eagle1
Business-Class-Member
ToSofoPaidi":17m786st said:Όσο για τους καρεκλοκένταυρους των Ο.Α. δεν διαφωνεί κανείς. Βρίσκουν & κάνουν υπό την ανοχή των κυβερνώντων. Μοναδικό ελαφρυντικό (και ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος διότι δεν "ανήκω" στον αεροπορικό χώρο, απλώς συμπεραίνω βάσει της δικής μου λογικής) για την νέα διοίκηση, ο ελάχιστος χρόνος από την ανάληψη των καθηκόντων της, η πολύ πρόσφατη λήξη μίσθωσης των wet lease της Hola, η επερχόμενη θερινή περίοδος και βέβαια το παραδοθέν χάος των ΟΑ που όλοι γνωρίζουμε, που οδηγούν σε μονόδρομες λύσεις.
To θεμα ειναι αν οι ιδιες οι κυβερνησεις εδω και δυο δεκαετιες(υπουργοι μεταφορων,κλπ στελεχη τους),αφηνουν τις διοικησεις να κανουν σωστη δουλεια.Υπαρχουν πολλα συμφεροντα απο πισω.
Δε μπορει ολοι οσοι περασαν απο εκει να ηταν τοσο λαλακες!Τουλαχιστον δε θελω να το πιστεψω!
Οσο για τα Con-Air αεροπλανα,δεν ειναι στην ασχημη κατασταση που παρουσιαζονται.
Οι μηχανικοι της ΟΑ εχουν ηδη απορριψει 3 737 στη Σουηδια και 1 στην Αμερικη,οποτε η κριση τους ειναι τουλαχιστον αυστηρη!
Ας ερθουν ομως πρωτα και βλεπουμε...