Olympic leased aircraft 2007

thanosp

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
05/11/2005
Μηνύματα
1.032
Likes
205
Περιοχή
U.K. / KVA
Σύμφωνα με άρθρο της Ελευθεροτυπίας, αφήνωντας έξω τίποτα πολιτικόυς χαρακτηρισμούς αναφέρω κάποια νεώτερα πάνω στο θέμα του στόλου των ΟΑ. Λοιπόν:

έχει ήδη φύγει ένα Boeing 717 και πρόκειται να χάσουμε άλλα δύο της ίδιας κατηγορίας. Σχετικές πληροφορίες αναφέρουν ότι τον περασμένο Ιούλιο η εταιρεία η οποία μισθώνει τα συγκεκριμένα αεροσκάφη στις Ο.Α. είχε ζητήσει να ξεκινήσουν συζητήσεις εν όψει της λήξης της σύμβασης στις αρχές του 2007. Οι Ο.Α. αντιπρότειναν οι διαπραγματεύσεις να γίνουν τον Ιανουάριο, κάτι που απέρριψε η μισθώτρια εταιρεία.

Επίσης κάτι ενδιαφέρον..

Τις επόμενες ημέρες φεύγουν επίσης 2 Boeing 737 που είχαν μισθωθεί πέρυσι από την ισπανική Hola, με αποτέλεσμα η «τρύπα» στον στόλο να διευρύνεται επικίνδυνα.

Και κάτι που δεν το περίμενα απο πουθενά :rolleyes:

Η απουσία προγραμματισμού έφτασε πέρυσι στο τραγελαφικό σημείο οι Ο.Α. να νοικιάζουν από το εξωτερικό αεροσκάφη με πληρώματα και να νοικιάζει τους δικούς της πιλότους στην... Ινδία.

Περισσότερα εδώ:

http://www.enet.gr/online/online_text/c=114,id=69534868
 
Τα δυο 717 φεύγουν μέσα στον επόμενο μήνα και εξετάζουν για μίσθωση 737-500 από Air France!
Κρίμα θα μου λείψουν τα 717
Περισσότερα στο capital.gr

:arrow: http://www.capital.gr/news.asp?Details=228775
 
Aπό το ίδιο άρθρο στο capital.gr

http://www.capital.gr/news.asp?Details=228775


"Αιτία για τη μη έγκαιρη μίσθωση αεροσκαφών μπορεί να αναζητηθεί στην αντιπαράθεση μεταξύ κύκλων που πρόσκεινται στον πρόεδρο της εταιρείας Ηλ. Καράτζαλη και τον διευθύνοντα σύμβουλο Οδ. Βλάμη. Ο "ασκός του Αιόλου" άνοιξε με τις αλλαγές που επήλθαν πρόσφατα στις ΟΑ σε νευραλγικά πόστα (αλλαγή επιχειρησιακού διευθυντή και διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης). "

Κακή χρήση της λέξης αιτία. Αίτιο δεν είναι άλλο από το ότι η ΟΑ είναι κρατική, και ότι οι 'διαχειριστές' της δεν έχουν να 'λυπηθούν' τα δικά τους χρήματα. Ακόμα και ο άνθρωπος στον οποίο αναφέρονται (ΥΜΕ) κι αυτός δεν διαχειρίζεται, διακινδυνεύει, δικά του χρήματα. Ψήφους διαχειρίζεται, και έτσι κρίνει. Όταν ακούμε από τον κ. ΥΜΕ 'Η ΟΑ θα διατηρηθεί στη ζωή με οποιοδήποτε κόστος', αυτό δεν εννοεί δικό του, από την τσέπη του. Γι' αυτό και τα λέει.

