει σαφής λόγος δρομολόγησης σε κάποια συγκεκριμένη γραμμή, η εταιρεία τα χρησιμοποιεί ως ίδια
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
585
Likes
109
Ειλικρινά δεν ξέρω που να ποστάρω αυτό που θα πω.
Το βάζω λοιπόν εδώ.

Πρίν 2 μέρες πετούσα με ΟΑ. Η αεροσυνοδός μας ενημέρωσε ότι εκτός από το κάπνισμα απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό τσιγάρο στις πτήσεις της ΟΑ.
Αντιθέτως η Α3 που πετούσα πριν λίγες μέρες δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Ξέρει κανείς αν έχει υιοθετηθεί κάτι τέτοιο και από άλλες εταιρίες;
Ή αν υπάρχει κάποιος κανονισμός;
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS

fotis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2007
Μηνύματα
1.715
Likes
1
Περιοχή
Athens/Munich
Website
www.videoart.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
IMP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM

RWY32

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
29/08/2012
Μηνύματα
14
Likes
0
solro":3bexlfu6 said:
Ειλικρινά δεν ξέρω που να ποστάρω αυτό που θα πω.
...Η αεροσυνοδός μας ενημέρωσε ότι εκτός από το κάπνισμα απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό τσιγάρο στις πτήσεις της ΟΑ.
Αντιθέτως η Α3 που πετούσα πριν λίγες μέρες δεν έκανε καμία ανακοίνωση για το ηλεκτρονικό τσιγάρο

Ξέρει κανείς αν έχει υιοθετηθεί κάτι τέτοιο και από άλλες εταιρίες;
Ή αν υπάρχει κάποιος κανονισμός;
Το οτι δεν έγινε ιδιαίτερη ανακοίνωση δεν σημαίνει οτι επιτρέπεται, ασε που εμπίπτει και αυτό στο "κάπνισμα" που αναφέρεται στις ανακοινώσεις. Και στην εταιρία που είμαι εγω (καμία από τις παραπάνω) έχουμε σαφή ενημέρωση οτι απαγορεύεται και το ηλεκτρονικό αν και ούτε εμείς κάνουμε ειδική αναφορά σε αυτό στις ανακοινώσεις. Αλλά φαντάζεσαι να κάναμε ιδιαίτερη ανακοίνωση για όλα όσα απαγορεύονται: τσιγάρο, πούρο, πίπα, ναργιλέ, τσιμπούκι, μπάφο, ηλεκτρονικό τσιγάρο, ηλεκτρονική πίπα, ηλεκτρονικό τσιμπούκι, ηλεκτρονικό μπάφο, ηλεκτρονικό ναργιλέ, σνιφάρισμα κόλλας, σνιφάρισμα βενζίνης, ηλεκτρονικό σνιφάρισμα κόλλας, ηλεκτρονικό σνιφάρισμα βενζίνης... δε θα τελειώναμε ποτέ! (Ξέρω, ξέρω, είμαι τεχνολογικά πολύ μπροστά!) Το ωραίο της υπόθεσης είναι οτι οι πλείστοι χρήστες ηλεκτρονικού τσιγάρου έχουν την εντύπωση οτι βρήκαν την υγειά τους με δαύτο και δεν τους πιάνει κανένας νόμος και όποτε τους έρθει, χλααααπ το βγάζουν εν πτήσει με τρελλή άνεση τύπου "δείτε με τώρα και σκάστε από τη ζήλια σας γιατί δε μπορεί να μου πει κανείς τίποτα" και αρχίζουν το ρούφηγμα....και τότε είναι που σκάω μύτη εγώ για να τους κατεδαφίσω όλη την αίγλη! Μοναδικές στιγμές που αντέχουν στον χρόνο!
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
To 'κάπνισμα' σε όλες του τις μορφές (η παραπάνω αναλυτική περιγραφή δεν ξεπερνιέται...) δεν απαγορεύεται στις πτήσεις για λόγους προστασίας της υγείας των καπνιστών (αυτών που ρουφάνε το δικό τους καπνό και αυτών που αναγκάζονται να ρουφήξουν τον καπνό του διπλανού, μπροστινού, πισινού...), ούτε και για λόγους σεβασμού του δικαιώματος του καθενός που δεν γουστάρει, ρε αδερφέ, να σνιφάρει την κάπνα του διπλανού του.

Όσο σημαντικοί και να είναι αυτοί οι δύο λόγοι, το 'κάπνισμα' στις πτήσεις απαγορεύεται κυρίως για λόγους ασφάλειας της πτήσης. Και επειδή είμαστε σε αεροπορικό forum δεν θα μπω στον κόπο να το αναλύσω.
 
Top