Περίεργοι ήχοι σε αεροσκάφος

  • Thread starter Thread starter thanOS
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
gonso":e9l20dcq said:
Αν συνδυάσουμε το γεγονός ότι οι φούρνοι είναι σβηστοί (κανονικά) κατά την απογείωση, και ανάβουν μετά απο 5-10 λεπτά

Γιατί εγώ νομίζω ότι οι φούρνοι στα Avro της Aegean (γιατί προφανώς γι'αυτά μιλάμε) δεν ανάβουν ποτέ... αφού το 95% των πτήσεων που εξυπηρετούν είναι πτήσεις εσωτερικού στις οποίες δεν παρέχεται γεύμα? :roll: :roll:
 
Όχι δε μιλάμε για AVRO της Aegean μιλάμε για AVRO της SN Brussels...και συγκεκριμένα αυτό εδώ :-)

AVRO RJ100

Αλλά τι σημασία έχει; Ο τύπος είναι ίδιος. Η διαδρομή είναι Bristol Filton - Brussels International και είναι περίπου 1 ώρα. Προσφέρεται μόνο γλυκό και αυτό κρύο :-) Οπότε ίσως να μην είναι ο φούρνος :-)

Όσο για το πότε ακούγεται ο ήχος είναι πίθανο να είναι και λιγότερο απο 10 λέπτα..

Λοιπόν το έχω βάλει στο πρόγραμα...θα το ηχογραφήσω :-)

Αν και τίνω να αποδεχτώ πλήρως την εκδοχή των flaps :-) (Αλλα πάλι είχα το νού μου και δεν ήταν τα flaps ρε gmt)
 
Βρε παιδιά αφού το είπαμε και πρίν....ο ήχος προκαλείται από ορισμένα στοιχεία μηχανών (όπως γρανάζια,περιστρεφόμενους κοχλίες...) οι οποίοι καθώς ενεργοποιούνται οι μηχανισμοί για την κίνηση των flaps έρχονται σε επαφή με την ροή του άερα, που έχει μεγάλη ταχύτητα, και δημιουργείται αυτός ο ήχος... σας το λέω σίγουρα γιατι πετούσα μια φορά στο cockpit ενός AVRO της Α3 και το ρώτησα και εγώ.

Τώρα κάτι που ήθελα να υπογραμμίσω, δεν υπάρχει συγκεκριμένος χρόνος για την ενεργοποίηση των flaps...10-15 λεπτά μετά την απογείωση και τέτοια....οι κινήσεις των flaps εξαρτώνται από τα παρακάτω:

- Κατά την απογείωση, το αεροσκάφος πρέπει να περάσει τα 1000 πόδια και αφού τα περάσει μονο τοτε μπορεί το πλήρωμα να αρχίσει την διαδικασία για το "μάζεμα" των flaps.
- Οι θέσεις στις οποίες τα flaps μαζεύονται ή ανοίγονται έχουν άμεσα να κάνουν με την ταχύτητα του αεροσκάφους

Οπότε το 4 λεπτά μετά την απόγείωση ή το 10 λεπτά με την απογείωση είναι σχετικό. Ανάλογα με την διαδικασία, τους περιορισμους του αεροδρομίου, το βάρος το αεροσκάφος το πλήρωμα μπορεί να εκτελέσει απογειώσεις που να οδήγουν σε 'διαφορετικούς χρόνους' ενεργοποίησεις των flaps.

Επίσης αυτός ο ήχος ακούγετι κατά την διαδικασία προσγείωσης.

Δεν αποκλείω βέβαια κάποιο απίθανο γεγονός που μπορεί να γίνεται στο α/φ της SN ....κάτι όμως που το θεωρώ σχεδόν απίθανο.
 
xristos":3u288vqk said:
Γιατί εγώ νομίζω ότι οι φούρνοι στα Avro της Aegean (γιατί προφανώς γι'αυτά μιλάμε) δεν ανάβουν ποτέ... αφού το 95% των πτήσεων που εξυπηρετούν είναι πτήσεις εσωτερικού στις οποίες δεν παρέχεται γεύμα? :roll: :roll:

Ποτέ δεν αναφέρθηκε ότι μιλάγαμε για α/φος της Α3 ούτε και η διάρκεια της πτήσης (μέχρι το τελευταίο πόστ του Θάνου)

thanOS":3u288vqk said:
Η διαδρομή είναι Bristol Filton - Brussels International και είναι περίπου 1 ώρα. Προσφέρεται μόνο γλυκό και αυτό κρύο :-) Οπότε ίσως να μην είναι ο φούρνος :-)

Ξέρετε , στο αεροπλάνο, εκτός από επιβάτες, έχει και πλήρωμα. Ο θάνος και οι συνεπιβάτες του, πέρασαν μία ώρα μεσα στο αεροπλάνο αυτό. Το πλήρωμα θα πέρασε 7-8 ώρες. Δεν μπορούν να την βγάλουν με γλυκάκι (και μάλιστα κρύο). Έχουν ζεστά γέυματα και ο φούρνος δεν χρησιμοποιήται μόνο για τους επιβάτες.

