Περιστατικό σε πτήση της Α3 ΑΤΗ-TLV

  • Thread starter Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Βάσει των δημοσιευμάτων, που κυκλοφορούν, οι δύο αραβο-ισραηλινοί* επιβάτες, ταξίδεψαν την επόμενη ημέρα με πτήση της EL AL, που όλοι ξέρουμε, από τι κόσκινο πρέπει να περάσεις για να μπεις στο αεροπλάνο της, καθώς και το ότι δεν είναι όλοι οι συνεπιβάτες σου «πραγματικοί» συνεπιβάτες.

Εάν ισχύει αυτό, τότε: α) ενισχύει το ότι οι έλεγχοι που είχαν διενεργηθεί στην επίμαχη πτήση, ήταν οι προβλεπόμενοι, β) καταρρίπτει τους ισχυρισμούς των τραμπούκων της πτήσης και γ) βγάζει «καθαρούς» και νόμιμους τους επιβάτες. Ίσως η Αιγαίου, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να κινηθεί νομικά εκ των υστέρων εναντίον των επιβατών που προξένησαν την αναστάτωση, ίσως και να τους βάλει σε κάποια blacklist και να αποκαταστήσει το περί δικαίου αίσθημα, να ενισχύσει την εικόνα της ως σοβαρή εταιρεία, που αντιμετωπίζει τους επιβάτες της ισότιμα και με σεβασμό και δεν πέφτει θύμα εκβιασμών από διάφορους θρασύδειλους. Ωφελιμιστικά να το δεις, ακόμα και αυτό, θα μπορούσε να της φέρει περισσότερους επιβάτες. Φαίνεται όμως, πως η αντιμετώπιση ήταν αντίστοιχή με εκείνη των handlers που ενώ έχεις προπληρώσει για την αποσκευή σου, στο gate βλέπεις τους handlers να κάνουν τα στραβά μάτια στις υπερμεγέθεις χειραποσκευές των συνεπιβατών σου ή να τους τις παίρνουν τζάμπα στο hold.

Το δελτίο τύπου, με τις ευχαριστίες, κατ' εμέ θα μεταφραζόταν ως «Σας ευχαριστούμε, που συνεργαστήκατε και αποβιβαστήκατε και κάνατε τη χάρη σε αυτούς τους τραμπούκους να περάσει το δικό τους και να μην έρθουμε εμείς σε δυσκολότερη θέση».



*) επίσης, κάποια στιγμή, καλό είναι να μάθουμε να ξεχωρίζουμε έναν «Ισραηλινό» από έναν «Εβραίο» και έναν «Αραβο-Ισραηλινό» από έναν «Παλαιστίνιο». Προφανώς, θα υπάρχουν κάποιοι λόγοι που χρησιμοποιούνται διαφορετικοί όροι για κάθε περίπτωση. Το λέω αυτό, με αφορμή διάφορα ατυχή σχόλια, που διάβασα σε διάφορα σάιτ, σχετικά με το περιστατικό.
 
Και εγώ στις δύο (από ότι φαίνεται) ανακοινώσεις της εταιρείας θα σταθώ. Δεν χρειάζεται να είμαστε παρόντες για να μιλήσουμε γι'αυτές.

Η πρώτη υπάρχει εδώ σε υποτίθεται σοβαρή ειδησιογραφική ιστιοσελίδα. Εκέι επί λέξη γράφει:

While it is indeed unfortunate that they were possibly racially profiling the customers, indeed their fellow Israelis, because safety must be first, the pilot did feel compelled to delay the flight call the police so to check again the two Israeli passengers documents and identities.

Παραδέχεται ουσιαστικά ρατσιστικό μπούλινγκ.

Η ανακοίνωση αυτή δεν υπάρχει πλέον στο site της Aegean και έχει απαλείψει τις πολλές πολλές λεπτομέρειες και φυσικά οποιαδήποτε αναφορά σε ρατσισμό.
 
aakunz":3tiz4mj3 said:
Φαίνεται όμως, πως η αντιμετώπιση ήταν αντίστοιχή με εκείνη των handlers που ενώ έχεις προπληρώσει για την αποσκευή σου, στο gate βλέπεις τους handlers να κάνουν τα στραβά μάτια στις υπερμεγέθεις χειραποσκευές των συνεπιβατών σου ή να τους τις παίρνουν τζάμπα στο hold.

