Γράφω Ελληνικά και ξεκάθαρα την γνώμη μου και ο καθένας έχει την δική του. Όμως κάποιοι δυστυχώς δεν καταλαβαίνουν τι διαβάζουν. Φίλε Pirate, η εταιρεία δεν έμεινε χωρίς α/φος. Μείωσε δραστικά τον στόλο της από 4 σε 1 σε μια προσπάθεια επιβίωσης και έμεινε προς το παρόν με ένα α/φος και αυτό κατά την άποψή μου πολύ είναι. Θα μπορούσε να κρατήσει το ΑΟC της για κάποιο χρονικό διάστημα και χωρίς α/φος μέχρι να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα. Φίλε GP707, και βέβαια η μείωση του στόλου των εταιρειών δεν γίνεται ή και γίνεται ηθελημένα αλλά και αναγκαστικά όπως επίσης και η αύξηση του στόλου γίνεται ανάλογα με τις ανάγκες τις κάθε εταιρείας και το Επιχειρησιακό Πλάνο της. Όλες οι Αεροπορικές Εταιρείες παγκοσμίως βρίσκονται στα πρόθυρα της χρεοκοπίας και κάνουν ότι είναι δυνατόν για να επιβιώσουν. Βασική και πρώτη κίνησή τους είναι η μείωση του λειτουργικού τους κόστους. Α/φη υπάρχουν άφθονα στην αγορά και μάλιστα σε καλύτερες τιμές. Όταν θα επανέλθει η αεροπορική κίνηση, όποιος επιθυμεί αυξάνει ξανά τον στόλο του. Τώρα αν κάποιοι επιθυμούν να μην μειωθούν οι στόλοι των μικρών εταιρειών, ούτε το προσωπικό και κατ' επέκτασιν και οι συμβάσεις αυτών που θα απομείνουν, προφανώς θέλουν να ψοφήσει ο γάιδαρος του γείτονα. Ας μείνει ο καθένας με τις απόψεις του και ας συμβουλέψει τους διοικούντες τις εταιρίες φίλους του, να μην κάνουν καμία κίνηση και να παραμείνουν όπως πριν. Τότε πάλι θα γελάσει το παρδαλό κατσίκι.