Παξός & ξερός: "Imagine the possibilities" (CFU '07)

  • Thread starter Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Στη συγκεκριμενη περιπτωση το "γλυκια" ειναι μεγαλη ειρωνεια...θα τα διαβασετε παρακατω...
 
Μιας και ο τίτλος περιορίζεται στην Air Sea Lines ας γράψω το κομμάτι για το ATH-CFU :: Η κατάρρευση ενός πολιτισμού σε συνέχεια αυτού που έγραψε ο captainjumbo. Βρείτε το εδώ
 
Ας προσθέσουμε και οπτικό υλικό στην πρώτη περιγραφή του George:

George":1o4a9y0a said:
. Σε τρελή χαρά εμείς, που βγάζαμε και τα δύο θαλασσοπούλια μαζί με φόντο κατάρτια, περιμέναμε πώς και πώς να κάνουμε κανένα μπάνιο στους Παξούς.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12384

George":1o4a9y0a said:
Και έρχεται η ώρα για επιβίβαση. Ζυγιστήκατε, ε? Και έχετε πάρει και κάτι κιλάκια τελευταία, ε? Ε, τότε, καθήστε δύο άτομα εδώ, γιατί η πτήση είναι υπέρβαρη.
Ο προβληματισμός των 2 υπαλλήλων και του συγκυβερνήτη ήταν έκδηλος.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12385
Βλέπετε προέκυψε και ο "εγχειρισμένος" αλλοδαπός με τις 2 "ντουλάπες" Alitalia heavy που δήλωνε ότι δεν μπορεί να περιμένει. Κι έτσι έμειναν δύο από εμάς πίσω (ένας για κάθε "ντουλάπα" :lol: ). Τώρα, πως ο εγχειρισμένος σήκωσε τις 2 ντουλάπες μονος του, όταν έφτασε στους Παξούς, αυτό είναι ένα μυστήριο :oops: .

George":1o4a9y0a said:
Οι δύο έμειναν εκτός με την υπόσχεση ότι η πτήση Κέρκυρα-Λευκάδα θα γινόταν μέσω Παξών για να τους κατεβάσει. Αφήσαμε, λοιπόν, τον έναν ξένο κύριο να πετάξει, μιας και -όπως είπε- είχε κάνει εγχείρηση, έμειναν και δύο δικοί μας πίσω και επιβιβαστήκαμε.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12386
Ο συντονιστής τσεκάρει πρώτος (αυτό έλειπε :twisted: )και φωτογραφίζει το check-in των υπολοίπων. Οι 2 τελευταίοι που είναι πιο "άνετοι", είναι και αυτοί που έμειναν πίσω.

George":1o4a9y0a said:
Και μετά σηκωθήκαμε ( 09:48 ) με τους κινητήρες να βρυχώνται και τους πλωτήρες να σχίζουν τα νερά. Η πιο απαλή αποχώριση από τη γη που μπορείτε να σκεφτείτε. Ούτε που το καταλάβαμε για πότε σηκώθηκε.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12388
Όντως, μοναδική εμπειρία...

George":1o4a9y0a said:
Δεξιά στροφή και όλη η Κέρκυρα δεξιά μας στο πιάτο. Καταπληκτική θέα.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12389

George":1o4a9y0a said:
Φαινόταν και το αεροδρόμιο φυσικά.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12390


George":1o4a9y0a said:
Πτήση στα 1000 πόδια με 145Kts, απαλή, με μερικές αναταράξεις κοντά στους Παξούς, για να έχει και περισσότερο ενδιαφέρον :wink: .
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12387
...οι πιλότοι με καλοκαιρινή αμφίεση. Σορτσάκι και αθλητικό παπουτσάκι!

