Παροπλισμένα αεροσκάφη του Ελληνικού.

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Aγαπητά μέλη, στο άρθρο της Ημερησίας (που επαναφέρω από τον τρας έρια)- http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =32431148# - γίνεται αναφορά σε "ανοικτό εκθεσιακό χώρο μεγάλων αντικειμένων". Να υποθέσω τώρα εγώ ότι και τα αεροπλάνα ανοίκουν στην κατηγορία "μεγάλα αντικείμενα";

δικά μας
 
Σύντροφε τού ιδεολογικού,τό θέμα δέν είναι άν τά αεροπλάνα ανήκουν εις τά "μεγάλα αντικείμενα",αλλά άν τά αναγραφόμενα στό δημοσίευμα ανήκουν εις τά "μεγάλα λόγια".Οπως θα πρόσεξες στό δημοσίευμα γίνεται επίσης λόγος περί δημιουργίας "αστικού αεροδρομίου" (τά άλλα δηλαδή είναι "υπεραστικά";) και ώς εκ τούτου προτείνεται η διατήρηση τών "αεροδιαδρόμων" (κάποιοι δημοσιογράφοι δέν θα βάλουν ποτέ μυαλό :wall: ).Ως εκ τούτου συνιστώ να βαστάμε μικρόν κάλαθον διότι πολύ φοβούμαι ότι στο τέλος αυτό που θα δούμε νά γίνεται θα είναι ένα τεχνητό δάσος,βέβαια,αλλά αντί δένδρων θα έχη πολυκατοικίες........

Μέ συντροφικούς χαιρετισμούς
Ο σύντροφος τού οργανωτικού (μέ καπιταλιστικές καταβολές)
 
Είναι γνωστό οτι σε πολλές πόλεις υπάρχουν "αστικά" (με την την έννοια του εντός της πόλης) αεροδρόμια για χρήση απο ιδιωτικά αεροσκάφη ή πολύ κοντινές πτήσεις. Συμφωνώ όμως με τον προλαλήσαντα ότι μάλλον θα πάει για φιλέτα-οικόπεδα. Αν μπορέσουμε και σωθεί κανένα κομμάτι για πράσινο καλό θα είναι έστω και αυτό.
 
Μετά το βάψιμο του 747, τις τελευταίες μέρες ένας κακομοίρης (με την καλή έννοια) καθαρίζει σιγά-σιγά την ατρακτο του 727 με έναν κουβά νερό και μια... σφουγγαρίστρα. Τι να σημαίνει άραγε η κινητικότητα των τελευταίων ημερών;;; :roll:
 
Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το 747 το θέλει η ΗΙΑ για τα νέα της δρομολόγια από/προς Νέα Υόρκη από αρχές Ιουλίου (έτσι ώστε να ξανασυγκινούνται οι ομογενείς).
Για το 727, το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι το θέλει για να μεταφέρει πιστούς προσκυνητές στην Παναγιά της Τήνου το δεκαπεντάυγουστο (πτήση για Μύκονο και από εκεί με δελφίνι για Τήνο).
 
Είναι ευχάριστο πάντως που κάποιος ασχολείται να σουλουπώση αυτά τά αεροπλάνα επιτέλους,έστω και με τεχνολογικά μέσα επιπέδου οικοκυράς.Αρκεί βέβαια το σουλούπωμα να μήν παραμείνη στο απλό σφουγγάρισμα και στο "μπογιατζίδικο" βάψιμο.

Αλήθεια,η -βγαλμένη- πίσω πόρτα (airstairs) τού 727 είναι ακόμα στήν πίστα ή την πήρανε τίποτε περίεργοι γιά "σουβενίρ";
 
fotis":17t11unm said:
Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το 747 το θέλει η ΗΙΑ για τα νέα της δρομολόγια από/προς Νέα Υόρκη από αρχές Ιουλίου (έτσι ώστε να ξανασυγκινούνται οι ομογενείς).
Για το 727, το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι ότι το θέλει για να μεταφέρει πιστούς προσκυνητές στην Παναγιά της Τήνου το δεκαπεντάυγουστο (πτήση για Μύκονο και από εκεί με δελφίνι για Τήνο).