Αυτό έχει συμβεί με την Α3 σ'εμένα σε πτήση για τη Βαρσοβία.Το κορόιδο πλήρωσα για τη βαλίτσα και οι άλλοι ή τις έβαλαν μέσα στην καμπίνα ή τις φόρτωσαν στο α/φος τσάμπα...
 
Απ΄τη στιγμή που συμφώνησαν οι 2 επιβάτες να μην επιβιβαστούν, το θέμα θα έπρεπε να είναι λήξαν. Θα ήμουν μαζί τους αν δεν δέχονταν τις αποζημιώσεις και έκαναν επιτόπου σκηνικό.

Ότι γράφω είναι μετά λογου γνώσεως των ιδιαιτεροτήτων, για να είμαι κόσμιος, της συγκεκριμένης εθνικότητας. Δεν σημαίνει ότι το επικροτώ, σε οποιαδήποτε άλλη πτήση αν είχει συμβεί θα έκραζα κι εγώ ασύστολα, όμως το άλλο σενάριο, να κατεβάσει κάτω τους αντιρρησίες, να ζητήσει τη σύλληψη τους και δικαστικώς να απαιτήσει και αποζημιώσεις θα σήμαινε αυτόματα ότι στο TLV θα έμπαινε λουκέτο ενώ σχεδόν σίγουρα θα υπήρχε και διπλωματικό επεισόδιο.

Μπορώ να σας εξιστορώ άπειρα περιστατικά μέχρι μεθαύριο το πρωί από ξενοδοχεία, εστιατορία, μαγαζιά κτλ αλλά δεν έχει νόημα. Μερικές φορές σε αυτές τις δουλειές, παροχή υπηρεσίας, η καλύτερη λύση δεν είναι και η σωστότερη ή ηθικότερη. Εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεδομένων των συνθηκών (εθνικότητες επιβατών, αποδοχή μη παροχής υπηρεσίας κλπ) η Α3 έπραξε το καλύτερο δυνατόν χωρίς να θεωρώ ότι έπραξε και σωστά. Μy sympathies στο προσωπικό που αντιμετώπισε τέτοιο συμβάν :)
 
Ε ενταξει εσυ το πηγες αλλου το θεμα..Επι της ουσιας "υπερασπιζεσαι"καθαρα την Α3 τωρα..Τι σχεση μπορει να εχει ενα παρομοιο σκηνικο σε ενα μαγαζι η ρεστοραν με αυτου του ειδους το περιστατικο μεσα σε αεροπλανο;
Δηλαδη απο εδω και περα οποιος τυγχανει να ειναι Ισραηλινος Αραβικης καταγωγης και βρισκεται σε ενα αεροπλανο με προορισμο το TLV θα πρεπει να υποκειται σε face control απο τους συνεπιβατες τους;Που το εχεις ξανακουσει αυτο;
Στο αεροπλανο οταν επιβιβαζεσαι υπαρχουν ΚΑΝΟΝΕΣ!Δεν μπορεις να κανεις οτι θελεις!Οταν αγοραζεις εισιτηριο αποδεχεσαι τους ορους του εισιτηριου και τους κανονες που ισχυουν!Οσο για διπλωματικα επεισοδια κλπ ειναι απλως crap...δεν παιζουν..

Section 2: Assault and Other Acts Endangering Safety or Jeopardizing Good Order and Discipline on
Board a Civil Aircraft
(1)
Any person who commits on board a civil aircraft an act of physical violence
against a person or of sexual assault or child molestation thereby commits an offence.
(2)
Any person who commits on board a civil aircraft any of the following acts thereby
commits an offence if such act is likely to endanger the safety of the aircraft or of
any
person on board or if such act jeopardizes the good order and discipline on board the
aircraft:
(a) assault, intimidation or threat, whether physical or verbal, against another
person
;
(b) intentionally causing damage to, or destruction of, property;
(c) consuming alcoholic beverages or drugs resulting in intoxication.

IATA has established the following non-exhaustive list of examples of “unruly/disruptive” behaviors on board:
 Illegal consumption of narcotics;
Refusal to comply with safety instructions;(examples include not following Cabin Crew requests, e.g., instructions
to fasten a seat belt,not to smoke,turn off a portable electronic device or disrupting the safety announcements)
 Verbal confrontation with crew members or other passengers;
 Physical confrontation with crew members or other passengers;
Uncooperative passenger(examples include interfering with the crew’sduties,refusing to follow instructions to board
or leave the aircraft);
Making threats(includes all types of threats, whether directed against a person,e.g., threat to injure someone, or intended
to cause confusion and chaos,such as statements referring to a bomb threat, or simply any threatening behavior that could affect the safety of the crew, passengers and aircraft);