George":1o4a9y0a said:
Η καμπίνα σε εξαιρετική κατάσταση, ούτε που έδειχνε τις δεκαετίες που είχε στην πλάτη του το σκαρί του –BVP. Jerry και MerNion στην πρώτη σειρά, με τα μάτια καρφωμένα στα όργανα του ανοιχτού κόκπιτ κι εμάς από πίσω να βγάζουμε πότε αυτούς, πότε την Κέρκυρα, πότε τη θάλασσα και το απότομο ανάγλυφο στα νησάκια από κάτω.

https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12391

George":1o4a9y0a said:
10:04 οι πλωτήρες μας αγγίζουν ξανά θάλασσα και κατεβαίνουμε στα νερά των Παξών.
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12392

George":1o4a9y0a said:
Και μετά περιμέναμε στο τέρμιναλ να φύγει πάλι το –BVP,
https://www.airliners.gr/community/album ... c_id=12393


Όλα φαίνονταν μια χαρά πλέον και αποφασίσαμε να νοικιάσουμε αυτοκίνητο για να την πέσουμε σε κάποια απο τις ντόπιες παραλίες για μπανακι, relax και... test flights του Α380 :roll: , εώς τις 17.30 όπου θα πηγαίναμε πίσω στο "terminal" για την προγραμματισμένη αναχώρηση μας για Κέρκυρα, από όπου θα έπερνα το 733 της ΟΑ στις 22.30, για επιστροφή στην Αθήνα.
Αμ δε!!! :rant:
 
George":1xzve31a said:
Και έρχεται η ώρα για επιβίβαση. Ζυγιστήκατε, ε? Και έχετε πάρει και κάτι κιλάκια τελευταία, ε? Ε, τότε, καθήστε δύο άτομα εδώ, γιατί η πτήση είναι υπέρβαρη. Η κοπέλα, βέβαια, το είπε σαφώς πιο ευγενικά, αλλά αυτό έγινε. 19 άτομα είπατε ότι παίρνουν τα θαλασσοπούλια? Ούτε 10 δε θα έπαιρναν εκείνο το πρωινό. Οι δύο έμειναν εκτός με την υπόσχεση ότι η πτήση Κέρκυρα-Λευκάδα θα γινόταν μέσω Παξών για να τους κατεβάσει.

Μία παρένθεση στην ιστορία είναι πως η "λύση" της παράκαμψης της πτήσης της Λευκάδας δόθηκε από το συγκυβερνήτη αρκετή ώρα μετά το μπάχαλο...

Το αρχικό πλάνο της κοπελιάς του τσεκιν (master station τη λένε τρομάρα σε αυτήν και την εταιρεία της) ήταν να στείλει τους 2 αλλοδαπούς με κάποιο ταχύπλοο (?) και γιαυτό έπαιρνε τηλέφωνα τους καπεταναίους του νησιού για να της κάνουν το δρομολόγιο.. Από Λευκίμμη της είπε ο ένας καπετάν και το είπε αυτή στους ξένους, καθησυχάζοντάς τους πως θα σας πάμε εμείς εκεί... Εκεί έπεσε στο τραπέζι του χαρτί του εγχειρισμένου και στράφηκε σε μας... Χαώδης κατάσταση και κάπου εκεί έπεσε η λύση-βόμβα της παράκαμψης της πτήσης της Λευκάδας... Να σημειωθεί δε εδώ, πως αργότερα αναφέρθηκε πως η εταιρεία μπορεί να κάνει ΜΟΝΟ ΟΡΙΣΜΕΝΕΣ ΠΤΗΣΕΙΣ ΑΔΕΙΟΔΟΤΗΜΕΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΥΠΑ...

Μια ακόμα απόδειξη του ανοργάνωτου της εταιρείας...
 
Ξέρω.. αργήσαμε να σας συνεχίσουμε την επιστροφή από τους Παξούς αλλά έπρεπε να περιμένουμε την έναρξη της θερινής σεζόν για να ξεμπροστιάσουμε τα άδυτα της λειτουργίας της μικρούλας airsealines και πως οι ισχυροί μπορεί να αποδείξουν την ανοργανωσιά της εταιρείας.

