Orange2fly

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
534
Likes
573
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Ζήτησε απο το δικαστήριο και πήρε προστασία απο τους πιστωτές.
Δηλαδή όλοι όσοι έχουν λαμβάνειν απο την εταιρεία (πιστωτές, προμηθευτές, τράπεζες, υπάλληλοι, ΥΠΑ, αεροδρόμια, ταμεία, εφορία) δεν μπορούν να κάνουν κατάσχεση σε υλικά και άυλα στοιχεία της εταιρείας μέχρι νεοτέρας απόφασης δικαστηρίου.
 

_limitless

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
23/11/2019
Μηνύματα
6
Likes
2
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ETD
Σε μπελάδες φαίνεται να βρίσκεται η πορτοκαλοεταιρεία με βάση το δημοσίευμα!

Η εταιρεία ζήτησε δάνειο 8 εκατομμυρίων ευρώ από την Εθνική Τράπεζα προκειμένου να αντεπεξέλθει στις δυσμενείς συνθήκες, το οποίο δεν εγκρίθηκε καθώς η επιχείρηση χαρακτηρίστηκε μη βιώσιμη από την πλευρά της τράπεζας.

https://www.newsbreak.gr/epixeirise...eroporiki-orange2fly-den-egkrithike-i-aitisi/
 

Greg.CHQ

First-Class-Member
Εγγραφή
14/11/2010
Μηνύματα
541
Likes
61
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
YOUTUBE
nil
βέβαια το 2029 δεν έχει φτάσει ακόμα :twisted:

θα συμφωνήσω ότι οι μικρές αεροπορικές θα πρέπει να βοηθηθούν και αυτές, συμβάλουν με την σειρά τους στον τουρισμό.

θυμάμαι τότε που η TUI πετούσε με αεροσκάφη της Orange2fly
 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
572
Likes
182
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Greg, συμφωνώ μαζί σου και επαυξάνω. Οι μικρότερες Ελληνικές Αεροπορικές Εταιρείες ασχολούνται καθαρά και ΜΟΝΟ με τον Τουρισμό. Κάνουν κατ' εξαίρεση μόνο ελάχιστες προγραμματισμένες πτήσεις. Πρέπει να βοηθηθούν όλες αναλογικά με το μέγεθός τους (προσωπικό, α/φη, δρομολόγια, ώρες πτήσεων, αριθμό επιβατών προηγούμενων ετών κλπ). Κανείς δεν έχει την αποκλειστική ιδιαιτερότητα και το μονοπώλιο.
 

Καραμήτρος Air

First-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
534
Likes
573
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Για ποιο λόγο θα πρέπει να εγκριθεί τραπεζικό δάνειο απο μία μόνο τράπεζα και μάλιστα 8 εκατομμυρίων για εταιρεία που βρίσκεται σε καθεστώς προστασίας από τους πιστωτές της και δεν έχει πλέον καμία οικονομική δραστηριότητα? Τι ρεαλιστικές προοπτικές έχει μια εταιρεία με ελάχιστα στοιχεία ενεργητικού και υπερπολλαπλάσια χρέη να αναστηθεί?
Υπάρχει κάποιο ρεαλιστικό πλάνο εξόφλησης των χρεών της, δεδουλευμένων σε εργαζόμενους κλπ. κλπ. και κυρίως κερδοφόρας επαναδραστηριοποίησης της στην αεροπορική αγορά, έτσι όπως αυτή θα είναι τα επόμενα 3-4 χρόνια?

Εαν ναι τότε η ΕΤΕ θα χάσει που δεν της ενέκρινε το δάνειο.
Θα βρεθούν όμως άλλες τράπεζες, επενδυτές, οι ίδιοι οι μέτοχοι της εταιρείας να βάλουν κεφάλαια ώστε να κερδίσουν από αυτό το μπίζνες πλαν.
Προσωπικά πάντως πιστεύω πως ως Έλληνες φορολογούμενοι γλυτώσαμε ένα ακόμα θαλασσοδάνειο που θα το πληρώναμε εμείς με μια ακόμα τραπεζική ανακεφαλαιοποίηση.


υγ: το άρθρο που παρέθεσε ο _limitless αναφέρει πως η Orange έχει 4 αεροπλάνα και 200 εργαζόμενους. Στην πραγματικότητα εχει ένα leased Α320 16 ετών παρκαρισμένο στην Κραϊόβα της Ρουμανίας. Και να ενημερωθούν αυτοί οι 200 άνθρωποι πως είναι ακόμα εργαζόμενοι και υπάλληλοι της Orange γιατί μόνο ο αρθρογράφος πρέπει να το ξέρει. :rolleyes:
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.002
Likes
516
Περιοχή
Elbonia
Το άρθρο είναι γραμμένο με το πόδι σε ένα σάιτ που το έχουν στήσει κάτι εθνικιστολαϊκιστές στο γόνατο. Δεν θα το εμπιστευόμουν ούτε για να μου πει τι μέρα είναι σήμερα.
 

mspm

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
04/04/2009
Μηνύματα
47
Likes
5
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SWR
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τι γίνεται με την εταιρεία και τους εργαζόμενους? υφίσταται ακομα?
 
Top