dtrach
Concorde-Class-Member
Οσον αφορά την επιλογή των Α340
* Τα 742 ΕΠΡΕΠΕ να αντικατασταθούν.Το κοστος χρήσης έκανε απαγορευτικό το κάθε δρομολόγιο-εστω και με τεράστιες πληρότητες,να είναι κερδοφόρο.
*Ο αντικαταστάτης προτιμήθηκε να είναι 4κινητήριο..κάτι είχα ακούσει οτι η ΥΠΑ ήθελε 4κινητηρια αεροσκάφοι για longhaul πτήσεις...ας το θεωρήσουμε αβάσιμο.
*τα 747 ήταν 25 χρονών .¨οταν ο μέσος επιβάτης το πρώτο που κοιτάει είναι το πόσο καινούργιο είναι το αεροσκάφος,και η Ολυμπιακή εχει αεροσκάφοι εικοσαετίας ε τότε θα προτιμήσει κάποια άλλη εταιρία.
* Λάθος δεν είναι το Α340 για την Ολυμπιακή.Λάθος είναι ο τρόπος που αγοράστηκε...όπως οοοοοοολα τα πραγματα που αναλαμβάνει μια κυβέρνηση στην Ελλάδα ,έτσι και στιν προμήθεια νέων αεροσκαφών δεν ξέχασε να προσθέσει μίζες κτλπ
* Τα 742 ΕΠΡΕΠΕ να αντικατασταθούν.Το κοστος χρήσης έκανε απαγορευτικό το κάθε δρομολόγιο-εστω και με τεράστιες πληρότητες,να είναι κερδοφόρο.
*Ο αντικαταστάτης προτιμήθηκε να είναι 4κινητήριο..κάτι είχα ακούσει οτι η ΥΠΑ ήθελε 4κινητηρια αεροσκάφοι για longhaul πτήσεις...ας το θεωρήσουμε αβάσιμο.
*τα 747 ήταν 25 χρονών .¨οταν ο μέσος επιβάτης το πρώτο που κοιτάει είναι το πόσο καινούργιο είναι το αεροσκάφος,και η Ολυμπιακή εχει αεροσκάφοι εικοσαετίας ε τότε θα προτιμήσει κάποια άλλη εταιρία.
* Λάθος δεν είναι το Α340 για την Ολυμπιακή.Λάθος είναι ο τρόπος που αγοράστηκε...όπως οοοοοοολα τα πραγματα που αναλαμβάνει μια κυβέρνηση στην Ελλάδα ,έτσι και στιν προμήθεια νέων αεροσκαφών δεν ξέχασε να προσθέσει μίζες κτλπ