Olympic leased aircraft 2008

alex96":2ia2yinf said:
Υπό έλεγχο απο τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες φέρεται οτι βρίσκονται βρίσκονται δύο αεροσκάφη 737 στην Αμερική και στην Ασία τα οποία αναμένεται σύντομα να ενταχθούν στο στόλο της Ολυμπιακής.

Τελεια, αυτα τα 2 με 3 αεροσκαφη ερχονται εδω και περιπου 6 μηνες και οπως πανε τα πραγματα μπορει και να μην ερθουν και καθολου γιατι η θερινη περιοδος οδευει για το τελος της.

Και ρωτω εγω με το φτωχο μυαλο μου :stupid: : Ειναι τοσο δυσκολο πια να ενοικιαστουν αεροσκαφη ( δεν μιλαμε για 50 απο αυτα αλλα για 2 αντε 3 ) ;
Ειναι τοοοσο δυσευρετα πια αεροσκαφη τυπου 733 και 734 στην παγκοσμια αγορα ;; ( :idea: Ενα ταπεινο hint προς την διοικηση των ΟΑ : Πσστ, υπαρχει μια ελληνικη ιδιωτικη εταιρια που επιστρεφει τα δικα της Β737 γιατι τα αντικαθιστα με Α32S ).
Χρειαζονται 4 με 6 μηνες ελεγχων για να ικανοποιουν τις απαιτησεις των Ο.Α. και της ΥΠΑ και δεν ξερω εγω ποιας αλλης αρχης; Τι στο καλο, μετατροπη σε διαστημοπλοιο σχεδιαζουν;;

Μακρια απο μενα οι συνομοσιωλογιες, ειδικα σε σχεση με την Αιγαιου, αλλα ειναι πραγματικα ολοι εκει στις ΟΑ τοσο ασχετοι, η το παιζουν;; Μηπως τελικα υπαρχει μεθοδευμενο σχεδιο απαξιωσης των ΟΑ; Λιγο τα σλοτς, λιγο η αποσυρση απο παραδοσιακους προορισμους, λιγο η δυσκοιλιοτητα στην ανευρεση αεροσκαφων, με κανουν να αναρωτιεμαι: Μα ΤΟΣΗ ανικανοτητα πια;;

Παντα η Ολυμπιακη Αεροπορια ειχε προβληματικη διαχειριση , αλλα αγοραζαν και πεντε αεροσκαφη που λεει ο λογος ( βλεπε Α300-600, Β737-400, Α340-300 κλπ , νοικιαζαν και Β717), ανοιγαν και καποιους προορισμους, π.χ. Συδνευ, Τοκυο, Μαντσεστερ κλπ/.

Τι ακριβως συμβαινει και δεν μπορουν να φερουν 2 με 3 αεροσκαφη 15ετιας στον στολο εδω και κατι χρονια;;
 
6circles":2go0brnm said:
Τι ακριβως συμβαινει και δεν μπορουν να φερουν 2 με 3 αεροσκαφη 15ετιας στον στολο εδω και κατι χρονια;;

Μάλλον δεν μπορούν να δώσουν εγγυήσεις ότι θα πληρώσουν τους ιδιοκτήτες στην ώρα τους και για όσο χρόνο θα συμφωνήσουν.Από στιγμή σε στιγμή μπορεί να κλείσει η εταιρεία,και οι ιδιοκτήτες να μην πάρουν ποτέ τα λεφτά τους.
 
Τα αεροσκαφη ελεγχονται ηδη απο την ΥΠΑ. Ερχονται εντος των ημερων. Αυτο με το κλεισιμο της ΟΑ εγινε καραμελα πια. Δεν εχετε συνηδειτοποιησει οτι δεν θα κλεισει? Ηδη προσυμφωνειται η πωληση σε ξενο αερομεταφορεα εως το τελος του χρονου. Θα επανελθω με νεοτερα. :great:
 
Μάλλον δεν μπορούν να δώσουν εγγυήσεις ότι θα πληρώσουν τους ιδιοκτήτες στην ώρα τους και για όσο χρόνο θα συμφωνήσουν.Από στιγμή σε στιγμή μπορεί να κλείσει η εταιρεία,και οι ιδιοκτήτες να μην πάρουν ποτέ τα λεφτά τους.
-Τη Hola όμως με τα πανάκριβα μισθώματα βρίσκουν χρήματα και τα πληρώνουν κανονικότατα.
-Το ΒΕΜ που κάθεται στο υπόστεγο εδώ και 7 μήνες και πληρώνεται ενοίκιο σαν να πέταγε κανονικά το αεροπλάνο έχουν και τα πληρώνουν. Την επισκευή του που θα κοστίσει όσο η αξία του αεροπλάνου θα την πληρώσουν.