Sexual abuse / harassment; and
 Other type of riotous behavior.(examples include:screaming, annoying behavior, kicking and banging heads on seat
backs/tray tables)

Διαβαστε το εδω ολο : http://www.iata.org/whatwedo/safety/Doc ... dition.pdf
 
OA701":1ednzssu said:
Εξακολουθώ να θεωρώ ότι δεδομένων των συνθηκών η Α3 έπραξε το καλύτερο δυνατόν χωρίς να θεωρώ ότι έπραξε και σωστά. Μy sympathies στο προσωπικό που αντιμετώπισε τέτοιο συμβάν
Το προσωπικό δεν ήταν συνηθισμένο να αντιμετωπίζει τέτοια περιστατικά. Υποτίθεται όμως ότι έχει περάσει από μία εκπαίδευση. Αν ήσουν εσύ για κάποιο λόγο, για μία παρεξήγηση,έστω,στη θέση τών δύο πού για να μη δώσουν συνέχεια προτίμησαν να αποβιβασθούν τί θα έλεγες; My sympathies στο προσωπικό πού αντιμετώπισε τέτοιο συμβάν; :wink:
 
gonso":3kylp2yv said:
Και εγώ στις δύο (από ότι φαίνεται) ανακοινώσεις της εταιρείας θα σταθώ. Δεν χρειάζεται να είμαστε παρόντες για να μιλήσουμε γι'αυτές.

Η πρώτη υπάρχει εδώ σε υποτίθεται σοβαρή ειδησιογραφική ιστιοσελίδα. Εκέι επί λέξη γράφει:

While it is indeed unfortunate that they were possibly racially profiling the customers, indeed their fellow Israelis, because safety must be first, the pilot did feel compelled to delay the flight call the police so to check again the two Israeli passengers documents and identities.

Παραδέχεται ουσιαστικά ρατσιστικό μπούλινγκ.

Η ανακοίνωση αυτή δεν υπάρχει πλέον στο site της Aegean και έχει απαλείψει τις πολλές πολλές λεπτομέρειες και φυσικά οποιαδήποτε αναφορά σε ρατσισμό.

Νομίζω ότι αυτό το κείμενο που παραθέτεις ίσως να ανήκει σε email ή κάτι τέτοιο που έστειλε η Α3 σε κάποιον πελάτη/επιβάτη/δημοσιογράφο/δενξέρωτι. Δεν είμαι σίγουρη, απλά το λέω επειδή ξεκινάει με "With regards to your enquiry" και έχει γενικά όχι πολύ formal ύφος. Λεπτομέρεια γιατί και πάλι είναι η επίσημη απάντηση της εταιρίας. Το κομμάτι που παρέθεσες είναι πραγματικά απαράδεκτο και με αναγκάζει να ξαναπώ ότι η όλη αντιμετώπιση και οι ανακοινώσεις/απαντήσεις ήταν τραγικά ερασιτεχνικού επιπέδου.

Ειδικά το ότι το διαπραγματευόντουσαν επί μιάμιση ώρα το αν θα πετάξουν ή το ποιος κάνει κουμάντο εκεί μέσα, με ξεπερνάει. Προσωπικά μου δημιουργεί μεγάλη ανασφάλεια το ότι χειρίστηκαν το συμβάν έτσι όπως το χειρίστηκαν. Όπως ανέφερε και κάποιος άλλος, δε θέλω καν να σκεφτώ τι θα γινόταν αν αυτός ο χαμός γινόταν στον αέρα. Το άσχημο είναι ότι όταν πετάω από Αγγλία προσπαθώ να πετάω με Α3 και να αποφεύγω εταιρίες όπως ryan, monarch κλπ που χρησιμοποιούν πολλοί για budget διακοπές για να μη μου κάτσει περιστατικό με σουρωμένους που κάνουν σαματά. Τώρα δεν ξέρω αν εξασφαλίζομαι μ' αυτόν τον τρόπο αλλά τέλος πάντων, είναι να μην κάτσει.
 
gonso":1gpywqi5 said:
Δυστυχώς ή ευτυχώς, σε μία πτήση δεν υπάρχει δημοκρατία και δεν ισχύει το πλειοψηφικό σύστημα.

