Olympic B767-200

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
dtrach":2458g0wa said:
O londonakis με πρόλαβε!! :lol:

Ήθελα να πω ακριβώς οτι ειπε...........Συν του οτι δεν δέχομαι οτι το 777 είναι καλύτερο αεροπλάνο.και τα 2 ειναι καλά σε διαφορετικούς τομείς γι αυτό και τα 2 πουλάνε.Αν όντως το 777 ήταν καλύτερο δεν νομίζω κανείς να αγόραζε το Α340.Σωστά? Αλλα εστώ και να είναι καλύτερο μη σκέφτεσαι έτσι. Η αγορά των Α343 ήταν πολιτική απόφαση και ως τέτοια πρέπει να την αντιμετωπίζεις :wink:

To 777 ehei kanei aneta outsell to 340... 633 orders enadi 350 olown twn 340...

Na thymithoume synithi kritiria agoras 340:

1. Politikoi logoi (gkouh). Tyhaaaaaiiiiiaaaa i air france kai i lh itane apo tous 1ous agorastes tou 340....

2. Mikroteri timi tou 340 enadi tou 777, eite se list price eite se mass discounts

3. Diathesimotita 340 enadi 777.... I emirates safws kai ithele na parei 772 LR, alla i mi diathesimotita tous apo tin boeing kai i poly ipsili timi se shesi me to 340 tin ekane na strafei sto 345....

4. Symvatotita mihanwn/distaktikotita etaireiwn na provoun se ETOPS operations. I cathay pacific protimise to 346 kata tou 773ER, dioti afenos men giati hrisimopoiei mono RR engines (kai to 773ER ehei MONO ge90) kai afetarou giati den thelei na petaei etops.

De lew pws to 340 den einai kalo aeroplano. Gamei kai dernei. Apla to 777 einai kalytero :p.

Edw i air france, pou eihe kai 777 kai 340, parigeille 773er adi gia 340-600... (mesw ILFC). Afto nomizw leei polla.

PS: To thema einai 762 tis OA, kai ohi 777 vs. 340 :p. Omologw oti kai egw eftaiksa sto oti vgikame off topic
 
Φτου! Νόμιζα ότι θα είχες τη φώτο με το concorde :lol:


Ε ναι βέβαια!! Αυτό το αεροπλάνο δημιουργήθηκε για την Ο.Α!


Μακάααααααααααααααααρι να είχαν 744....αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε...ας το κάνουμε με στυλ :wink:
 
dtrach":1gfvm3fc said:
Μακάααααααααααααααααρι να είχαν 744....αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε...ας το κάνουμε με στυλ :wink:

Πρώτα πρώτα, μιας και ως Έλληνας φορολογούμενος είμαι κι εγώ σ' αυτούς που ...πληρώνουν (άλλος πληρώνει κι άλλος ...) επέτρεψέ μου να αρθρώσω τη δυσαρέσκειά μου για την ακούσια συνεισφορά μου σ' αυτό το χάλι που λέγεται ΟΑ. Η αποδοχή του ....αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε... δεν είναι σωστή, πιστεύω.
Η πιό σωστή άποψη θα είναι αφού πληρώνουμε που πληρώνουμε να γίνεται σωστή δουλειά.
Τώρα ας επαναλάβω την καταραμένη έννοια yield management. Είναι κάτι που είμαι σίγουρος ότι δεν έχουν μάθει στην κρατικοδίαιτη και συνδικαλοκρατούμενη ΟΑ μας, μεταξύ άλλων βασικών. Λοιπόν, η θεωρία λέει ότι το 747-400 έχει 400 θέσεις, το 343 300, άρα σε κάθε πτήση το 747 θα έχει 30% περισσότερο εισόδημα από τα εισητήρια. Λοιπόν, δεν είναι έτσι. Η πράξη λέει ότι μπορεί να έχει και ...λιγότερο εισόδημα.

Γιατί πρώτα πρώρα ένα 744 έχει σημαντικά μεγαλύτερο κόστος λειτουργίας
ανα πτήση, το δε κόστος λειτουργίας του ανα θέση είναι ελαφρά μεγαλύτερο του 343. Θα επαναλάβω κάτι που έχω ξαναγράψει:

