Orange2fly

  • Thread starter Thread starter astronautofemotion
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Τώρα μόνο το SX-SOF std at CRA από17 Jun 2020 με την ευθύνη και την χρέωση της εταιρείας αλλά με την υψηλή παρακολούθηση από τον ιδιοκτήτη του καθότι είναι νοικιασμένο. Στα Δικαστήρια θα λυθούν οι διαφορές. Εκεί οδηγούν τις εταιρείες οι σύμβουλοι !!! Κρίμα.
 
Τα 3 έχουν φύγει από το στόλο από το 2020. Μόνο το SX-SOF έχει μείνει στην εταιρία. Άρα δεν "περιλαμβάνει" 4 αεροσκάφη όπως λέει το άρθρο. Περιελάμβανε παλιότερα και συνυπήρξαν και τα 4 μαζί ως πέρσι, νοικιασμένα σε διάφορες εταιρίες.
 
Καλησπέρα και χρόνια πολλά! Υγεία, ευτυχία και ότι άλλο επιθυμεί ο καθένας!

Για την ιστορία και χωρίς κανένα ιδιαίτερο νόημα θα ήθελα απλά να μοιραστώ κάποιες κουβέντες και πληροφορίες για την εταιρεία...σε τυχαία συζήτηση έμαθα ότι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας ήταν ο κος Παντελής Σοφιανός ο οποίος είχε την φήμη ενός ανθρώπου ιδιαίτερα δοτικου και ανθρώπινου.

Βέβαια ο άνθρωπος δεν είχε καμία σχέση με την αεροπορία, αλλά είναι πετυχημένος σε άλλο κλάδο που συνεχίζεται επιτυχημένα η δραστηριότητα της εταιρείας του από τα παιδιά του κου Σοφιανού εντός και εκτός Ελλάδος.

Αυτό ίσως ήταν κ ένα μειονεκτήμα ...ότι τον προσέγγισαν άνθρωποι με αεροπορικό background μεν...αλλά καμία φορά στην εικόνα ενος καλού ανθρώπου και λίγο large επιχειρηματία... μπαίνουν άλλες προτεραιότητες και όχι απαραίτητα η επιτυχία της εταιρείας....

Το όνειρο του ήταν η δημιουργία μιας αεροπορικής, οπότε αυτό το μεράκι και η αγάπη του σε μεγάλη ηλικία πλέον ξεκίνησε με τα ιδιόκτητα γραφεία το 2015 που εγκαινιάστηκαν πλήρως, ενω σύμφωνα με πληροφορίες οι μισθοί για την εποχή ήταν υψηλοί και αρκετά ανώτεροι από την Αιγαίου (ως μέτρο σύγκρισης αν και γνωρίζουμε ότι η Αιγαίου δεν πλήρωνε πότε καλά ειδικά εκείνη τη περίοδο...)

Ένας από τους λόγους που δεν συνέχισε την χρηματοδότηση της εταιρείας του το 2020 με το ξέσπασμα της πανδημίας, ήταν η άρνηση των παιδιών του για την συνέχιση της επένδυσης... μέχρι τότε οι πληροφορίες μου λένε για ιδία και μόνο κεφάλαια.... Επίσης σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες στελέχους στην φάση του κλεισίματος, η εταιρεία είχε κάνει ένα ξεκαθάρισμα στα στελέχη της και ήταν σε ανοδική πορεία... Αλήθεια, ψεμματα δεν θα το μάθουμε...

Αυτά για την ιστορία της orange που ήθελα να μοιραστώ με εσας...
 
Γειά σου mspm, ενδιαφέρουσες πληροφορίες, ευχαριστούμε. Η αλήθεια είναι ότι η απελευθέρωση της αεροπορικής αγοράς έφερε πολλά καλά, ειδικά από την άποψη του ταξιδιώτη. Περισσότερες επιλογές, μεγαλύτερη άνεση και λιγότερη γραφειοκρατία στα αεροπορικά ταξίδια, οικονομικότερα εισιτήρια. Όπως λένε όμως, κάθε νόμισμα έχει δύο όψεις. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των νέων αλλά και των παλιών επιχειρήσεων ήταν πολλές φορές ιδιαίτερα σκληρός και σε κάποιες περιπτώσεις εξοντωτικός.
Για την Orange2fly δε γνωρίζω πολλά. Έκαναν νομίζω κάποια ναυλωμένα δρομολόγια προς Πρίστινα. Ίσως τα παιδιά του κυρίου Σοφιανού να διέκριναν ότι οι συνθήκες της αγοράς δυσκόλεψαν και προσπάθησαν να τον προφυλάξουν. Ακόμα και οι πολλοί ευκατάστατοι άνθρωποι έχουν κάποιους περιορισμούς. Όπως λες, δεν έχουν όλοι τους ίδιους στόχους. Κάποιοι ασχολούνται με την αεροπορία ερασιτεχνικά, από χόμπι, από "ψώνιο" ή "τρέλα", άλλοι επειδή θέλουν να καταφέρουν κάτι, να πετύχουν ένα στόχο, είτε οικονομικό είτε άλλο, και λίγοι για να κάνουν κάποιους ευτυχισμένους ή να δώσουν την ευκαιρία σε ανθρώπους πιο απλούς, καθημερινούς, να ταξιδέψουν κι αυτοί.
 
Φίλε spm πολύ σωστά τα γράφεις και μπράβο σου. Το θέμα είναι ότι τέτοιου είδους πληροφορίες πρέπει να γράφονται κατά την διάρκεια της λειτουργίας μιας Εταιρείας για την ενημέρωση και την προφύλαξη κάποιων να εμπλακούν και να φεσωθούν. Πολύ ορθά χαρακτηρίζεις τον εν λόγω επενδυτή. Ο λόγος όμως που παρασύρθηκε να ανοίξει αυτή την Εταιρεία ήταν να την κάνει δώρο σε κάποιο πολύ συγγενικό του πρόσωπο (ήδη εμπλεκόμενο στην αεροπορία) αλλά δεν την επάνδρωσε σωστά. Τον παράσυραν και κάποιοι αυτοαποκαλούμενοι μεγαλόσχημοι που απέκτησαν εμπειρία στου κασίδη το κεφάλι σε άλλη μεγάλη αεροπορική και το έδεσαν με κάτι συμβάσεις που τον κρέμασαν. Φυσικά του δόθηκε και η ευκαιρία να πουλήσει την Εταιρεία, αλλά ήθελε βλέπεις να πάρει πίσω ότι είχε επενδύσει, πράγμα αδύνατον και να το αποτέλεσμα της ζημιάς πολλών εκατομμυρίων. Κρίμα !!!! Να γιατί συνεχώς φωνάζω για τους γυρολόγους. Εύχομαι να τα λάβουν υπ' όψιν τους οι όποιοι επόμενοι επενδυτές.
 
Top