Αν υπήρχε ο παραμικρός σεβασμός στο τί σημαίνει να διαχειρίζεσαι μια αεροπορική εταιρεία, δεν θα είχαμε ακούσει ποτέ -ελπίζω- τέτοιους διασυρμούς. Αλλά εδώ είναι ΟΑ!!!
 
george_a":3t3z6i8b said:
Aπό το ίδιο άρθρο στο capital.gr

http://www.capital.gr/news.asp?Details=228775


"Αιτία για τη μη έγκαιρη μίσθωση αεροσκαφών μπορεί να αναζητηθεί στην αντιπαράθεση μεταξύ κύκλων που πρόσκεινται στον πρόεδρο της εταιρείας Ηλ. Καράτζαλη και τον διευθύνοντα σύμβουλο Οδ. Βλάμη. Ο "ασκός του Αιόλου" άνοιξε με τις αλλαγές που επήλθαν πρόσφατα στις ΟΑ σε νευραλγικά πόστα (αλλαγή επιχειρησιακού διευθυντή και διευθυντή πτητικής εκμετάλλευσης). "

Κακή χρήση της λέξης αιτία. Αίτιο δεν είναι άλλο από το ότι η ΟΑ είναι κρατική, και ότι οι 'διαχειριστές' της δεν έχουν να 'λυπηθούν' τα δικά τους χρήματα. Ακόμα και ο άνθρωπος στον οποίο αναφέρονται (ΥΜΕ) κι αυτός δεν διαχειρίζεται, διακινδυνεύει, δικά του χρήματα. Ψήφους διαχειρίζεται, και έτσι κρίνει. Όταν ακούμε από τον κ. ΥΜΕ 'Η ΟΑ θα διατηρηθεί στη ζωή με οποιοδήποτε κόστος', αυτό δεν εννοεί δικό του, από την τσέπη του. Γι' αυτό και τα λέει.

Αν υπήρχε ο παραμικρός σεβασμός στο τί σημαίνει να διαχειρίζεσαι μια αεροπορική εταιρεία, δεν θα είχαμε ακούσει ποτέ -ελπίζω- τέτοιους διασυρμούς. Αλλά εδώ είναι ΟΑ!!!

Δυστυχως εχεις δικιο. Απολυτο δικιο!
Η "παλια" διοικηση, τρικλοποδιαζει την "νεα", κανοντας χαρακιρι η ιδια!
Τραγελαφικα πραγματα, δηλαδη!
Αυτο δινει τροφη σε πολλους να σκεφτουν, οτι καποιοι "τρωνε" με δεκα μασελες. Ποιοι ειναι αυτοι? Μακαρι να ξεραμε! Ομως, ενας εισαγγελεας δεν μπορει να βαλει την ουρα του μεσα εκει, και να δει, με ποιες διαδικασιες ενοικιασαν περσυ και προπερσυ (και πολλα χρονια τωρα), ολα αυτα τα wet leased αεροσκαφη, με "αυτοκρατορικες τιμες"?????Οτι νοικιαζαν αεοπλανα με χειριστες, και την ιδια ωρα, ενοικιαζαν χειριστες δικους μας, στις Ινδιες?
Γιατι δεν νοικιαζουν αεροσκαφη (που εχουν βρει)? Η διοικηση θελει, αλλα καποιος (ενας ειναι) εμποδιζει την διοικηση να προβει στην ενοικιαση αεροσκαφων.....! Ετσι, θα φτασουμε στον Μαιο, και θα πανε να βρουνε παλι κατι wet lease".....(κατοπιν ανωθεν εντολης).
Αρχιζω να καταλαβαινω τους συναδελφους μου, που παραιτουνται και πανε προς ΑΙΓΑΙΟΥ μερια!
 
Γιατι δεν νοικιαζουν αεροσκαφη (που εχουν βρει)? Η διοικηση θελει, αλλα καποιος (ενας ειναι) εμποδιζει την διοικηση να προβει στην ενοικιαση αεροσκαφων.....!

Eνδιαφέρον να μάθουμε λίγο περισσότερο από αυτό που υπαινίσσεσαι...
 
Αν διαβασες χθεσινες εφημεριδες.....θα καταλαβαινες απολυτα τι εννοω. Ονοματα δεν μπορουν να αναφερθουν, για αυνοητους λογους. Νομιζω οτι καποιο χθεσινο δημοσιευμα το ανεφερε.
 
επανερχομεθα με νεο αρθρο απο το ιδιο site:
http://www.capital.gr/news.asp?Details=232198

ενδεικτικα αναφερω τα κυριοτερα σημεια:
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται η υπογραφή της σύμβασης μίσθωσης ενός Boeing 737-400, για 3 χρόνια, της IFLC (International Lease Finance Corporation) με τη διοίκηση των Ολυμπιακών Αερογραμμών.

