NFEEFE
V.I.P.-Class-Member
- Εγγραφή
- 09/12/2008
- Μηνύματα
- 1.343
- Likes
- 92
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- OAL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGAT
Δεν τα πήρε χαριστικα τα χρηματα αγαπητε alex96..... Εγινε ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ και κερδισε.. Οποτε οχι μονο δεν ειναι κρατικοδιαιτη, αλλα πηρε σε οσες γραμμες ειχε ανταγωνισμο λιγοτερα χρηματα για κατι που αλλοι ενδεχωμενος να επαιρναν περισσοτερα, η για κατι που οι αλλοι δεν ενδιαφερονταν να κανουν (βλεπε πχ πως κανεις δε χτυπησε πολλες απο τις γραμμες της ΟΑ). Οι χαρακτηρισμοι τυπου "κρατικοδιαιτη νΟΑ" λοιπον ειναι το λιγοτερο αβασιμοι, αν οχι αστειοι.
Επισης, εγω σου εδωσα τοσα επιχειρηματα και εσυ, περα απο το να πεις για το brand name το οποιο δεν μου απαντησες ποτε ποιος θα το ειχε διαχειριστει καλυτερα η που θα ηταν τωρα χωρις τη MIG η πΟΑ, δεν εχεις δωσει κανενα επιχειρημα.
Γενικα εγω σου ανελυσα καποια πραγματα, ενω εσυ ξεκινησες απο το "αν κατσω σπιτι κλπ κλπ" και εφτασες σε δηλωσεις που εγιναν πριν αρχισουν να ερχονται τα πρωτα -αρνητικα- αποτελεσματα... Πριν εκανα μια ερωτηση. Τι θα ειχες αλλαξει αν επαιρνες το πρωτο χαρτι/απολογισμο με τα -100+ εκατομμυρια ευρω? Με τα δεδομενα οτι εισαι η MIG παντα με αποτελεσματα ομιλου και μετοχους που θελουν η επενδυσεις τους στον ομιλο (και οχι στην ΟΑ μονο) να εχουν θετικα αποτελεσματα...
ΥΓ: Φανταζομαι πολυ ευκολα τη καταληξη της πΟΑ με προτασεις μονο απο την Α3 και τον mr Athens Airways... Το κρατος η θα εβγαζε άγονο το διαγωνισμό και η ΟΑ θα πηγαινε σταδιακα "για φουντο" ή, κυρίως λόγω πιεσης αφού κανενας δε θα επαιρνε πάμω του το κοστος να δωθει η πΟΑ στην ανταγωνιστρια Α3, θα κατέληγε η πΟΑ στον κύριο που δε μπόρεσε να κρατήσει ούτε την Athens Airways.... Τόσο απλα.
Επισης, εγω σου εδωσα τοσα επιχειρηματα και εσυ, περα απο το να πεις για το brand name το οποιο δεν μου απαντησες ποτε ποιος θα το ειχε διαχειριστει καλυτερα η που θα ηταν τωρα χωρις τη MIG η πΟΑ, δεν εχεις δωσει κανενα επιχειρημα.
Γενικα εγω σου ανελυσα καποια πραγματα, ενω εσυ ξεκινησες απο το "αν κατσω σπιτι κλπ κλπ" και εφτασες σε δηλωσεις που εγιναν πριν αρχισουν να ερχονται τα πρωτα -αρνητικα- αποτελεσματα... Πριν εκανα μια ερωτηση. Τι θα ειχες αλλαξει αν επαιρνες το πρωτο χαρτι/απολογισμο με τα -100+ εκατομμυρια ευρω? Με τα δεδομενα οτι εισαι η MIG παντα με αποτελεσματα ομιλου και μετοχους που θελουν η επενδυσεις τους στον ομιλο (και οχι στην ΟΑ μονο) να εχουν θετικα αποτελεσματα...
ΥΓ: Φανταζομαι πολυ ευκολα τη καταληξη της πΟΑ με προτασεις μονο απο την Α3 και τον mr Athens Airways... Το κρατος η θα εβγαζε άγονο το διαγωνισμό και η ΟΑ θα πηγαινε σταδιακα "για φουντο" ή, κυρίως λόγω πιεσης αφού κανενας δε θα επαιρνε πάμω του το κοστος να δωθει η πΟΑ στην ανταγωνιστρια Α3, θα κατέληγε η πΟΑ στον κύριο που δε μπόρεσε να κρατήσει ούτε την Athens Airways.... Τόσο απλα.