Olympic B737-400

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
fotis":1oky0z7m said:
Ok, οπωσδήποτε με 400 αλλά για ποιό λόγο όμως?
Είσαι απόλυτος και αυτό για μένα είναι μια καλή δικαιολογία για να διαλέξω το 400άρι, αλλά εξήγησε και τους λόγους.

Τα πράγματα είναι απλούστατα: το τόπικ ονομάζεται Olympic B737-400, οποιαδήποτε συζήτηση για άλλα αεροπλάνα εδώ είναι off-topic.

Δεν μπορεί ο κύριος Cross (αλλά και ο κάθε κύριος Cross) να σου προτείνει να πετάξεις με ένα off-topic αεροπλάνο (737-300) στο συγκεκριμένο τόπικ, και μάλιστα προφασιζόμενος υποπόδια και ηλικίες αεροσκαφών! Γι' αυτό επιμένει τόσο κατηγορηματικά στο 737-400. Τόσο μυαλό θέλει πια;

Eγώ θα συνιστούσα να το ξαναψάξεις το θέμα. Δεν είναι τόσο απλό να μπαίνουμε σε όποιο αεροπλάνο μας λένε... Αν ήταν έτσι ξέρεις πόσες φορές θα είχα μπει στο SX-BTO?
 
COMPUTERISE":1ab5oml8 said:
Πάλι τα ίδια άρχισες;; Δεν μας εξήγησε άριστα ο σύντροφος jerry ότι τα 734 της Ο.Α έχουν ωραιότατο υποπόδιο;; Αυτό είναι ο κυριώτερος λόγος να ταξιδέψει κανείς με τα 734 της Ο.Α στην business πάντα, το ξεκαθαρίζω.

Πρώτα απ' όλα παρακαλώ μη βαράτε όλοι μαζί.
Έκανα μια ερώτηση και πήρα κάποιες απαντήσεις.
Τι πάει να πει δηλαδή "πάλι τα ίδια άρχισες;". Ζητάω κάποιες διευκρινήσεις στην απάντηση που πήρα από κάποιον. Από που κι ως που αρχίζω πάλι τα ίδια? Ποια είναι αυτά τα ίδια? Πότε έγραψα κάτι ή είπα κάτι επ' αυτού έτσι ώστε να "αρχίζω πάλι τα ίδια"?


aakunz":1ab5oml8 said:
Τα πράγματα είναι απλούστατα: το τόπικ ονομάζεται Olympic B737-400, οποιαδήποτε συζήτηση για άλλα αεροπλάνα εδώ είναι off-topic.

Δεν μπορεί ο κύριος Cross (αλλά και ο κάθε κύριος Cross) να σου προτείνει να πετάξεις με ένα off-topic αεροπλάνο (737-300) στο συγκεκριμένο τόπικ, και μάλιστα προφασιζόμενος υποπόδια και ηλικίες αεροσκαφών! Γι' αυτό επιμένει τόσο κατηγορηματικά στο 737-400. Τόσο μυαλό θέλει πια;
Δε νομίζω πως ήταν off topic. Θέμα της δημοσίευσης μου ήταν "διαφορές στην business class μεταξύ 737-300 & 737-400".
Θα ήταν ανόητο να άνοιγα νέο topic για αυτή την ερώτηση.
Επίσης ο κύριος Cross (και ο κάθε κύριος Cross όπως αναφέρεις) με προέτρεψε να ταξιδέψω με 737-400 και όχι με 737-300.
Τέλος, η ερώτησή μου αφορούσε στις ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορές μεταξύ των δύο αυτών τύπων.
Σιγά μη με πείραζε αν υπάρχει ή όχι υποπόδιο (για πτήση ATH-SKG-ATH).



Αναφέρω τα παραπάνω γιατί έχω την αίσθηση ότι κάποιους εκνεύρισα (ή περίπου έτσι).
Στο κάτω κάτω γι' αυτό είναι τα φόρουμ. Για συζητήσεις και ανταλλαγή απόψεων.
Κι επειδή δε γίνεται να σταματήσουμε να ρωτάμε απορίες, μπορείτε να σταματήσετε να απαντάτε όσοι δε θέλετε ή δεν έχετε όρεξη (και φυσικά είναι σεβαστό αυτό) να απαντήσετε.


Φιλικά,
Φ
 
fotis το κουράσαμε το θέμα...!

Οι ΟΑ έχουν όλα κι όλα 4 νοικιασμένα Β737-300 από τα οποία τα 3 είναι της Hola...
Είναι προτιμότερο να επιλεξεις να πετάξεις με B737-400 αφου υπάρχει μεγαλύτερη πιθανότητα να πέσεις σ' ένα από τα 7 ιδιόκτητα της που βρίσκονται και σε καλύτερη κατάσταση. Αυτά.
 
fotis":1zqi3v7o said:
Τέλος, η ερώτησή μου αφορούσε στις ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΕΣ διαφορές μεταξύ των δύο αυτών τύπων.
Η ουσιαστική διαφορά ανάμεσα στα Β737-400 και Β737-300 των ΟΑ είναι πολύ απλή. Τα -400 έχουν καμπίνα με "άνετη" διαμόρφωση και 150 θέσεις, ενώ στα -300 η πυκνότερη διάταξη των 136 θέσεων τα κάνει λιγότερο άνετα.

Παρέλειψα να σας υπενθυμίσω ότι σημαντικός αριθμός Β737-400 των ΟΑ διαθέτει καθίσματα εξοπλισμένα με υποπόδιο, χαρακτηριστικό το οποίο στα -300 είναι απλά ανύπαρκτο...
 
Ευχαριστώ για τις πληροφορίες.
Τελικά έκλεισα ΑΤΗ-SKG με την ΟΑ906 (16/10) & SKG-ΑΤΗ με την ΟΑ164 (19/10), κόστος 267,39 ευρώ
(πολύ φθηνότερα απ' ότι με την Αegean).

Και τις δύο πτήσεις τις δίνει με 737-400 (στην ιστοσελίδα της εταιρείας).
Ελπίζω να ισχύει αυτό που δείχνει.
 
Παντως αμα πας με το 300αρι θα εκτιμησεις δεοντως τις θεσεις 12Α και 12D μιλαμε για μεγαλη χλιδη!!
 
Έκλεισα business.
Ευχαριστώ πάντως για την πληροφορία!
 
Στο SX-BKD, οι φωτεινές ενδείξεις κατά μήκος του διαδρόμου έχουν αντικατασταθεί με φωσφορίζουσες λωρίδες.
 
Cross":38q1hccp said:
Στο SX-BKD, οι φωτεινές ενδείξεις κατά μήκος του διαδρόμου έχουν αντικατασταθεί με φωσφορίζουσες λωρίδες.

Αυτή είναι η μόνη αλλαγή; Γιατί κάποιος μου είπε πως πήρε και τα καινούρια χρώματα των 737 (δηλαδή βαμμένη όλη την ουρά). Αληθεύει αυτό;
 
Το νέο livery στα 734 μπαίνει όταν γίνεται το C - Check. Αν δεν κάνω λάθος το ΒKD έχει το νέο χρωματισμό εδώ και αρκετό καιρό. Τον κλασσικό χρωματισμό εχουν το ΒΚΑ, το ΒΚΕ και άλλο ένα δεν θυμάμαι όμως ποιό :?
 
Top