Σας είχαμε αφήσει στους Παξούς. Αφού κάναμε τα μπάνια μας, αφού φάγαμε και ήπιαμε, ήρθε η ώρα της επιστροφής.
Το τηλεφώνημα στο σταθμό Παξών να επιβεβαιώσουμε τη θέση μας: -Τι ώρα πρέπει να είμαστε εκεί;
Και η αποστομωτική απάντηση : "Έπρεπε ήδη να είστε εδώ".
Για να συνεχιστεί ο διάλογος "Το αεροπλάνο είναι στην ώρα του?"
Και η δεύτερη εντός ολίγων δευτερολέπτων αποστομωτική απάντηση : "Όχι, έχει καθυστέρηση". Με μια φυσικότητα και χαρά λες και είναι έγκυος το DHC-6..

Αλλά βέβαια, όταν προσλαμβάνεις υπαλλήλους χωρίς παιδεία (δε θα μιλήσω για εκπαίδευση) που δεν ξέρουν πως να συμπεριφερθούν και να μιλήσουν στο επιβατικό κοινό, αυτά συμβαίνουν. Και φυσικά, όταν επιθυμείς να πετάξεις, αυτές τις λίγες πτήσεις (3 μέρες τη βδομάδα μόνο / 6 σκέλη τη μέρα με το ζόρι) και χωρίς να έχεις καυσιμοδεξαμενή στο ιντατοντρόμιο (γιατί την είχες αφήσει στο Λαύριο) και πρέπει να πηγαίνεις στο αεροδρόμιο να φορτώνεις, ε, υπάρχει ένα θέμα με την κατάντια της εταιρείας των "δυνατοτήτων".

Αφού φτάσαμε στο terminal Παξών, καθήσαμε ήσυχα-ήσυχα και περιμέναμε το υδροπλάνο. Σε κάποια φάση το ακούσαμε να προσεγγίζει τη θάλασσα, μέχρι που ένας λιμενικός ήρθε να μας πει (γιατί φυσικά η εταιρεία δε μπορεί να ξέρει) ότι το υδροπλάνο γύριζε στην Κέρκυρα και δε μπορούσε να προσεγγίσει. Η γλυκιά πρασινοφορεμένη κοπελιά του σταθμού Παξών, κόντεψε να σπάσει το νύχι της στο άκουσμα της είδησης. Παρόλα αυτά δε συγχύστηκε ιδιαίτερα. Μετά απο δική μας πίεση πήρε ένα τηλέφωνο στο σταθμό Κερκύρας για να της πουν πως όντως δεν κατάφερε να πέσει το υδροπλάνο ( :idea: χρήσιμη ορολογία : πέφτω [pefto] ~τεχν εξεζητημένη χρήση από ανίκανους, άχρηστους, αμόρφωτους υπαλλήλους για την προσθαλάσσωση υδροπλάνου : "Η πρασινοφορεμένη κοπελιά ανακοίνωσε με απάθεια στους λιγοστούς επιβάτες της πτήσης πως το υδροπλάνο δε μπορούσε να πέσει). Και τώρα τι? Ναι ναι, αγαπητά μέλη, οι δυνατότητες ανοίγονταν μπροστά μας. Η εταιρεία (με τη βοήθεια των ανέμων) είχε ξετυλίξει το μίτο του λαβυρίνθου του παιχνιδιού της και η αφέντρα σταθμάρχισα των παξών θα πρωταγωνιστούσε...

