Olympic B737-400

  • Thread starter Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Cross":3gd53d4m said:
Στο SX-BKD, οι φωτεινές ενδείξεις κατά μήκος του διαδρόμου έχουν αντικατασταθεί με φωσφορίζουσες λωρίδες.
Ομοίως και στο SX-BKN.
 
Δεν ξερω ποσο συχνα καιγονται τα λαμπάκια του διαδρόμου αλλα ξερω οτι οταν καιγονται ειναι pain in the ass. Και ουτως η αλλως δεν ειναι τοσο πετυχημενο συστημα οσο οι λοριδες γιατι οι λοριδες δεν χρειαζονται καποιο ρευμα η οτιδηποτε λειτουργουν απο μονες τους. Ενω τα λαμβακια χρειαζονται κατι να τα τροφοδοτει με ρευμα και ασχετα αν ειναι στην hot bus bar συνδεδεμενα και παλι ομως δεν δουλευουν απο μονα τους οποτε υστερουν και εκει. Οι λοριδες τελος παντων ειναι καλυτερες.
 
Δε νομίζω να έχει σχέση με το κόστος ή με το πόσο συχνά καίγονται.
Αν έπρεπε πάντως να διαλέξω μία από τις δύο λύσεις εγώ θα διάλεγα τις φωσφορίζουσες λωρίδες.
Μπορεί τα λαμπάκια να καίγονται σπάνια, αλλά φαντάσου να καούν τη στιγμή που δεν πρέπει. Ενώ οι λωρίδες (αχρείαστες να 'ναι) θα φωσφορίζουν όταν πρέπει.
 
Μα έχει τύχει να προσέξω να υπάρχουν ελάχιστα σε μια σειρα, το πολύ δύο να είναι καμμένα.ΚΑθηλώνεται το αεροπλάνο?Και ποιος ξέρει ότι δεν κάηκαν ας πούμε στην τροχοδρόμηση-απογείωση όποτεδήποτε τέλοσπάντων.Υστερα υπάρχει περίπτωση να καούν όλα μαζί?Τότε νομίζω πως κάποιο σοβαρότερο πρόβλημα υπάρχει εκείνη την ώρα...
 
Συνονοματε υπαρχει τεστ που το βλεπεις αυτο. Ειναι ο Emergency lights switch που εχει συνηθως (στο 737 δεν ξερω στο Α306 ομως γνωριζω) 3 positions OFF ARMED και ΟΝ/TEST. Πριν απο καθε πτηση πρεπει να ελεγχεται. Δηλαδη το πας στο ON/TEST και μιλας με καποιον απο την καμπινα να σου πει αν αναβουν. Τωρα αν ειναι καμμενα 1-2 λαμπακια δεν νομιζω να πειραζει δεν γνωριζω το οριο ποσα καμμενα λαμπακια πρεπει να ειναι καμμενα για να μην πεταξει το αεροπλανο. Αυτο βασικα εχει να κανει και με ποσους επιβατες μεταφερει το αεροπλανο την συγκεκριμενη πτηση (ειναι κατι σαν τα slides που αν δεν δουλευει μια πρεπει να μεταφερει καποιον αριθμο λιγοτερους επιβατες) διοτι ουσιαστικα ισως ''ακυρωσει'' μια emergency exit. Τωρα αν στην πτηση χαλασει τι να κανουμε και τους κινιτηρες ελεχγεις στο εδαφος αλλα failures υπαρχουν
 
θελω να ρωτησω κατι για τα 734 των ΟΑ
ολα τα αεροσκαφη ειναι ιδια ως προς την χρηση;εννοω αυτα που χρησιμοποιουνται για πτησεις προς DXB και CDG χρησιμοποιουνται και για πτησεις προς CHQ και SKG?
αν οχι με ποια κριτηρια γινεται η επιλογη;
 
Re: 734

Αγαπητέ,kritikos,σου απαντώ μετά λόγου γνώσεως οτι δεν υφίσταται ουσιαστική διάκριση μεταξύ των α/φων (734) ως προς το προγραμματισμό τους στα δρομολόγια.Π.χ., α/φος που θα αφιχθει απο το ΗΕR μπορεί μετά απο μια ώρα να φύγει για το DXB ή για BRU.Στο προγραμματισμό μεγαλύτερη σημασία έχει η τεχνική κατάσταση των α/φων.
 
Re: 734

Η μοναδικη διακριση που γινεται ειναι για DXB που στελνονται συγκεκριμενα αεροσκαφη παντοτε, δηλαδη τα SX-BKA,B,C,D,E,F,G. Αυτο συμβαινει γιατι τα συγκεκριμενα 734 εχουν οθονες και δεν νοειται πτηση 4 σχεδον ωρων χωρις οθονες.. Κατα τα αλλα στα υπολοιπα δρομολογια μπορεις να δεις οποιαδηποτε 734 της εταιρειας.
 
ευχαριστω για τις απαντησεις.αλλα θα επρεπε να στελνουν τα αερεοσκαφη που προαναφερθηκαν και για αλλα δρομολογια οπως ΜΑΝ LHR AMS .
μαλλον τους ενδιαφερει πιο πολυ το DXB γιατι εχουμε απεναντι την EMIRATES με τα 777 :wink: .
παντως θα ηταν ωραιο να εμπαινε Α340 στο ATH-DXB-ATH ετσι για να δει η EMIRATES... :lol:
 
Aγαπητέ,Mike2004,αυτό που γράφεις είναι σωστό κατά 99%.Έχει τύχει δρομολόγιο για DXB με α/φος χωρίς οθόνες.Ο κανόνας είναι να γίνεται αυτό που λες αλλά το πρόγραμμα μιας αεροπορικής εταιρειας είναι κάτι αρκετά πολύπλοκο.Φαντάζομαι οτι το ξέρεις.
 
Top