Olympic Air Marketing

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι.
Δε μπορεί κάποιος να σε θεωρεί τόσο ΒΛΑΚΑ.
Το αεροπλάνο ήταν ανέκαθεν μια χαρά.
Αυτοί έκαναν λάθος και τώρα προσπαθούν να γατζωθούν στις καρέκλες τους.
Αλλά για πες μου:Πως και χρειάστηκε αυτή η έρευνα τώρα,μετά από τέσσερα χρόνια;
 
ΟΚ, δεν δέχεσαι ότι η έρευνα και τα posts είναι ενδεδειγμένοι τρόποι. Ποιοι είναι;

Γιατί χρειάστηκε να γίνει η έρευνα: Δεν ξέρω. Υποθέσεις που μπορεί να στέκουν: Γιατί δεν πουλάνε όσα εισητήρια θέλουν; Γιατί έχουν ακούσει τους επιβάτες τους να εκφράζονται αρνητικά;
 
Ενδεδειγμένοι τρόποι:
Κάτι που λέγεται "Αεροπορική Παιδεία" και που θα μπορούσε η εταιρεία να έχει ως οδηγό.
Όσο για το ποιος εκφράστηκε αρνητικά για το αφος σε προγενέστερες περιόδους,ψάξε εντός της εταιρείας.
Α,είπες ότι ΙΣΩΣ δε πουλάνε όσα εισιτήρια θέλουν.Για αυτό και μας πληροφορούνε ότι το αεροπλάνο καταναλώνει λιγότερα καύσιμα και εκπέμπει λιγότερους ρύπους!Θερμά Συγχαρητήρια!
 
Προσπαθώ να σε καταλάβω βρε Άλεξ διότι η κίνηση τους είναι πέρα για πέρα λογική με μαρκετομανατζερίστικη λογική, ακόμη και με τη λογική του απλού αλλά σκεπτόμενου επιβάτη. Το ότι είχαν ένα σχέδιο που δεν τους βγήκε (και ασχέτως του ποιός/οι φταίνε που νομιζω ότι εκεί θέλεις να εστιάσεις περισσότερο για τους δικούς σου προσωπικούς αν αντιλαμβάνομαι σωστά λόγους) δεν σημαίνει όμως ότι επειδή έμειναν με τα πραπρα θα τα βάλουν φωτιά να τα κάψουν. Υπάρχει πρόβλημα αρνητικής προκατάληψης με τα ελικοφόρα ειδικά στους "μεγάλους" εσωτερικούς προορισμούς αλλά και όπου υπάρχει ακόμη τζετανταγωνισμός, προσωπικά το έχω επιβεβαιώσει με 2 πράκτορες, οπότε για εμένα καλώς το κάνουν κι άργησαν κιόλας. :)
 
δεν σημαίνει όμως ότι επειδή έμειναν με τα πραπρα θα τα βάλουν φωτιά να τα κάψουν
Μα,αγαπητέ,έχω γράψει πολλές φορές:Το αφος είναι μια χαρά.
Το μεμπτό,κατά τη γνώμη μου, είναι ότι "εκεί που γλύφουν,φτύνανε" με λίγα λόγια και όπως μπορείς να συμπεράνεις και από τα γραφόμενα σε άλλες αναρτήσεις.(βλ.ενότητα για τα Q400)
Και φυσικά,το πρόβλημα δεν είναι προσωπικό.Ούτε να χάσω ούτε να κερδίσω κάτι υπάρχει από αυτό.Λέω απλά τη γνώμη μου.
Είναι όσων προσπαθούν να γαντζωθούν σε κάποιες καρέκλες.Ο νοών, νοείτω.
 
Ο ενδεδειγμένος τρόπος για να διορθώσεις ένα λάθος, την στιγμή που καίγεσαι, είναι η "αεροπορική παιδεία"; Είναι δυνατόν η λύση σε ένα άμεσο πρόβλημα να είναι κάτι το οποίο απαιτεί χρόνια για να δημιουργηθεί;

Επιχειρηματικά αυτό που λες, δεν στέκει. Όχι μόνο στο χώρο της αεροπορίας, άλλα σε κανέναν χώρο.

