Olympic B767-200

  • Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Οσον αφορά την επιλογή των Α340

* Τα 742 ΕΠΡΕΠΕ να αντικατασταθούν.Το κοστος χρήσης έκανε απαγορευτικό το κάθε δρομολόγιο-εστω και με τεράστιες πληρότητες,να είναι κερδοφόρο.

*Ο αντικαταστάτης προτιμήθηκε να είναι 4κινητήριο..κάτι είχα ακούσει οτι η ΥΠΑ ήθελε 4κινητηρια αεροσκάφοι για longhaul πτήσεις...ας το θεωρήσουμε αβάσιμο.

*τα 747 ήταν 25 χρονών .¨οταν ο μέσος επιβάτης το πρώτο που κοιτάει είναι το πόσο καινούργιο είναι το αεροσκάφος,και η Ολυμπιακή εχει αεροσκάφοι εικοσαετίας ε τότε θα προτιμήσει κάποια άλλη εταιρία.

* Λάθος δεν είναι το Α340 για την Ολυμπιακή.Λάθος είναι ο τρόπος που αγοράστηκε...όπως οοοοοοολα τα πραγματα που αναλαμβάνει μια κυβέρνηση στην Ελλάδα ,έτσι και στιν προμήθεια νέων αεροσκαφών δεν ξέχασε να προσθέσει μίζες κτλπ
 
mou thimizis mia pali koubenta pou eihame dtrash :D :D

stin zyrihi pou eimouna eida 3 MD-11 ektos ypiresias : den stelnoume minima stin OA mpas kai ta thelei ??
 
An thimame kala ipirxan tote kai kapoies skepsis na agorasei h OA
6 metaxeirismena DC - 10 apo tin Laker an den kanw lathos.
Thimate kaneis :?: :?: :?:
 
Ondos ta 767 tha borousan na eixan sosoun polla routes gia North America ke Middle East, Africa.

Ta A340 sigoura den itan lathos epilogi os aeroskafos gia ta yperpondia dromologia alla xrisimopoieitai lathos tora.
 
Na sholiasw oliga.....

dtrach":waydne1e said:
Οσον αφορά την επιλογή των Α340

* Τα 742 ΕΠΡΕΠΕ να αντικατασταθούν.Το κοστος χρήσης έκανε απαγορευτικό το κάθε δρομολόγιο-εστω και με τεράστιες πληρότητες,να είναι κερδοφόρο.

Na sou thymisw oti to dromologia gia BKK/MEL/SYD katargithike eksaitias twn 340.... pou i olybiaki den borouse na kseplirwsei kanodas dromologia stin afstralia... Afto oson afora tin oikonomia....

*Ο αντικαταστάτης προτιμήθηκε να είναι 4κινητήριο..κάτι είχα ακούσει οτι η ΥΠΑ ήθελε 4κινητηρια αεροσκάφοι για longhaul πτήσεις...ας το θεωρήσουμε αβάσιμο.

Eipame idi tous ilithious logus pou epevalan tin agora tetrakinitiriou ti stigmi pou i OA kanei 180min-ETOPS sydirisi sta 300-600R kai tha borouse aneta na kanei kati tetoio se 330/777....

*τα 747 ήταν 25 χρονών .¨οταν ο μέσος επιβάτης το πρώτο που κοιτάει είναι το πόσο καινούργιο είναι το αεροσκάφος,και η Ολυμπιακή εχει αεροσκάφοι εικοσαετίας ε τότε θα προτιμήσει κάποια άλλη εταιρία.

O mesos epivatis den kserei ti tou ginetai. Eheis dei pollous na paraponioudai pou i delta peta me 763 pros JFK, i na protimoun tin OA epeidi ehei 343, pou einai peripou 10 hronia brosta. Eksallou i ELAL synehise na petaei ta 742 tis merika hronakia meta apo emas, kai i Air France ta petouse mehri kai tin proigoumeni sezon.

* Λάθος δεν είναι το Α340 για την Ολυμπιακή.Λάθος είναι ο τρόπος που αγοράστηκε...όπως οοοοοοολα τα πραγματα που αναλαμβάνει μια κυβέρνηση στην Ελλάδα ,έτσι και στιν προμήθεια νέων αεροσκαφών δεν ξέχασε να προσθέσει μίζες κτλπ

Edw diafwnw. To 777 einai safws anwtero aeroplano eite gia kathara longhaul ptiseis, eite gia "mixed", opws katelikse na kanei i OA.
Ta pleonektimata tou 340 einai ta eksis vasika:

1. Commonality sto cocpit me 330, 320. Afto volevei etaireies pou ehoune stolous me tetoia aeroplana gia na meiwsoun to training cost twn pilots. I OA den ehei oute 330, oute 320-family A/C, kai to 300-600R ehei edelws diaforetiko cocpit apo to 340

2. Den ypekeitai se periorismous ETOPS, an kai afto endehetai na allaksei sydoma, an krinei kaneis apo arthra sto "AERO" kai to "FAST". Parol'afta, oi mones etaireies pou vriskw oti odws to hreiazodai afto einai i SAA, i LAN kai i Aerolineas Argentinas, kathws sto notio indiko/eiriniko den yparhoun aerodromia gia diversions.