Εν τω μεταξύ, σήμερα ξεκινούν οι διαπραγματεύσεις της διοίκησης των ΟΑ με ιρλανδική εταιρεία, η οποία προσφέρει ένα Boeing 737-300, ενώ την επόμενη εβδομάδα θα πραγματοποιηθούν τεχνικές αξιολογήσεις σε τρία ακόμα προσφερόμενα Boeing.

Ήδη από το στόλο της εταιρίας "έφυγε" 1 Boeing 717 της Pembroke, ενώ τον Φεβρουάριο αποδεσμεύονται 2 Boeing 717 της Bavaria και οσονούπω 1 Boeing 737-400 SX-BKL.



επισης αναφερεται και στην πολυαναμενομενη νεα γραμμη για Hong-Kong:

Με στελέχη της διοίκησης της Folli Follie είναι πιθανό να συναντηθεί την επόμενη εβδομάδα η διοίκηση των ΟΑ. Στόχος της συνάντησης είναι η Folli Follie να καταθέσει το business plan της, αφού θα χρηματοδοτήσει την απευθείας πτήση Αθήνα-Χονγκ Κονγκ, ενώ εκτιμάται ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον 2 μήνες από την υπογραφή της τελικής συμφωνίας για να πραγματοποιηθεί το δρομολόγιο.
 
Σημερα ακουσα, οτι βολιδοσκοπουνται 3-4 Β737/500!!! Δεν ξερω τι γινεται, αλλα αν δεν φερουν 6 τουλαχιστον αεροπλανα, και μαλιστα..."χθες", τοτε τα πραγματα ειναι ζωρικα. Και εννοω οτι "κοβει ο μπαρμπα Μητσος τα αχαμνα του, για να τιμωρησει την γυναικα του που τον απατησε"!
Τι εννοω? Απλα, συρικνωση του πτητικου εργου, μειωση εσοδων, αυξηση της ζημιας.
Σε οτι αφορα το θεμα του Hong-Kong, ετοιμαζει η διοικηση εκπαιδευσεις κυβερνητων για το 340. Διοτι θα χρειαστουν τουλαχιστον 10 ακομη κυβερνητες, για να "βγει" το Long-range με την προσθηκη αυτου του δρομολογιου. Οποτε αν και οταν ξεκινησουν τα σχολεια, τοτε και μονο τοτε, θα ειμαστε 90% σιγουροι οτι θα ξεκινησει το δρομολογιο.
 
παιδιά πραγματικά θλίβομαι όταν διαβάζω τέτοια πράγματα για την ΟΑ.
Και οι δύο γονείς μου ήταν εργαζόμενοι στην ΟΑ, από εποχής Ωνάση.
Είναι απαράδεκτο να συρρικνώνεται ο στόλος.
Και τα 737-500 που αναφέρει ο φίλος config δεν είναι κι ότι καλύτερο, με την έννοια ότι σίγουρα θα τα χώσουν σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, όταν οι άλλοι θα πετάνε με Α320.

Επίσης όλο το βάρος της γραμμής Hong-Kong θα την φάνε τα Α340...
Καμία επένδυση για το συγκεκριμένο δρομολόγιο...

Κρίμα..

...για να μην θυμίσω την κατάντια να πηγαίνουν ATR σε Τίρανα, Κων/πολη κτλ..
 
[quote="leandros"]
Είναι απαράδεκτο να συρρικνώνεται ο στόλος.
Και τα 737-500 που αναφέρει ο φίλος config δεν είναι κι ότι καλύτερο, με την έννοια ότι σίγουρα θα τα χώσουν σε Ευρωπαϊκούς προορισμούς, όταν οι άλλοι θα πετάνε με Α320.
Κρίμα..
...για να μην θυμίσω την κατάντια να πηγαίνουν ATR σε Τίρανα, Κων/πολη κτλ..


To οτι μειωνεται ο στολος ειναι οντως απαρεδεκτο.
Τα 735 ομως γιατι ? Μεχρι να παρθει καποτε αποφαση για πληρη αλλαγη του short-haul στολου νομιζω οτι η μονη λογικη λυση ειναι τα 733/734/735 για καθαρα λογους ομοιογενειας...

Η χρηση ΑΤR σε regional γινεται σε ολη την Ευρωπη και απο ολες τις μεγαλες εταιριες γιατι σε χαλαει στην ΟΑ ?
 
Top