Olympic leased aircraft 2007

leandros

Economy-Class-Member
Εγγραφή
07/01/2006
Μηνύματα
192
Likes
0
Περιοχή
Χανιά Κρήτης
Website
www.meteo.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSA
...διότι ξέρω κόσμο που πάει Κων/πολη με Turkish Airlines επειδή δεν γουστάρει τα ATR.
Γνωρίζετε αλήθεια ότι πολύς κόσμος αποφεύγει τα ΑTR σαν τους διαόλους
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.216
Likes
617
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
leandros":n27ep4o5 said:
...διότι ξέρω κόσμο που πάει Κων/πολη με Turkish Airlines επειδή δεν γουστάρει τα ATR.
Γνωρίζετε αλήθεια ότι πολύς κόσμος αποφεύγει τα ΑTR σαν τους διαόλους

Καλα, αυτο ειναι αλλο καπελο. Τοσα ξερουν, τοσα λενε. Να θυμηθουμε μηπως πριν 15 περιπου χρονια που η ΟΑ αντικατεστησε τα 732 με ATR στη Χιο και οι ταπεινοι κ πραοι ντοπιοι ξυλοφορτωναν τα πληρωματα γιατι το θεωρουσαν υποβαθμιση? "Ελικοφορο" σου λεει, αρα "σαραβαλο". Τετοιους επιβατες δεν πρεπει να τους λαμβανεις υπ' οψιν...
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Αναρωτιέμαι άν όλα αυτά τά λεφτά που δίνει η ΟΑ γιά νοίκιασμα/ξενοίκιασμα αεροπλάνων δεύτερο και τρίτο και πεντηκοστό χέρι μέ wet καί dry lease κλπ τά έδινε γιά να αγοράση,έστω λιγώτερα,καινούργια όμως αεροπλάνα,δέν θα τής ερχόταν φτηνότερα;

Μέ το να νοικιάζη κάθε τόσο αεροπλάνα που πρέπει να τά ξαναδώση πίσω μετά,είναι πολύ λογικό νά πέφτη στην "λούμπα" τού να ξεμένη καποιες φορές καί μάλιστα όταν τά χρειάζεται.Ενώ τά δικά της αεροπλάνα δέν θα τής τά ζητήση ποτέ κανείς πίσω και τά διαθέτει όπως θέλει.

Επίσης δέν μπορώ να καταλάβω αυτό το περί ενοικίασης τών πιλότων.Ως γνωστόν,η εποχή τής δουλείας έχει περάσει ανεπιστρεπτί......
 

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Ετσι οπως ειναι τα οικονομικα της εταιριας,δυστυχως δεν υπαρχει πιθανοτητα αγορας.Η ενοικιαση 737classic ειναι μια λυση και μαλλον η προτιμοτερη.Καλυτερα ειναι 733 και 734.Δεν νομιζω να πεσει στο λαθος να νοικιασει 735,αν και λογω χαμηλοτερου ενοικιου μπορει να νοικιασει μεχρι και 5.Για Τιρανα δεν ξερω για Σοφια αν ακομα πετανε,η επιλογη ειναι σωστη διοτι ο ανταγωνισμος εχει λιγο μεγαλυτερα αεροπλανα και η αποσταση ειναι κοντινη.Η Κωνσταντινουπολη και λιγο τα μακρινα εσωτρικα απο Θεσσαλονικη π.χ Ηρακλειο ειναι καπως λαθος σαν επιλογη,αλλα ολοι γνωριζουμε οτι δεν εχει τον απαραιτητο αριθμο 737.Καλυτερα απο το να πεταει με μια πτηση στην Τουρκια.Ελαχιστοι ξενοι προορισμοι εχουν 2 καθημερινες πτησεις με 737 απο τις ΟΑ.Παρισι,Φρανκφουρτη,Ρωμη.Οποτε προτιμαει εκει να πεταει με 737 που και μεγαλη κινηση υπαρχει,και μεγαλυτερος ανταγωνισμος παρα στην Κωνσταντινουπολη.Το βουκουρεστι θα ειναι και αυτο προβλημα διοτι η Tarom το καλοκαιρι κοβει τα AT5 και θα πεταει στην Αθηνα 2 φορες την ημερα με 73G!Οσο για τη Χιο δεν επεσε κανενα ξυλο.Δεν ηταν κανενας τοσο ηλιθιος να επιτεθει στα πληρωματα.Τι εφταιγαν εξαλλου τη δουλεια τους εκαναν.Το μονο που εγινε ηταν μια εβδομαδιαια καταληψη του αεροδρομιου,Η δυσφημιση οτι ειναι παλια,ενω τοτε (1992)ηταν ολοκαινουργια και μια διαμαρτυρια στην παρελαση της 28ης Οκτωβριου.Που να ξεραμε τοτε οτι σχεδον σε ολη την Ελλαδα η ΟΑ πεταει με ATR.
 

LEKPO1A

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/09/2003
Μηνύματα
3.779
Likes
140
Hastaroth":1phuri3r said:
Αναρωτιέμαι άν όλα αυτά τά λεφτά που δίνει η ΟΑ γιά νοίκιασμα/ξενοίκιασμα αεροπλάνων δεύτερο και τρίτο και πεντηκοστό χέρι μέ wet καί dry lease κλπ τά έδινε γιά να αγοράση,έστω λιγώτερα,καινούργια όμως αεροπλάνα,δέν θα τής ερχόταν φτηνότερα;

Νομίζω ότι η απάντηση είναι απλή. Την τελευταία 5ετία (τουλάχιστον) η εταιρεία λειτουργεί μονίμως υπό καθεστώς αβεβαιότητας (κλείσιμο, πώληση κτλ.), οπότε οι όποιες αποφάσεις αποσκοπούσαν να καλύψουν βραγχυπρόθεσμες ανάγκες...