Μια υπαλληλίσκα των παξών (παρότι σταθμάρχισσα ελλείψει άλλων υπαλλήλων) φυσικά δεν υπήρχε περίπτωση να γνωρίζει τι γίνεται με το υδροπλάνο. Αν δεν ήταν ο λιμενικός και εμείς, αυτή θα περίμενε ακόμα το υδροπλάνο να πέσει.. Μας είπε πως θα ξαναπροσπαθήσει ο πιλότος και αμέριμνη συνέχισε να κοιτάει με το βλέμμα του βοδιού την οθόνη της καθίμενη πάνω στο σκαμπό της. Αμ δε. Το τηλεφώνημα από το μέλος plekkas, έλεγε πως το υδροπλάνο επέστρεψε στην Κέρκυρα, το έδεσαν, το φύλαξαν και έφυγαν για τα σπίτια τους... Η σταθμάρχισσα αγνοούσε όλα αυτά, μας περιέπαιξε δε ότι λέμε ψέμματα μέχρι που την αναγκάσαμε να πάρει τηλέφωνο να ρωτήσει και η ίδια οπότε αφού κλείνει το τηλέφωνο ακολούθησε μία cult στιγμή στην αεροπορική ιστορία της χώρας που θα ζήλευαν υπάλληλοι της Ολυμπιακής σε απεργία κατά μεσής του καλοκαιριού : Απευθυνόμενη σε ξένη επιβάτιδα (που ζούσε το ελληνικό αεροπορικό όνειρο κάνοντας το σκέλος PAXOS-CFU, CFU-ATH, ATH-BCN σε μια βραδιά) Now you are on your own με ένα χαμόγελο-μειδίαμα και μία αδιαφορία που άγγιζαν το 200%.

Το υδροπλάνο δε θα ερχόταν λόγω καιρού. Οι επιβάτες; Τσ τσ τσ... Δεν υπάρχει αυτή η λέξη. Αντιμετωπίζονται σαν ζώα και αφήνονται στη μοίρα τους (κυριολεκτικά). Θέσεις για την αυριανή πτήση δεν υπήρχαν, έκτακτες πτήσεις (αλοίμονο, το ένα πλήρωμα δεν προλαβαίνει παραπάνω δρομολόγια, να μη θίξουμε δε, ότι άμα ξεκινάς το πρωί με μία ώρα καθυστέρηση φυσικά και δεν προλαβαίνεις να κάνεις παραπάνω σκέλη).

Φροντίδα επιβατών είπατε...? Όχι καλοί μου αναγνώστες, αφεθήκαμε στη μοίρα, στους Παξούς, στο έλεος του Θεού(του μεγάλου και του Αιόλου και στην ειρωνική πέρα από κάθε προηγούμενο συμπεριφορά της υπαλληλίσκας των παξών...

Και μετά;
.
.
.
(ρωτάμε συνήθως στις ιστορίες...)
Κουράστηκα, και προσκαλώ κάποιον να συνεχίσει την περιπέτεια.. :)
 
Mε τέτοια χρονική απόσταση μεταξύ γεγονότος και καταγραφής, το κείμενό σου ξεφεύγει από τα όρια του report και γίνεται αρμοδιότητα της ιστοριογραφίας.
 
Ε, ναι, υπήρξε κάποια καθυστέρηση στο να γραφτεί η συνέχεια, αλλά αυτό το ρηπόρτ, αγαπητέ, OveLix, θα ήταν αδύνατο να μην το συνεχίσουμε! Πρέπει να σας πω μάλιστα ότι ό,τι ακριβώς διαβάσατε από τον jerry είναι η αλήθεια και μόνο η αλήθεια (διατυπωμένη λέξη προς λέξη). Εκείνη τη στιγμή ξεκινούσε η δική μας περιπέτεια...
 
Αγαπητοί εν Παξοίς οδοιπόροι. Προδωθήκατε από τα ίδια τα πουλιά που τόσο αγαπάτε. Δίδαγμα ηθικόν περί αμαρτιών που παιδεύσουσι εσάς εκ των παρεκτροπών της μητρός εταιρίας. Είθε η αρμύρα της εν Ιονίω θαλάσσης όπως οδηγεί τα κουρασμένα σας βλέφαρα εις τόπους θελγητέρας αναψύξεως.

δικός σας.
 
Top