Θάνο, το ζεστό γλυκάκι τί θα μπορούσε να ήταν ? Γαλακτομπούρεκο ? Ραβανί? :lol: just kidding
 


Gia osous anarwtiountai ti ine o ixos pou akougetai sinithws ligo meta tin apogeiwsi kai 3-4 lepta prin tin prosgeiwsi, ee nai lipon ine ta flaps!
I klimaka apo Flaps 0 se Flaps 18 exei san apotelesma auton ton aerodinamiko ixo, meta ton opoio akolouthei kai " mproumoutisma" tis mouris tou aeroskafous se aisthito epipedo gia ton epivati, logw tou gegonotos oti to RJ den exei leading edge flaps!
Petaw to aeroskafos kai mporw na po oti stin arxi mou ixe kanei kai emena megali entiposi!
Best regards se olous! Aris
:D
 
ΛΟΙΠΟΝ!

Ο ήχος.....προέρχεται.......απο................τα flaps!

Κατα γενική ομολογία και όπως προκύπτει απο τα πρακτικά αυτού του thread, τη μαρτυρία captain A3, την, απο 15ης του τρέχοντος, μαρτυρία Άρη Πανταζή (Είναι πολλά τα λεφτά Άρη) και για να μη γίνει το συγκεκριμένο thread Λίβανος!

Εναλακτικά αίτια, όπως:

  • Φούρνοι
    Φουρνόξυλα
    Hλεκτρικές σκούπες
    Στοιχεία μηχανών (ωραίο μάθημα!)
    Το σχήμα του αεροπλάνου
    Η θέση των κινητήρων
    Η σχετική θέση της πτέρυγας ώς προς τον κάθετο άξονα του αεροσκάφους
    Pitch up, pitch down, pitch πάρα πέρα
    +5min, +10min και
    Σχετικές διαδικασίες Πύργου Ελέγχου που προβλέπονται για ιπτάμενους φούρνους *
    *Μη το γελάτε καθόλου το challenger με όλα αυτά τα πυρότουβλα που έχει απ' έξω είναι πραγματικά ιπτάμενος φούρνος!)

Ανεγνωρίσθησαν αλλά εξέπεσαν της κυρίαρχου εκδοχής που καθιστά την αιτία του εν λόγο ήχου ώς flapογεννής!

Ώς εκ τούτου, το παρών X-File θεωρείται ΛΗΞΑΝ!

Περαιτέρω ανακαίνισης του παρόντος ζητήματος είναι δυνατή μόνο επι τη εμφανίσει εναλλακτικής θεωρίας και τεκμηρίωση αυτής είτε με οπτικοηχητικά είτε ηλεκτρονικά διαδικτυακά ντοκουμέντα!

Με τιμή (περίπου 3.1415928)
thanOS
 
επιβεβαίωαη

έχω ταξιδέψει δύο φορές με το avro rj100 και επιβεβαιώνω το φαινόμενο που αναφέρετε με τον ήχο ο οποίος όντως θύμιζει εκκίνηση μοτέρ και συνέβη και στις δύο περιπτώσεις λίγο μετά την απογείωση του αεροσκάφους,ίσως και μέσα στο πρώτο λεπτό απο την απογείωση.Για μενα που είμαι αδαής μου έδωσε εντύπωση εκκίνησης κινητήρα θέλώντας να σας εξηγήσω πως ακούγεται στι αφτί. Τα αεροσκάφη ηταν και τα δύο της Agean.
 
Τον περασμενο Γεναρη πεταξα με Avro της LH και της LX. Και στις 2 περιπτωσεις υπηρχε ενας ηχος που εσπαγε νευρα. Στην πτηση MUC-ZRH (με LH) ανακαλυψα οτι ενα μερος της εσωτερικης επενδυσης δεν ητανε στερεωμενο καλα, με αποτελεσμα απο τους τρανταγμους του αεροσκαφους να παλεται και να δημιουργει και αυτο ταλαντωσεις και τη δικια του "μουσικη".

Στην πτηση της επιστροφης (LX) το ειχε βουλωσει οταν εκανε rotate!
 
Κοιτούσα την ιστοσελίδα της Atlantic Airways σήμερα και ανακάλυψα πως η εταιρία κάνει ιδιαίτερη μνεία στον εν λόγω θόρυβο και έτσι θυμήθηκα το τόπικ. Έχει μάλιστα επισυνάψει τα σχετικά αρχεία ήχου (sound samples) για να τα ακούσει ο μελλοντικός επιβάτης της εταιρείας.

http://www.atlantic.fo/Default.asp?sida=2865
 
Top