Olympic B747-200

Τι μαθαίνει κανεις... :rolleyes:

4 January 1998; Olympic Airways 747; over Atlantic Ocean:
Prior to the flight from Athens to New York, a passenger who had asthma and a history of sensitivity to secondhand smoke requested seating in the non-smoking area of the aircraft. Once onboard, the passenger's family discovered that their assigned seats were three rows ahead of the economy class smoking section. This smoking section was not partitioned off from the non-smoking section. Prior to takeoff and during the flight, one of the passenger's family members made three requests of the cabin crew to switch seats, but the cabin crew did not arrange for a switch into one of the 11 available unoccupied seats on the aircraft. Several hours into the flight, the passenger suffered a reaction to the ambient smoke and died.

A U.S. District Court determined that exposure to ambient second-hand smoke was the primary cause of the passenger's death. The U.S. Supreme Court, in a decision made on 24 February 2004, held that this event constituted an accident under Article 17 of the Warsaw Convention, an international treaty that among other things defines an accident as something that is an “unexpected or unusual event or happening that is external to the passenger.” There were 411 passengers on the flight.


...και για όσους εχουν υπομονή η απόφαση του ανωτάτου δικαστηρίου των Η.Π.Α.
http://www.supremecourtus.gov/opinions/ ... 2-1348.pdf

... και η έφεση
http://caselaw.lp.findlaw.com/data2/cir ... 17509p.pdf

πηγή: http://www.airsafe.com
 
Ο παραπάνω είναι ένας από τους σημαντικότερους λόγους που οδήγησαν τις αεροπορικές εταιρείες των ΗΠΑ αρχικά και τις υπόλοιπες ακολούθως, να ζητήσουν τη νομοθέτηση της απαγόρευσης του καπνίσματος στις πτήσεις.

(Off topic, αλλά αντίστοιχο περιστατικό:
Κατόπιν βαριάς ασθένειας (επάρατος νόσος) υπαλλήλου καφετέριας στην Αυστραλία και ύστερα από μηνυτήρια αγωγή με την οποία η παθούσα αποζημειώθηκε με πάρα πολλά χρήματα, απαγορεύθηκε το κάπνισμα στους εκεί δημόσιους χώρους)
 
ερώτηση

Tα SX-OAA,C,D,E είναι διαλυμένα ή συντηρημένα όπως το Β :?:
 
Απαντηση:

Τις προηγουμενες σελιδες τις διαβασες;

:wall:
 
Γιατί το Β είναι συντηρημένο? άλλο ότι δεν το έχουν κάνει scrap και άλλο να το συντηρούν. Δεν νομίζω να το συντηρούν απλά δεν το έχουν κάνει scrap και το έχουν αφήσει μήπως κάποια στιγμή γίνει μουσείο.
 
άλλη μια ερώτηση

μήπως υπάρχει πλάνο θέσεων για τα 747 της ΟΑ όπως και για το Α340 :?:

ευχαριστώ εκ των προτέρων(αν υπάρχει απάντηση) :D
 
υπάρχει καμιά περίπτωση 747-200 της ΟΑ να έκανε πτήση JFK-ATH μέσω BERLIN-TEGEL το καλοκαίρι του 1995 :?:
 
Τα 747 της ΟΑ εχουν εμφανιστει κατα καιρους σε πολλους και διαφορους προορισμους οπου δεν πετους τακτικα η εταιρεια, η πετουσε με μικροτερα αεροπλανα. Στο Βερολινο ναι, εχει κατεβει, αλλα δεν ξερω αν ηταν οπως το λες, η απλα αν εβαλαν μεγαλο τυπο εκει για καποιο λογο.
 
Ειδικά από το διάστημα 1977-1985, τότε που η ΟΑ είχε δύο 747 και ουσιαστικά ένα μόνο προορισμό γι' αυτά, το JFK, το δεύτερο 'καθόταν'. Αρκετές φορές έκανε δρομολόγια σε αεροδρόμια όπως LHR, ORY, FCO, FRA, HER, καλύπτοντας έκτακτες ανάγκες. Όχι όμως σε προγραμματισμένη, τακτική βάση.
 
ρώτησα για το 1995, γιατί είναι σίγουρο ότι έγινε το 1995 αυτή η πτήση. Απλώς δυστυχώς το άτομο που ρώτησα δε θυμάται αν ήταν το αεροπλάνο 747. Το μόνο που θυμάται είναι πως το πλήρωμα ήταν κουρασμένο, μάλλον λόγω υπερατλαντικής και το αεροπλάνο είχε το πολύ 60 άτομα. Βέβαια και αυτό με επιφύλαξη. Προσπαθώ να βρω αν ήταν το αεροπλάνο 747 ή Α300.
 
Top