Olympic leased aircraft 2008

  • Thread starter Thread starter docORL
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Ερχονται δυο Β737/400, ανανεωθηκε η συμβαση, ενος αν δεν κανω λαθος, και μεχρι τις 15/4, υπογραφεται η συμβαση για dry lease, δυο Α320, που θα τα πεταξουν καποιοι απο το 340, και οι του 600.
Χωρις να ειναι απολυτα τσεκαρισμενο, τα δυο αυτα αεροσκαφη, ειναι της ΗJ, και δεν θα χρησιμοποιηθουν τα πληρωματα της.
Τελος, κλιμακιο εχει μεταβει στις ΗΠΑ (πρεπει να γυρισε...), για να τσεκαρει δυο CRJ που η διοικηση θελει "εδω και τωρα" να ενοικιασει, με την μεθοδο του dry lease. Ποιοι θα τα πεταξουν? Οποιος ξερει...λεει, και κερδιζει λουκουμι! :banana:
 
Re: Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

Χωρις να ειναι απολυτα τσεκαρισμενο, τα δυο αυτα αεροσκαφη, ειναι της ΗJ, και δεν θα χρησιμοποιηθουν τα πληρωματα της.

To -BVD της Ηellas jet ειναι wet leased απο την Lat Charter...δεν νομιζω να το δωσει στην ΟΑ...εκτος και αν εληξε το leasing του με την HJ...

Παλαιοτερα ειχε ακουστει για 320 απο Clickair...
Τεσπα ας ερθουν νεα αεροσκαφη και απο που θα ερθουν ειναι λεπτομερειες....
 
To ΚΗΙ θα αποχωρούσε 1/4 (που έληγε η σύμβασή του). Κάπου διάβασα όμως ότι παρατάθηκε η σύμβαση ενός 737. Νομίζω προχθές το είδα στη Θεσ/νικη. Ξερει κανεις αν πετάει ακόμη?
 
Πετάει ακόμη.

Σήμερα εκτέλεσε-εκτελεί τις ΟΑ 530|1, 233|4, 912|3, 916|7
 
Το ΚΗΙ έχει συμβόλαιο μέχρι Ιούνιο. Αυτό που είχε σύμβαση μέχρι 1/4 ήταν το EC-KBO.
 
Μα το KBO έφυγε το Δεκέμβριο. Από 1/1 πετάει σε full ΗΟLA livery. :?
 
Τo KBO έφυγε το Νοέμβριο λόγω των γνωστών προβλημάτων που είχε. Το συμβόλαιο του όμως υπό κανονικές συνθήκες θα έληγε στις 1/4/2008. Βασικά KB0 & KHI νοικιάστηκαν και τα 2 για 1 χρόνο. Το ΚΗΙ ήρθε 6/2007 και φεύγει 6/2008.
 
Re: Μείωση πτήσεων των ΟΑ λόγω συρρίκνωσης του στόλου?

docORL":2kb4yf8f said:
για να τσεκαρει δυο CRJ που η διοικηση θελει "εδω και τωρα" να ενοικιασει, με την μεθοδο του dry lease. Ποιοι θα τα πεταξουν? Οποιος ξερει...λεει, και κερδιζει λουκουμι! :banana:

Οι εργασιομανείς τύποι που πετούσαν τα 717 ίσως.
Από πού παραλαμβάνω το λουκούμι
:twisted: :twisted: :twisted:
 
Τελικα δεν κερδισες το λουκουμι.. Δεν λεμε για μεταβαση απο Α320 σε Α340! Μιλαμε για 2 εντελως διαφορετικους τυπους αεροσκαφους = εξοδα εκπαιδευσης + αναπτυξης τεχνικης βασης + ανταλλακτικα + λογιστικα εξοδα + + + ... Νομιζεις οτι η ΟΑ μπορει να κανει κατι τετοιο?

Να το θεσω διαφορετικα: Αξιζει (με δεδομενα και τα εξοδα καυσιμων) να μπουνε τοσο μικρα αεροσκαφη σε λειτουργια σε μια εταιρεια κιολας που δεν ειναι και υποδειγμα κερδους?


:mrgreen:
 
Προσωπικα πιστευω οτι μπορεί να το κανει , το θεμα ειναι οτι καποιοι δεν την αφηνουν να αναπνευσει γενικοτερα αλλα ας μη λεμε παλι τα ιδια. :great:
 
Top