Εσείς δηλαδή θα κατεβάζατε 70 επιβάτες? Για να καταλάβω...??? Μάλλον δεν έχετε καταλάβει τι έγινε. ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ είχε "εξεγερθεί" ζητώντας:
Α) Να κατέβουν οι "ύποπτοι" επιβάτες
Β) Να αλλάξει αεροπλάνο η εταιρία
Γ) Αν δε κατέβουν οι 2 επιβάτες να φύγουν και να αποζημιωθούν.

Επίσης οι 70 αυτοί επιβάτες είχαν ξεκινήσει να κατεβαίνουν από το αεροπλάνο με τις χειραποσκευές τους ΕΝΩ Η ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟ δεν μπορούσαν να θέσουν υπό έλεγχο τους επιβάτες (σιγά μη μπορούσαν να χειριστούν 70 Ισραηλινούς..). :thx:

Sorry αλλά αν ήμουν ο πιλότος δε θα είχα χειριστεί καλύτερα τη πτήση. Αν εσείς το πείτε ότι θα το κάνατε απλά δεν σας πιστεύω!!
 
Αγαπητε NFEEFE εαν εχουν τηρηθει ολες οι διαδικασιες ασφαλειας,κανουν οτι κανουν οι 70 που λες,ερχεται η Αστυνομια και δινει το ΟΚ για τα εγγραφα τους κλπ τοτε αγαπητε μου εγω θα ΚΑΤΕΒΑΖΑ και τους 50-60-70 που εκαναν ολο το σκηνικο.Εαν αυτοι εχουν παθει ομαδικο ψυχικο παραληρημα πως ειναι δυνατον να πεταξουν μετα;Παντως σαν κατασταση ειναι κακο προηγουμενο.
Οταν ημουν σε ταξιδιωτικο γραφειο ειχα πεταξει και με Ο.Α και Ελ Αλ(που ξερεις οτι ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΗ ΑΥΣΤΗΡΗ) εχοντας κανει 6 ταξιδια για τις μερες του Πασχα με μικτο αεροπλανο(και Ελληνες και Ισραηλινους και Αραβες) και ΠΟΤΕ δεν εγινε κατι τετοιο.
Τωρα αν θελετε σωνει και καλα να ξεπλυνετε την Α3 για το συγκεκριμενο καζο(παραβιαση κανονισμων της ΙΑΤΑ για unruly passengers)και να περασει "αναιμακτα" αυτη η ιστορια κατα την γνωμη μου θα γινει μονο με μια ανακοινωση της Α3 που να περιγραφει ακριβως τα γεγονοτα οπως εγιναν!Και οχι το "πασαλειμα"¨που εβγαλε ως ανακοινωση που δεν την τιμα.Που εχει ξανακουστει να καθεται το αεροπλανο 1+ ωρα να διαπραγματευεται με τους επιβατες;
 
Από ένα βιβλίο που διάβασα πρόσφατα. Το έγραψε ένας από το χωριό, δεν τον ξέρετε.

A) "Έτσι που λές. Πιάσανε τον κινέζο και τον βαράγανε 20 στο πισω galley"

B) "Tί λες ρε παιδί μου. Γιατί τον βαράγανε;"

Α) "Επειδή ήταν κινέζος"

Β) "Και τί πάει να πεί αυτό; Τί τους έφταιξε;"

Α) "Ήταν κινέζος λέμεεεεεε"

Β) "Μάλιστα. Και εσείς, τί κάνατε;"

Α) "Τί να κάνουμε μωρέ; Πλάκα κάνεις; 20 άτομα; Τα αφήσαμε και ξεσπάσανε στον δύστυχο. Και δεν έφταιγε κιόλας. Εν τω μεταξύ και οι άλλοι, είναι καλοί πελάτες. Τραμπούκοι μεν αλλά τί να κάνεις; Να χάσουμε το δρομολόγιο; Είπαμε να κρατάμε τους τύπους, αλλά όχι μέχρι του σημείου που να μας κοστίζει κιόλας! Ευτυχώς ήταν συνεργάσιμος ο κινέζος και δέχτηκε να του αγοράσουμε εισιτήριο για την πτήση της άλλης μέρας, τον βάλαμε και στο ξενοδοχείο. Ψιλο-ύποπτο που δέχθηκε αλλά τέλος πάντων. Παίζει να μην ήταν και εντελώς αθώος αλλά..... τέλος καλό, όλα καλά. "

Β) "Δεν λές τίποτα. Μή σου τύχει ρε παιδί μου. Σε αυτή τη δουλειά είναι και δύσκολη η θέση σου. Τί να κάνεις στα 35 χιλιάδες πόδια;"

Α) ".......εεεε ......στο έδαφος ήμασταν"

Β) "................"
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top