Μιλας για το εγκατελειμενο 747 με τα γκραφιτι?? :roll: Ή εγω παρερμηνευσα? Γιατι αυτο ειναι για τα σκουπιδια

Hastaroth":17t11unm said:
Σύντροφε τού ιδεολογικού,τό θέμα δέν είναι άν τά αεροπλάνα ανήκουν εις τά "μεγάλα αντικείμενα",αλλά άν τά αναγραφόμενα στό δημοσίευμα ανήκουν εις τά "μεγάλα λόγια".Οπως θα πρόσεξες στό δημοσίευμα γίνεται επίσης λόγος περί δημιουργίας "αστικού αεροδρομίου" (τά άλλα δηλαδή είναι "υπεραστικά";) και ώς εκ τούτου προτείνεται η διατήρηση τών "αεροδιαδρόμων" (κάποιοι δημοσιογράφοι δέν θα βάλουν ποτέ μυαλό :wall: ).Ως εκ τούτου συνιστώ να βαστάμε μικρόν κάλαθον διότι πολύ φοβούμαι ότι στο τέλος αυτό που θα δούμε νά γίνεται θα είναι ένα τεχνητό δάσος,βέβαια,αλλά αντί δένδρων θα έχη πολυκατοικίες........

Μέ συντροφικούς χαιρετισμούς
Ο σύντροφος τού οργανωτικού (μέ καπιταλιστικές καταβολές)

Το πιο σωστο ειναι να γινει ολη η περιοχη παρκο και να διατηρηθηθουν οι διαδρομοι. Στο κατω κατω πιστευω το κοστος του ξηλωματος τους και ανοφελο ειναι και ακριβο. Θα μπορουσε να προσελκυσει πολλα αεροπλανα (πολυ περισσοτερα απο Μεγαρα κλπ.), να στηθουν σχολες, υποστεγα κλπ. και να προσφερει υπηρεσιες που τα τοπικα αεροδρομια δεν προσφερουν και το Ελ. Βενιζελος ειναι απαγορευτικο λογω κοστους Πιστευω πως το πραγμα παντως εχει καθυστερησει πολυ και μαλλον δεν υπαρχει ελπιδα. Απο συζητησεις και με αλλους ανθρωπους του χωρου που μιλησα ακουσα αποψεις που συμβαδιζουν, δηλαδη προς ενα αεροδρομιο απαλλαγμενο απο ανουσια handling και τρελες χρεωσεις, με πιο ευρυ ωραριο λειτουργιας και επαναφορα των ραδιοβοηθηματων. Οχι τιποτα αλλο αλλα εκει που ειναι βολευει τους περισσοτερους και χιλιομετρικα.. Τα Μεγαρα, Τατοϊ κλπ ΠΑΡΑειναι μακρια..
 
ΠΑΛΙΑ ΑΕΡΟΠΛΑΝΑ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ

Με αφορμη το θεμα "Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT" θα ηθελα να κανω μια ερωτηση αν ξερετε.

Σε ποιον ανηκουν αυτη τη στιγμη ή ποιος διαχειριζεται τα παλια αεροπλανα της ολυμπιακης τα οποια δεν πετανε καθως και τον εξοπλισμο που βλεπουμε παρατημενω επι τις παραλιακης (λεωφορια-αναβατορια κ.α.). Δεν μιλαω για αυτα του μουσειου πολιτικης αεροποριας αλλα τα υπολοιπα.Υπαρχει δυνατοτητα απο καποιον ιδιωτη να αγορασει? Ψαχνωντας στο Ιντερνετ κατεληξα εδω στην ΕΘΝΙΚΗ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ που φαινετε να ειναι διαχειριστης καποιον θυγατρικων της παλιασ ΟΑ και εχει αναλαβει τις πωλησεις.

Ευχαριστω για την βοηθεια και καλως σας βρηκα.
 
Όλα αυτά, απ' όσον γνωρίζω, είναι ακόμα υπό εκκαθάριση και δεν μπορούν να πουληθούν-δοθούν αν δεν τελειώσει ο εκκαθαριστής, μιας και είναι περιουσία της παλιάς ΟΑ. Το πότε θα τελειώσει η εκκαθάριση, είναι μια πονεμένη ιστορία...
 
λογω επαγγελματος απλα μπορω να σας πω οτι η εκκαθαριση μιας εταιριας μπορει να παρει παρα πολλα χρονια, και οταν μιλαμε για τετοια μεγεθη εταιριων (με ολα τα παρελκομενα και...εμπλεκομενα) μπορουμε να πουμε οτι δεν υπαρχει σχεδον καμμια ελπιδα να διασωθει κατι απο τα αεροσκαφη.
 
Top