Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

NFEEFE

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
09/12/2008
Μηνύματα
1.343
Likes
92
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Δεν τα πήρε χαριστικα τα χρηματα αγαπητε alex96..... Εγινε ΜΕΙΟΔΟΤΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ και κερδισε.. Οποτε οχι μονο δεν ειναι κρατικοδιαιτη, αλλα πηρε σε οσες γραμμες ειχε ανταγωνισμο λιγοτερα χρηματα για κατι που αλλοι ενδεχωμενος να επαιρναν περισσοτερα, η για κατι που οι αλλοι δεν ενδιαφερονταν να κανουν (βλεπε πχ πως κανεις δε χτυπησε πολλες απο τις γραμμες της ΟΑ). Οι χαρακτηρισμοι τυπου "κρατικοδιαιτη νΟΑ" λοιπον ειναι το λιγοτερο αβασιμοι, αν οχι αστειοι.
Επισης, εγω σου εδωσα τοσα επιχειρηματα και εσυ, περα απο το να πεις για το brand name το οποιο δεν μου απαντησες ποτε ποιος θα το ειχε διαχειριστει καλυτερα η που θα ηταν τωρα χωρις τη MIG η πΟΑ, δεν εχεις δωσει κανενα επιχειρημα.
Γενικα εγω σου ανελυσα καποια πραγματα, ενω εσυ ξεκινησες απο το "αν κατσω σπιτι κλπ κλπ" και εφτασες σε δηλωσεις που εγιναν πριν αρχισουν να ερχονται τα πρωτα -αρνητικα- αποτελεσματα... Πριν εκανα μια ερωτηση. Τι θα ειχες αλλαξει αν επαιρνες το πρωτο χαρτι/απολογισμο με τα -100+ εκατομμυρια ευρω? Με τα δεδομενα οτι εισαι η MIG παντα με αποτελεσματα ομιλου και μετοχους που θελουν η επενδυσεις τους στον ομιλο (και οχι στην ΟΑ μονο) να εχουν θετικα αποτελεσματα...

ΥΓ: Φανταζομαι πολυ ευκολα τη καταληξη της πΟΑ με προτασεις μονο απο την Α3 και τον mr Athens Airways... Το κρατος η θα εβγαζε άγονο το διαγωνισμό και η ΟΑ θα πηγαινε σταδιακα "για φουντο" ή, κυρίως λόγω πιεσης αφού κανενας δε θα επαιρνε πάμω του το κοστος να δωθει η πΟΑ στην ανταγωνιστρια Α3, θα κατέληγε η πΟΑ στον κύριο που δε μπόρεσε να κρατήσει ούτε την Athens Airways.... Τόσο απλα.
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Φίλε μου,έχουμε διαφορετική αντίληψη των γεγονότων.
Και επί κρατικής Ολυμπιακής διαγωνισμός γινόταν για την ανάθεση εκτέλεσης κρατικής υπηρεσίας.Κρατικοδίαιτη τη χαρακτηρίζω γιατί εκεί στηρίζει κατά πολύ τη λειτουργία και την ύπαρξή της ή μήπως δεν είναι έτσι.Σε ένα κράτος βέβαια το οποίο ο κοςΒΓΕΝΟΠΟΥΛΟΣ καθυβρίζει νυχθημερόν.Αν θυμάσαι,είχε αναλάβει τη πρώτη φορά τις επιδοτούμενες γραμμές με μηδενικό τίμημα.Μετά,κάτι άλλαξε...
Στο ερώτημά σου,΄"τι θα είχα αλλάξει;"¨σου απαντώ:Δε θα είχα φτάσει καν σε εκείνο το σημείο.Αν κάτι λοιπόν δε πήγε καλά και το αντιλήφθηκαν αργά (πολύ αργά),αυτοί είναι υπεύθυνοι.-
Για τη διαχείριση του brand name:Αμφιβάλεις ότι κάποιος άλλος θα το είχε διαχειριστεί καλύτερα.Τι να κάνω;Έχω άλλη αντίληψη.Νομίζω και αρκετοί άλλοι.
Σου λέω απλά ότι δε συγκρίνω με τη κρατική ΟΑ αν και θα μπορούσα να σου φέρω παραδείγματα από τις εποχές καλής διοίκησης οπότε και γινόταν πολύ καλή δουλειά.
Αυτά και σε ευχαριστώ για τη συζήτηση.
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Γνωρίζει κάποιος να μας περιγράψει με ακρίβεια:
α) Ποιο είναι το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς της O.Air και
β) Πόσο αξίζει αυτή η εταιρεία;
(Όχι,δε θέλω να την αγοράσω :cool: )
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
931
Likes
33
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
mxnk":3t4g6706 said:
Φυσικά και τα αποτελέσματα του 2012 θα είναι αρνητικά. Αυτό που είπε και υπάρχει πιθανότητα να το πετύχει είναι να γυρίσει σε λειτουργική κερδοφορία.