Αυτό που γράφεις για τα εισιτήρια και αυτό που μας λένε για τους ρύπους και τα λιγότερα καύσιμα, πώς συνδέονται με την προηγούμενη κουβέντα;
 
Δε χρειάζεται χρόνια για το συγκεκριμένο αντικείμενο.Θα γινόταν ιδιαίτερα απλά αν δεν είχαν προηγηθεί τραγικά σφάλματα και νοοτροπίες.ΞΑΝΑ:Δε μπορούν οι ίδιοι άνθρωποι που θεωρόυσαν ΕΜΠΡΑΚΤΑ κατώτερα τα "ελικοφόρα" να προσπαθούν να μας πείσουν τώρα πόσο καλό αυτό είναι.Ειλικρινά,το θεωρείς έντιμο;
Δεν είμαι κατά του λεγόμενου marketing.Υπάρχει όμως καλό,κακό,σοβαρό,μη σοβαρό,τίμιο,μη τίμιο κλπ.Εδώ,αν εξετάσεις όλη τους τη πορεία ξεπερνούν κάθε όριο γελοιότητας.
Η συσχέτιση με τα εισιτήρια,τα καύσιμα και τους ρύπους προκύπτει από την δική σου υπόθεσή σου ότι η έρευνα μπορεί να έγινε επειδή δε πουλάνε εισιτήρια και από το τι προβάλλει η εταιρεία.Μη μου πεις λοιπόν ότι θα πουλήσουν περισσότερα εισιτήρια επειδή είναι "οικολογικό",ε;
Επίσης,το marketing της Ο.Air δεν έχει καμία σχέση με τη προβολή που κάνουν άλλες εταιρείες στα αφη της,όπως αυτές που επικαλέστηκε ο Σωκράτης.
 
Διαφωνώ - δεν αναπτύσεις αεροπορική ή όποια άλλη παιδεία σε λίγες μέρες ή εβδομάδες. Είναι κάτι που το χτίζεις - μαζί με την εταιρική σου κουλτούρα σε βάθος χρόνου και όταν οι συνθήκες είναι ευνοϊκές. Αυτά βέβαια είναι ψιλά γράμματα όταν χάνεις λεφτά και πρέπει να βρεις μια λύση εδώ και τώρα.

Δεν ξέρω σε ποιες ενέργειες Marketing αναφέρεσαι που συνθέτουν την όλη πορεία και "ξεπερνούν κάθε γελοιότητα".

Αναφορικά με την έρευνα, δεν την προχωράω την κουβέντα γιατί τα συμπεράσματα που βγαίνουν βασίζονται σε αβάσιμες υποθέσεις - δεν ξέρουμε ούτε γιατί έγινε η έρευνα, ούτε τι ερωτήσεις έγιναν, ούτε ποιους ρώτησαν, ούτε τι απάντησαν, ούτε τι συμπεράσματα βγήκαν.
 
Σίγουρα δεν αναπτύσσεις Αεροπορική Παιδεία τόσο σύντομα.Αναφέρθηκα όμως στο συγκεκριμένο αντικείμενο,αν διαβάσεις.Θα ήταν πολύ απλό να δοθούν οδηγίες σε όλους τους υπαλλήλους για το τι να απαντούν σε ενδεχόμενες αιτιάσεις.Θα χρειάζονταν όμως να μην έχουν οι ίδιοι οι ιθύνοντες προκατάληψη,βεβαρυμένο παρελθόν και να πιστεύουν σε αυτό το αφος,κάτι που δε συμβαίνει σίγουρα.
Συμφωνώ και εγώ ότι η ωραία (ειλικρινά) αυτή συζήτηση έχει ολοκληρωθεί.
Φιλικά,καλό απόγευμα.
 
Top