Hastaroth
[Αναρωτιέμαι άν όλα αυτά τά λεφτά που δίνει η ΟΑ γιά νοίκιασμα/ξενοίκιασμα αεροπλάνων δεύτερο και τρίτο και πεντηκοστό χέρι μέ wet καί dry lease κλπ τά έδινε γιά να αγοράση,έστω λιγώτερα,καινούργια όμως αεροπλάνα,δέν θα τής ερχόταν φτηνότερα;
Μέ το να νοικιάζη κάθε τόσο αεροπλάνα που πρέπει να τά ξαναδώση πίσω μετά,είναι πολύ λογικό νά πέφτη στην "λούμπα" τού να ξεμένη καποιες φορές καί μάλιστα όταν τά χρειάζεται.Ενώ τά δικά της αεροπλάνα δέν θα τής τά ζητήση ποτέ κανείς πίσω και τά διαθέτει όπως θέλει]
Σαν απάντηση στην ερώτηση το Hastaroth, μπορώ να αναφέρω ότι το 2000, πολύ δικός μου άνθρωπος ήταν στην παραλαβή ενός leased 737 στην Αμερική, κατά την διάρκεια ελέγχου των δικαιολογιτίκών κ.τ.λ. υπήρχε και μια χρέωση 100.000 USD, είχε το θάρος και την οικειότητα να ρωτήσει το στέλεχως που είχε υπογράψει το συμβόλαιο τι είναι αυτό το ποσό. Η απάντηση ήταν "smoke in the mirror".
Δυστηχώς υπήρχαν και θα υπάρχουν μιζες, και γι'αυτό γινονται τόσες "ανακυκλώσιες" συμβολαίων και νοικιάζουν αεροπλάνα. Τα ήξερα και τα ξέρω αυτά, ώρες - ώρες θέλω να φωνάξω, άλλα θα με περάσουν για τρελό, και αντί να ζητήσουν εξηγήσης θα με κλείσουν στο τρελάδικο και δεν θα ξαναδουλεψω πουθενά... Ετσι βγάζω το σκασμό.