Και τελικά αυτό έγινε. Αν και αυτά τα αποτελέσματα υποστηρίζονται σημαντικά από τα έσοδα των άγονων γραμμών ίσως τελικά το downsize που έκανε να της βγει σε καλό.

alex96":3t4g6706 said:
Γνωρίζει κάποιος να μας περιγράψει με ακρίβεια:
α) Ποιο είναι το ακριβές ιδιοκτησιακό καθεστώς της O.Air και
β) Πόσο αξίζει αυτή η εταιρεία;

Μέτοχος της εταιρείας παραμένει η MIG κατά 100%. Αν εγκριθεί η εξαγορά από την ΕΕ τότε η εταιρεία θα γίνει θυγατρική της Aegean. Αν δεν εγκριθεί τότε η προκαταβολή που έδωσε η Aegean στη MIG ύψους €20 εκατ. δεν θα επιστραφεί και η Aegean θα έχει ένα ποσοστό κάτω του 20% στην Olympic Air.

Η καθαρή θέση της εταιρείας είναι €23,8 εκατ το οποίο δεν σημαίνει απαραίτητα ότι τόσο αξίζει η εταιρεία. Αυτό θεωρητικά σημαίνει πως αν κλείσει σήμερα, εκποιήσει ότι πάγιο έχει στην αξία που τα έχει στον ισολογισμό της, εισπράξει ότι της χρωστάνε και πληρώσει ότι χρωστάει τότε θα της μείνουν €23,8 εκατ. Με ακρίβεια θα μάθεις μόνο αν πληρώσεις κάποια ελεγκτική εταιρεία να κάνει valuation γιατί μόνο έτσι μπορούν να υπολογίζουν την αξία που δίνουν στην εταιρεία πχ οι άγονες γραμμές που έχει, οι διάφορες συνεργασίες που έχει συνάψει, όποια υπεραξία έχει το brand name κτλ.
 

alex96

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
26/01/2007
Μηνύματα
1.434
Likes
30
Ευχαριστώ πολύ!
Το ποσό λοιπόν το οποίο έχει δώσει η Aegean αποτελεί μόνο προκαταβολή για την απόκτηση του 18%;
Με άλλα λόγια,η Α3 αυτή τη στιγμή,αποτελεί μέτοχο ή συνέταιρο της Ο.Air ;
 

mxnk

First-Class-Member
Εγγραφή
15/02/2008
Μηνύματα
931
Likes
33
Περιοχή
Αθήνα
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Προκαταβοή έχει δώσει μόνο. Δεν υπάρχει ακόμα μετοχική σχέση. Συνεργασία υπάρχει μόνο στο πτητικό κομμάτι
 

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Likes
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Για να θυμόμαστε τι λέγαμε και τι διθυραμβικές ευχές κάνανε μερικοί σε αυτό τον ιστοχώρο για την Μεγαλοεταιρεία καθώς και για το Μεγαλοστέλεχος της νεοΕλληνικής Επιχειρηματικής Κοινότητας.

http://olympia.gr/2013/07/09/h-wall-str ... %BD%CE%B4/
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.930
Likes
347
Website
www.air-born.gr
Σύμφωνα με τα στοιχεία εξαμήνου της MIG (από εδώ, σελ. 48), οι ζημιές της Olympic Air το 1ο εξάμηνο του 2013 ήταν 12.2 εκ. ευρώ, έναντι 21.6 εκ ευρώ το αντίστοιχο εξάμηνο του 2012.
 
Top