Orange2fly

Σε αεροπορικό forum λέμε μπράβο σε αεροπορική εταιρία επειδή έμεινε χωρίς αεροπλάνα.

Μάλιστα, το είδαμε και αυτό.
 
Kalamatair":2qe8bj2t said:
:twisted: :twisted: :twisted: Πάντως στο flight radar δεν έχει κάνενα αεροπλάνο στο ενεργητικό της. Λυπάμαι τους υπαλλήλους και τους crew. Αλλά από την άλλη ήταν παράλογο να ζητάνε και κρατική ενίσχυση. Ιδιωτική εταιρία που επένδυσε και λόγω καταστάσεων δεν μπόρεσε να συνεχίσει. Μην κοροιδευουμε τον κόσμο με το τι υπάρχει εταιρεία με ή χωρίς αεροσκάφη. Τέλος η πανδημία έφερε το τέλος των μικρών charter παγκοσμίως. Καλή τύχη

Και η Aegean ιδιώτικη δεν είναι και υποστήριζεται άμεσα και έμμεσα από το κράτος; :rolleyes:
 
Μιλαμε για μεγαλο πονο.

Πως καταφέρνετε σε thread για την Orange2fly να μιλάτε για την Aegean...

Επίσης, σύμφωνα με το ΥπΟικ. 800.000 επιχειρήσεις υποστηρίζονται από το Μάρτιο από το κράτος.

Μπορείς να γράψεις μια λίστα με τις υπόλοιπες 799.999?

(Παρακαλώ - διαγράψτε όλα τα άσχετα - έχει κουράσει πραγματικά αυτή η κατάσταση)
 
Γράφω Ελληνικά και ξεκάθαρα την γνώμη μου και ο καθένας έχει την δική του. Όμως κάποιοι δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Φίλε Pirate, η εταιρεία δεν έμεινε χωρίς α/φος. Μείωσε δραστικά τον στόλο της από 4 σε 1 σε μια προσπάθεια επιβίωσης και έμεινε προς το παρόν με ένα α/φος και αυτό κατά την άποψή μου πολύ είναι. Θα μπορούσε να κρατήσει το ΑΟC της για κάποιο χρονικό διάστημα και χωρίς α/φος μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Φίλε GP707, και βέβαια η μείωση του στόλου των εταιρειών δεν γίνεται ή και γίνεται ηθελημένα αλλά και αναγκαστικά όπως επίσης και η αύξηση του στόλου γίνεται ανάλογα με τις ανάγκες τις κάθε εταιρείας και το Επιχειρησιακό Πλάνο της. Όλες οι Αεροπορικές Εταιρείες παγκοσμίως βρίσκονται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και κάνουν ότι είναι δυνατόν για να επιβιώσουν. Βασική και πρώτη κίνησή τους είναι η μείωση του λειτουργικού τους κόστους. Α/φη υπάρχουν άφθονα στην αγορά και μάλιστα σε καλύτερες τιμές. Όταν θα επανέλθει η αεροπορική κίνηση, όποιος επιθυμεί αυξάνει ξανά τον στόλο του. Τώρα αν κάποιοι επιθυμούν να μην μειωθούν οι στόλοι των μικρών εταιρειών, ούτε το προσωπικό και κατ' επέκτασιν και οι συμβάσεις αυτών που θα απομείνουν, προφανώς θέλουν να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα. Ας μείνει ο καθένας με τις απόψεις του και ας συμβουλέψει τους διοικούντες τις εταιρίες φίλους του, να μην κάνουν καμία κίνηση και να παραμείνουν όπως πριν. Τότε πάλι θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι.
 
Προφανώς και μιλάμε για μια πρωτόγνωρη κατάσταση που ακουμπά παρά πολλούς τομείς!
Είναι κρίμα πάντως γιατί προ κορονοιου και οι δύο εταιρείες (Ο2F& Lumi) έδειχναν μια καλή πορεία και μια δυναμική... Και κατά την ταπεινή μου γνώμη μια σοβαρότερη προσέγγιση σε σχέση με άλλες εταιρείες charter του παρελθόντος..
 
mspm":13p7779c said:
Προφανώς και μιλάμε για μια πρωτόγνωρη κατάσταση που ακουμπά παρά πολλούς τομείς!
Είναι κρίμα πάντως γιατί προ κορονοιου και οι δύο εταιρείες (Ο2F& Lumi) έδειχναν μια καλή πορεία και μια δυναμική... Και κατά την ταπεινή μου γνώμη μια σοβαρότερη προσέγγιση σε σχέση με άλλες εταιρείες charter του παρελθόντος..

Μου αρέσει που εξακολουθείτε και μιλάτε για ένα αεροπλάνο. Που βρίσκεται?
 
Φίλε Kalamatair, γιατί κατηγορείς τον φίλο limitless? Ποιός από τους δυό σας δεν είναι ενημερωμένος? Εσύ αναφέρεσαι στο
Airbus A320-232 MSN1407 EI-EUE AerCap ferried 13-14jul20 SNN-KEF-BGR-MZJ, Orange2fly cs (+ 1979 EI-EUK ex SX-KAT) ex SX-ORG
και όχι στο SX-SOF σύμφωνα με τον πίνακα που επισυνάπτεις και εκείνος στο MSN 2479, SX-SOF. Ρίξε μια καλύτερη ματιά να δεις το λάθος σου. Έχεις δίκιο ότι εδώ πρέπει να γράφουμε σωστές πληροφορίες. Η εταιρεία τελικά παραμένει με ένα Α320 το MSN 2479, SX-SOF.
 
"Orange2fly as from 20th October 2020, was granted by the single member court of first instance of Athens, a Temporary Restraining Order under article 691A Greek Civil Procedure Code that prohibits any kind of change of the legal status of its property. Namely the Temporary Restraining Order declares; prohibition of any kind of injunction measures as well as of any kind of enforcement measures against the property of the company."

Τι γίνεται τελικά; Ξέρει κανείς να μας ενημερώσει;
 
Top