Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Δε νομίζω να "φταίει" αυτό που λες Άκη.
Και η ΟΑ913 της ίδιας μέρας είχε εφημερίδες στην οικονομική. Τον "Αγγελιοφόρο" και την "Ημερησία".
 
Στο Facebook έχουνε διαγωνισμό για του Αγίου Βαλεντίνου όσοι ''πιστοί'' προσέλθετε!
 
Βάσει του περιοδικού της Olympic Air, μαθαίνουμε πως θα είναι χορηγός της Ελληνικής Ολυμπιακής Επιτροπής και σύντομα τα αεροσκάφη θα φέρουν το λογότυπό της (κάτι τέτοιο;).

Επίσης, η εταιρεία θα μεταφέρει και τα μέλη της Ελληνικής αποστολής στο Λονδίνο.
 
Άντε μήπως και μείνει στο Λονδίνο.... (λέμε τώρα κουβέντα να γίνετε)!
 
"Μεταφέρω" ένα θέμα συζήτησης που έχει ανοίξει στο thread των Q400, με αφορμή ένα post που έγινε στη Facebook σελίδα της Ολυμπιακής αναφορικά με το Q400, πόσο καλό είναι, πόσο πιο φιλικό στο περιβάλλον κλπ.

Γράφτηκε σαν σχόλιο
Αν το αντικείμενο της έρευνας είναι το είδος του αεροπλάνου,ναι,είναι αρνητικό.Γιατί δείχνει ότι δε ξέρει τι της γίνεται.

Και ρωτάω: Πώς και με ποιο τρόπο δείχνει ότι δεν ξέρει "τι της γίνεται";
 
Επειδή δε ξέρουν στην ίδια την εταιρεία πως να παρουσιάσουν σε επικοινωνιακό επίπεδο το αεροπλάνο τους και χρειάζονται έρευνα.Για αυτό και για το ότι το κάνουν τώρα που διώχνουν και τα τελευταία Airbus.
Κάποιος έγραψε για "μειονεκτήματα του προϊόντος".Γιατί,έχετε και άλλα αφη και δε το ξέρω;Από αυτό τα καταλαβαίνεις όλα.
Δε πιστεύουν στα "ελικοφόρα".Είναι οι ίδιοι άνθρωποι που όταν εργάζονταν στην AEGEAN τα δυσφημούσαν.Τα έχουμε γράψει ξανά αυτά.
Αυτά είναι σπασμωδικές κινήσεις.
Γιατί τα αγόρασαν;Τόσα λεφτά στα κουτουρού τα ρίξανε;Αφήστε τις κουτοπονηριές και τις στημένες δημοσιεύσεις τύπου "Πήγα στη Θεσσαλονίκη με Q και ήταν απίθανα",γίνετε ταπεινοί και διαχειριστείτε τα λάθη σας κατ'αρχήν,αποδεχόμενοι ότι εσείς τα κάνατε και όχι άλλοι.Αυτό θα ήταν το τίμιο.
Αλλά,τι λέω;Αν παραδεχόσασταν ότι κάνατε λάθος θα έπρεπε να πάτε και σπίτια σας.
ΥΓ:Θυμάμαι να πηγαίνω στη Θεσ/κη με ένα από αυτά τα Α320 με τις έξι θέσεις Β/C,τις μονές σα πολυθρόνες.Η προϊσταμένη έλεγε στους επιβάτες:"Είδατε;Για τη Θεσ/κη προτιμούμε τα ΚΑΛΑ αεροπλάνα".
 
Διακρίνω μια βεβαιότητα σε αυτά που λες η οποία δεν ξέρω από που προέρχεται. Εγώ αυτό που ξέρω είναι ότι προκειμένου να παρουσιάσεις σε επικοινωνιακό επίπεδο ένα οποιοδήποτε προϊόν, η (ενδεδειγμένη) διαδικασία είναι να κάνεις έρευνα αγοράς. Η έρευνα θα σου δείξει τι αντιλαμβάνεται το κοινό σου από το μύνημα που πας να περάσεις ή γενικά για το προϊόν σου και θα προσαρμόσεις ανάλογα το μύνημα. Δεν υπάρχει ο marketing guru κάπου που έχει μια σίγουρη λύση για όλα και γνωρίζει τα πάντα.

Από εκεί και κάτω δεν καταλαβαίνω ποιο είναι το point που προσπαθείς να κάνεις. Αν γίνεις λίγο πιο σαφής, θα πάμε την κουβέντα ένα βήμα παρακάτω.
 
Η βεβαιότητα προέρχεται από τη γνώση του αντικειμένου.
Επίσης,το λεγόμενο "point" είναι η απάντηση σε ερώτημα που έθεσες σε προηγούμενη ανάρτηση για το πως φαίνεται ότι δε ξέρουν τι κάνουν.Τα υπόλοιπα είναι παράθεση γεγονότων σχετικών με το θέμα.
Σου έγραψα ένα περιστατικό ως υστερόγραφο:
Το διάβασες;Διαβάζοντάς το θα τα καταλάβεις όλα.Περιμένω τη γνώμη σου.
 
ΟΚ, διάβασα το περιστατικό και μάλλον καταλαβαίνω που το πας.

Το όλο θέμα λοιπόν είναι (βάσει του περιστατικού) ότι οι ίδιοι υποβάθμιζαν τα ελικοφόρα τους αεροσκάφη σε επικοινωνίες με τους επιβάτες.

Αποδέχεσαι ότι και η έρευνα και τα facebook posts είναι μια προσπάθεια διόρθωσης του λάθους αυτού;
 
Top