Στις προηγμένες αεροπορικές εταιρίες, όπου υπάρχει και προγραμματισμός αλλά και επαγγελματισμός, αρχίζουν πάντα μέ ένα ποσοστό θέσεων 'κράχτες', όπου η πτήση Αθήνα-ΝΥ έχει 350 $. Πόσες; λίγες. Όσο πλησιάζει ο χρόνος, τόσο 'φεύγουν' οι φτηνές πτήσεις και εμφανίζονται οι τιμές των 500, 800, 1000, 1200 κλπ. Ε, η Delta με το 767 φτάνει στο μαγικό αυτό αριθμό πολύ πιο γρήγορα απ΄ ότι η ΟΑ με ένα 747. Έτσι, και πληρότητα έχει, αλλά και το εισόδημά της από τη συγκεκριμένη πτήση είναι μεγαλύτερο γιατί έχει μεγαλύτερο ποσοστό premium passengers, και μπορεί να το κάνει καθημερινά! Κι αν φτάσεις σε υψηλά επίπεδα πληρότητας, τότε συμφέρει να αυξήσεις τη συχνότητα παρά τη χωρητικότητα του αεροσκάφους σε χαμηλή συχνότητα! Και το ρίσκο ανα πτήση είναι μικρότερο (λιγότερη ανάγκη αριθμού επιβατών για να 'βγεί' η πτήση και το δυναμικό κέρδος είναι μεγαλύτερο.

Μ' αλλα λόγια, ένα 343 χρειάζεται να 'σκοτώσει' λιγότερες θέσεις ώστε και η διαφήμηση της εταιρίας να γίνει με φτηνές τιμές, αλλά και να υπάρχουν ουσιαστικά έσοδα, απ' ότι, για παράδειγμα μ' ένα 744.

Αυτό ασφαλώς δεν είναι κανόνας. Μπορεί συγκεκριμένη πτήση να χρειάζεται ένα Α306 τρείς φορές την ημέρα. Τότε ναι, το Α306 είναι το κατάλληλο ΑΦ για τη συγκεκριμένη πτήση. (π.χ ATH-LHR)

Δες όμως και JFK-LHR. Ξέρεις πόσα 777 πετάει κάθε μέρα η ΒΑ; Θα μπορούσε να έχει 4 747, έχει όμως 7 777. Αυτό κάτι λέει!
 
ok, to link me to 744 to ebala epidi ksero oit i peroteri edo pera latreboun to B744. Oti den kanei i idiatera gia tin OA pisteuo oti to kseroume i perisoteri edo.

Kai gia na giriso sto arhiko thema:

krima pou i OA den pire to 767.

an kai meriki den tha synfonoun kai toso :D sorry paidia
to theoro poly katalilo aeroplano gia tin OA: tha mporouse na aniksi kainouria long range dromologia, tha mporouse na to hrisimopii gia europi alla kai gia esoteriko, tha anebenan i plirotites kai tha mporouse na antikastisi telia ta 747-200 kai ta A300. dyladi to concept me tous ligous typous aeroplanon pou kinigai tora tha mporouse na to ehei 10 hronia pio prin
 
@ alex

Symfono ke pistevo to 767 tha eixe kanei profitable polla routes tis OA.
 
Συμφωνώ & επαυξάνω! Κανονικά τότε η ΟΑ θα έπρεπε να πάρει αρκετά 767, τόσο τα 200ER όσο και από τα 300ER, με σκοπό
1) τα δρομολόγια ΑΤΗ-BOS & ΑΤΗ-ORD, ATH-YYZ & ATH-YYL, ATH-JNB να αποκτήσουν σχεδόν καθημερινή συχνότητα, αντί των 2/ ανά εβδομάδα. Aυτό θα απασχολούσε τουλάχιστο 4x 762

2) το δρομολόγια ATH-JFK να γίνοταν σταθερά καθημερινά το χειμώνα και 2x καθημερινά το καλοκαίρι. Εδώ θα απασχολούσε 2x 763

3) το δρομολόγιο ΑΤΗ-ΒΚΚ-SYD-MEL να γινόταν με σχεδόν καθημερινή συχνότητα. Κι εδώ θα απασχολούσε 2x 763

4) το ΑΤΗ-LHR με 3x daily θα απασχολούσε 1x 763

5) τα ΑΤΗ-CDG και άλλοι πυκνοί προορισμοί (LAR) άλλο ένα 763

Έτσι με ένα στόλο περί τα 10 767 για πολλές αποστολές θα απλοποιούσε τις ανάγκες για ένα τύπο widebody απο τους δύο σήμερα με δυνατότητα ανοίγματος νέων αγορών κλπ κλπ κλπ..
 
@ george_a

Ta paradeigmata sou einai poly petyximena apla diatiro tis epifylaksei mou gia to dromologio tis Australias.
 
Συμφωνώ για την Αυστραλία. Η Lufthansa το δοκίμασε, με ένα 'δανεικό' 767 από την Condor και δεν έπιασε. Αλλά έχουμε πετυχημένα παραδείγματα με τη Lauda, η οποία μάλιστα πήγαινε και ΜEL.
 
Nomiza oti gia tin Australia i Lauda xrisimopoiei to 777, no?
 
Top