3. Kinitires CFM56, pou dinoun ena kaaapoio advantage se opoion ehei stolo me 737, kathws to kostos sydirisis tha tou erthei ligortero. Wstoso, apo ti stigmi pou i olybiaki peta me GE CF6-80 sto 300-600, den katalavainw ti prob tha ypirhe me ena 777 me GE 90.

To 340 einai shediasmeno gia kyriws megales apostaseis. Afto to kanei poly ligotero evelikto kai efhristo sta dromologia pou i OA syhna ektelei me afto ph. pros LHR. Akoma kai i idia i airbus ehei ws vasiko epiheirima tis "4 engines 4 longhaul".... POIO long haul?
 
@ Avior

Gia to BKK/MEL/SYD. Ine astoxo na les oti to A340 ekleise to dromologio. To aeroplano tha borouse na kanei to dromologio profitable an ypirxe sosto route planning ke healthy finances. Diladi epeidi ta pragmata itan idi xalia eprepe na synexisei na petaei me 747? Den nomizo.

O "mesos epivatis" borei na min kserei ti tou ginete alla panda exei tin endyposi oti petaei me palio aeroplano. Episis borei na katalavei tin diafora metaxi enos 25xronou aeroskafous ke enos olokainourgiou.

Sta ypoloipa simeia symfonoume apolyta.
 
O londonakis με πρόλαβε!! :D

Ήθελα να πω ακριβώς οτι ειπε...........Συν του οτι δεν δέχομαι οτι το 777 είναι καλύτερο αεροπλάνο.και τα 2 ειναι καλά σε διαφορετικούς τομείς γι αυτό και τα 2 πουλάνε.Αν όντως το 777 ήταν καλύτερο δεν νομίζω κανείς να αγόραζε το Α340.Σωστά? Αλλα εστώ και να είναι καλύτερο μη σκέφτεσαι έτσι. Η αγορά των Α343 ήταν πολιτική απόφαση και ως τέτοια πρέπει να την αντιμετωπίζεις ;)
 
LondonAkis":290ql0za said:
@ Avior

Gia to BKK/MEL/SYD. Ine astoxo na les oti to A340 ekleise to dromologio. To aeroplano tha borouse na kanei to dromologio profitable an ypirxe sosto route planning ke healthy finances.
...και αν είχε αποκτήσει τα Α340 με καλύτερους όρους (δηλαδή αν είχαν κάνει διαπραγματεύσεις ώστε να της στοίχιζαν μηνιαίως λιγότερο) και αν τα πληρώματα δεν είχαν τόσο μεγάλα διαστήματα παραμονής στους ενδιάμεσους σταθμούς και και και ...

Το Α340 έχει σαφώς χαμηλότερο κόστος καυσίμων και συντήρησης από τα 742 συν το γεγονός ότι ως καινούργιο αεροσκάφος θα είχε και καλύτερη αξιοπιστία.

Δεν έφταιγε η αλλαγή τύπου αεροσκάφους για το δρομολόγιο της Αυστραλίας. Στο κάτω κάτω το Α340 γέμιζε και ευκολότερα από τα 742 στις περιόδους χαμηλής κίνησης.
 
tha simfoniso me auta pou eipan ta paidia peri tou B747./.A340

to monadiko thetiko pou ehei to B747 entadia tou A340 einai oti to 747 eitan ksepliromeno aeroplano. Ama i OA tha antehe akoma 5 hronia tha eihe kseplirosi ta A340 kai tote uata ta aeroplana tha kanan ton gyro tou kosmou
 
LondonAkis":2dxmmii3 said:
O "mesos epivatis" borei ... na katalavei tin diafora metaxi enos 25xronou aeroskafous ke enos olokainourgiou.

Epitrepste mou na diafwnisw se ayto to shmeio. O "mesos epibaths" kai den ekserw ton eayto mou, mporei na katalabei th diafora metaksy mias 25xronhs tapetsarias & plastikwn eswterikou kai mias kainourgias tapetsarias, alla den mporei na kserei posous kyklous exoun kanei oi kinhthres, posa xronia petaei to aiframe, ti synthrhsh ginete (posotika & poiothka) klp klp. Mporei na ksexwrisei ena katharo a/fos apo ena brwmiko, ena kalodiatirimeno a/fos apo ena "letsiko" alla mexri ekei.

Kostas... Kourkoulos :?
"Pote perase teleytai fora AERAN to aeroplano?"
"To ftero! To ftero!" :shock:
 
Top