Olympic Air - Οικονομικά Στοιχεία

  • Thread starter Thread starter mxnk
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όπως αναφέρει το παρακάτω άρθρο, η εταιρεία στο 9μηνο έδειξε σε επίπεδο EBITDA κερδοφορία για πρώτη φορά! Ίσως τελικά να άρχισε να αποδίδει το downsize που έγινε.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=486509

Όλα καλά λοιπόν, γιατί φωνάζει ο Βασιλάκης τότε και απειλεί με πτωχεύσεις;
 
Δεν νομίζω ότι ισχνή κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA για το 3ο τρίμηνο σε οποιαδήποτε εταιρεία, μπορεί να θεωρηθεί ως καλός οιωνός.
Εταιρείες με αρνητικό EBITDA στο θεωρητικά καλύτερο τρίμηνο τους (και για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα το τρίμηνο ΙΟΥΛ-ΣΕΠ είναι μακράν το καλύτερο) σημαίνει ότι αποτελούν εταιρείες με δυνητική εκκαθάριση εν λειτουργία...
Επίσης πρέπει να αναλυθεί τι δανεισμό έχει μία εταιρεία που έχει αρνητικό ή έστω οριακά κερδοφόρο EBITDA.
 
Αφου ειναι ολα καλα γιατι απολυθηκαν 2 συγκυβερνητες την περασμενη εβδομαδα απο τα dash??
 
Δεν απολύθηκαν μόνο 2 συγκυβερνήτες. Απολύθηκαν και άλλοι F/O και κυβερνήτες. Ο λόγος είναι απλός. Εφυγε ένα αεροπλάνο (το 100άρι) οπότε συνεπώς κάποια πληρώματα περισσεύαν. Το ίδιο γίνεται και με τα Airbus που έχουν φύγει. Δεν θέλει και πολύ μυαλό.
 
AliVou":2aublexx said:
Δεν νομίζω ότι ισχνή κερδοφορία σε επίπεδο EBITDA για το 3ο τρίμηνο σε οποιαδήποτε εταιρεία, μπορεί να θεωρηθεί ως καλός οιωνός.
Εταιρείες με αρνητικό EBITDA στο θεωρητικά καλύτερο τρίμηνο τους (και για αεροπορικές εταιρείες στην Ελλάδα το τρίμηνο ΙΟΥΛ-ΣΕΠ είναι μακράν το καλύτερο) σημαίνει ότι αποτελούν εταιρείες με δυνητική εκκαθάριση εν λειτουργία...
Επίσης πρέπει να αναλυθεί τι δανεισμό έχει μία εταιρεία που έχει αρνητικό ή έστω οριακά κερδοφόρο EBITDA.
Συμφωνώ, με μια διόρθωση.
Είναι το εννεάμηνο που είναι θετικό, όχι απλά το τρίτο τρίμηνο. Δηλαδή η κερδοφορία (EBITDA, όχι καθαρή) του τρίτου τριμήνου κάλυψε και τις ζημιές των 2 πρώτων.
 
κερδοφορία αρνητική επι της ουσίας εαν καί εφόσον υπάρχει τέτοιος ορος ,γιατί για αναλογιστήτε τά ανθρώπινα θύματα της εταιριας που θα εκανε την
τρομερή ανάπτυξη με τις τεράστιες επενδύσεις σε βάθος τριετίας και τελικά κατέληξε;;;;;;χωρίς δικαιώματα αεροδρομίων ,με ελάχιστα αεροπλάνα ,και με ενα πτητικό εργο που το εχει παραδώσει στους ανταγωνιστές
 
Σιγά σιγά φαίνεται να βελτιώνεται η οικονομική κατάσταση της εταιρείας. Αυτό μπορεί να λειτουργήσει και αρνητικά για την απόφαση της ΕΕ αφού το βασικό τους επιχείρημα είναι οι ζημιογόνες χρήσεις.

Ο δημοσιογράφος ως συνήθως τα έχει μπερδέψει λίγο γιατί αναφέρει πως η εταιρεία πουλήθηκε και εκκρεμεί η έγκριση της επιτροπής ανταγωνισμού. Μέχρι στιγμής υπάρχει υπογεγραμμένη συμφωνία δεν έχει πουληθεί ακόμα η εταιρεία.

http://www.tovima.gr/finance/article/?aid=505875

Ποιος να δημιούρησε τη φωτογραφία του άρθρου άραγε;
 
Και εγώ,αν καθίσω στο σπίτι μου και δε πηγαίνω πουθενά δε θα έχω ζημιά.Το ζήτημα είναι ότι κατόρθωσαν να εκμηδενίσουν τη τεράστια εμπορική αξία μιας ονομασίας με αξιοθαύμαστο τρόπο.Ας μη παρουσιάσουν τον όλεθρο ως επιτυχία.Αρκετά ψεύδη εκστόμισαν.
 
The problem with socialism is that eventually you run out of other people's money [to spend].

Margaret Thatcher

Και η τρανή απόδειξη της φράσης, ο κ. Βγενόπουλος. Του τελείωσαν τα 'other people's money'.
 
alex96":2jjwe74t said:
Αρκετά ψεύδη εκστόμισαν.
Και γιατί είναι ψέμα ένας απλός αριθμός ο οποίος λέει "ΚΕΡΔΗ ΠΡΟ ΦΟΡΩΝ 11,6 εκατομμύρια"? :roll:
Δεν είναι θέμα ειρωνείας, άπλα ψάχνω να βρω το ψέμα και δε το βρίσκω... Είπε πχ ότι τα αποτελέσματα είναι επειδή η εταιρία έκανε άνοιγμα?

Και κάτι ακόμα. Αν εσύ παραβγαίνεις από το σπίτι σου και βλέπεις ότι δεν μπορείς να χρηματοδοτήσεις άλλο τις "εξόδους" σου τι θα κάνεις? Δε θα κάτσεις λίγο μέσα?
Αν κάνεις 100 πράγματα, δε θα προσπαθήσεις να μη ξοδεύεις τόσα και όταν και ΑΝ μπορέσεις να επανέλθεις σε όσα έκανες?

Στη τελική, η κατάσταση του brand αν είχε μείνει στο δημόσιο η εταιρία επί Ελλάδας του ΔΝΤ θα ήταν πολύ χειρότερη (κοινώς είτε ακόμα μικρότερη είτε ΚΛΕΙΣΤΗ οπως η Malev).
 
Top