Πρόσθεσε και τις συνεχείς αλλαγές στη διεύθυνση της εταιρείας, κάθε μια με διαφορετικούς στόχους και σχεδιασμούς.
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.216
Likes
617
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
jetflight":ca5t6poy said:
Οσο για τη Χιο δεν επεσε κανενα ξυλο.Δεν ηταν κανενας τοσο ηλιθιος να επιτεθει στα πληρωματα..

Εμενα ο κυβερνητης εκεινης της πτησης αλλα μου εχει πει. Ασ'το λοιπον...γιατι ειμαστε και οφφ
 

sb8483

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
08/06/2006
Μηνύματα
23
Likes
0
Hastaroth

[Αναρωτιέμαι άν όλα αυτά τά λεφτά που δίνει η ΟΑ γιά νοίκιασμα/ξενοίκιασμα αεροπλάνων δεύτερο και τρίτο και πεντηκοστό χέρι μέ wet καί dry lease κλπ τά έδινε γιά να αγοράση,έστω λιγώτερα,καινούργια όμως αεροπλάνα,δέν θα τής ερχόταν φτηνότερα;

Μέ το να νοικιάζη κάθε τόσο αεροπλάνα που πρέπει να τά ξαναδώση πίσω μετά,είναι πολύ λογικό νά πέφτη στην "λούμπα" τού να ξεμένη καποιες φορές καί μάλιστα όταν τά χρειάζεται.Ενώ τά δικά της αεροπλάνα δέν θα τής τά ζητήση ποτέ κανείς πίσω και τά διαθέτει όπως θέλει]

Σαν απάντηση στην ερώτηση το Hastaroth, μπορώ να αναφέρω ότι το 2000, πολύ δικός μου άνθρωπος ήταν στην παραλαβή ενός leased 737 στην Αμερική, κατά την διάρκεια ελέγχου των δικαιολογιτίκών κ.τ.λ. υπήρχε και μια χρέωση 100.000 USD, είχε το θάρος και την οικειότητα να ρωτήσει το στέλεχως που είχε υπογράψει το συμβόλαιο τι είναι αυτό το ποσό. Η απάντηση ήταν "smoke in the mirror".

Δυστηχώς υπήρχαν και θα υπάρχουν μιζες, και γι'αυτό γινονται τόσες "ανακυκλώσιες" συμβολαίων και νοικιάζουν αεροπλάνα. Τα ήξερα και τα ξέρω αυτά, ώρες - ώρες θέλω να φωνάξω, άλλα θα με περάσουν για τρελό, και αντί να ζητήσουν εξηγήσης θα με κλείσουν στο τρελάδικο και δεν θα ξαναδουλεψω πουθενά... Ετσι βγάζω το σκασμό.
 

alexandros

Economy-Class-Member
Εγγραφή
09/07/2003
Μηνύματα
232
Likes
0
εγω πιστευω οτι η λυση των 735 δεν ειναι και τοσο καταστροφικη οσο φαινεται...εξαλου απο πλευρας χωριτικοτητας ειναι πιο κοντα στα 717 αλλα αν δουμε και ποσα αεροσκαφοι φευγουν απο τον στολο(3 717,2 733 της HOLA και 1 734 SX-BKL συνολο 6)ειναι λογικο να συμπληρωσουνε με περισσοτερα ενοικιαζομενα.
Πολλα αρθρα σημερα στον τυπο μιλουν για τα εξης αεροπλανα που εξεταζουν ( ενα απο αυτα το in.gr http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=251)

1 734 που εχει ηδη κλεισει,1 733 απο ιρλανδικη εταιρια,3 737 που θα αξιολογηθουν την ερχομενη εβδομαδα συν 3 735 απο την AIR FRANCE συνολο 8.
Συνεπως αν ειναι εξτρα αεροπλανα ας ειναι και 735 τι κακο υπαρχει?
Δεν νομιζω να τα δουμε ποτε σε πτησεις προς
heathrow η paris αλλα αν αποδεσμευτουν τα 340 απο ευρωπη θα χρειαστει πιο πολλα για εχτρα πτησεις.
 

jetflight

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
30/10/2004
Μηνύματα
1.118
Likes
1
Οι ζημιες για το 2006 ανηλθαν σε 120 Εκατ.Ευρω.Η εταιρια θελει να παρει τα λεφτα για την υποχρεωτικη μετακομιση στο Ελ.Βενιζελος.Σκεφτεται να νοικιασει γυρω στα 5 737classic,και τα στελεχη και σωστα προβληματιζονται για την μεγαλη αυξηση σε θεσεις απο τους ανταγωνιστες της.Ξερουμε κυριως που.Παρισι,Μιλανο,Μοναχο οι διαφορες ειναι πολυ μεγαλες και θα γινουν πιο μεγαλες με το θερινο προγραμμα.
 

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
Στάσεις εργασίας των πιλότων των ΟΑ
Διαμαρτύρονται ότι η διοίκηση έχει καθυστερήσει σημαντικά την ενοικίαση νέων αεροσκαφών

http://www.capital.gr/news.asp?Details=235353
 
Top