Χρειαζονται 4 με 6 μηνες ελεγχων για να ικανοποιουν τις απαιτησεις των Ο.Α. και της ΥΠΑ και δεν ξερω εγω ποιας αλλης αρχης; Τι στο καλο, μετατροπη σε διαστημοπλοιο σχεδιαζουν
Απλά πρόκειται για ανίκανους που σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία θα είχαν δει το δρόμο προς την εξώπορτα. Επειδή όμως όλοι όσοι είναι σε διοικητικές θέσεις έχουν διοριστεί απο τούς συνδικαλιστές και τα κόμματα κανείς δεν τούς κουνάει απ τις καρέκλες τους.
 
Ηδη προσυμφωνειται η πωληση σε ξενο αερομεταφορεα εως το τελος του χρονου

Εδώ δεν μπορούνε να κουμαντάρουνε μια μίσθωση αεροσκαφών της πλάκας και ψειρίζουνε το θέμα 2 χρόνια απο ευθυνοφοβία, θα διαπραγματευτούν και πώληση? :D :D :D
 
Nontas":1yve87z1 said:
-Τη Hola όμως με τα πανάκριβα μισθώματα βρίσκουν χρήματα και τα πληρώνουν κανονικότατα.
Ότι ρισκάρει μια εταιρεία δε σημαίνει ότι το κάνουν όλες.

Nontas":1yve87z1 said:
Απλά πρόκειται για ανίκανους που σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία θα είχαν δει το δρόμο προς την εξώπορτα. Επειδή όμως όλοι όσοι είναι σε διοικητικές θέσεις έχουν διοριστεί απο τούς συνδικαλιστές και τα κόμματα κανείς δεν τούς κουνάει απ τις καρέκλες τους.

Οι διοικήσεις από το ΥΜΕ διορίζονται.
 
Ότι ρισκάρει μια εταιρεία δε σημαίνει ότι το κάνουν όλες.
Σίγουρα, αλλά δεν είναι και μόνο μία εταιρεία παγκοσμίως που δέχεται να ρισκάρει...

Οι διοικήσεις από το ΥΜΕ διορίζονται.
Δεν αναφέρομαι σ αυτούς (ΠΔΣ, ΔΣ κλπ) αλλά στα μεσαία και κατώτερα στελέχη που αναλαμβάνουν να υλοποιήσουν τις αποφάσεις και: δεν θέλουν, φοβούνται, δεν μπορούν, δεν ξέρουν κλπ.
Ολοι αυτοί τις θέσεις τους τις πήραν αναξιοκρατικά με κομματικοσυνδικαλιστικό σπρώξιμο και το βασικό τους προσόν είναι η ανικανότητα. Ετσι αυτοί που τους διόρισαν είναι σίγουροι οτι θα είναι "υπάκουοι" και θα κάνουν οτι δεν βλέπουν τη ρεμούλα.


Και στο θέμα μας, απ οτι μαθαίνω τα 3 αεροσκάφη που αναμένονται:
-το ένα κάνει βαριά συντήρηση, θα τελειώσει προς τα τέλη Ιουλίου και μετά θα αρχίσει η διαδικασία παραλαβής που god knows πόσο θα κρατήσει.
-το δεύτερο είναι έτοιμο αλλά οι αμερικάνικη εταιρεία που έκανε τη συντήρηση προ παράδοσης δεν το παραδίδει αν δεν πληρωθεί
-το τρίτο τώρα ξεκινάει τη συντήρηση προ παράδοσης και god knows...
 
Μόλις έρθουν αυτά τα α/φη θα επιστρέψουν τα δρομολόγια που κόπηκαν στο πρόγραμμα;
 
Tι γίνεται??Που είναι τα αεροσκάφη οεο?
Έχουν αρχίσει την κάθοδο τους για Ελλάδα? :?
 
Από όσο μπορώ να ξέρω το πρώτο ήταν να έρθει σήμερα,αλλά για άλλη μια φορά ένας Θεός μόνο ξέρει γιατί τελικά δεν εμφανίστηκε...
 
Top