aakunz
Concorde-Class-Member
- Εγγραφή
- 27/09/2003
- Μηνύματα
- 4.267
- Likes
- 2.664
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- GRL
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- LGKC
Βάσει των δημοσιευμάτων, που κυκλοφορούν, οι δύο αραβο-ισραηλινοί* επιβάτες, ταξίδεψαν την επόμενη ημέρα με πτήση της EL AL, που όλοι ξέρουμε, από τι κόσκινο πρέπει να περάσεις για να μπεις στο αεροπλάνο της, καθώς και το ότι δεν είναι όλοι οι συνεπιβάτες σου «πραγματικοί» συνεπιβάτες.
Εάν ισχύει αυτό, τότε: α) ενισχύει το ότι οι έλεγχοι που είχαν διενεργηθεί στην επίμαχη πτήση, ήταν οι προβλεπόμενοι, β) καταρρίπτει τους ισχυρισμούς των τραμπούκων της πτήσης και γ) βγάζει «καθαρούς» και νόμιμους τους επιβάτες. Ίσως η Αιγαίου, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να κινηθεί νομικά εκ των υστέρων εναντίον των επιβατών που προξένησαν την αναστάτωση, ίσως και να τους βάλει σε κάποια blacklist και να αποκαταστήσει το περί δικαίου αίσθημα, να ενισχύσει την εικόνα της ως σοβαρή εταιρεία, που αντιμετωπίζει τους επιβάτες της ισότιμα και με σεβασμό και δεν πέφτει θύμα εκβιασμών από διάφορους θρασύδειλους. Ωφελιμιστικά να το δεις, ακόμα και αυτό, θα μπορούσε να της φέρει περισσότερους επιβάτες. Φαίνεται όμως, πως η αντιμετώπιση ήταν αντίστοιχή με εκείνη των handlers που ενώ έχεις προπληρώσει για την αποσκευή σου, στο gate βλέπεις τους handlers να κάνουν τα στραβά μάτια στις υπερμεγέθεις χειραποσκευές των συνεπιβατών σου ή να τους τις παίρνουν τζάμπα στο hold.
Το δελτίο τύπου, με τις ευχαριστίες, κατ' εμέ θα μεταφραζόταν ως «Σας ευχαριστούμε, που συνεργαστήκατε και αποβιβαστήκατε και κάνατε τη χάρη σε αυτούς τους τραμπούκους να περάσει το δικό τους και να μην έρθουμε εμείς σε δυσκολότερη θέση».
*) επίσης, κάποια στιγμή, καλό είναι να μάθουμε να ξεχωρίζουμε έναν «Ισραηλινό» από έναν «Εβραίο» και έναν «Αραβο-Ισραηλινό» από έναν «Παλαιστίνιο». Προφανώς, θα υπάρχουν κάποιοι λόγοι που χρησιμοποιούνται διαφορετικοί όροι για κάθε περίπτωση. Το λέω αυτό, με αφορμή διάφορα ατυχή σχόλια, που διάβασα σε διάφορα σάιτ, σχετικά με το περιστατικό.
Εάν ισχύει αυτό, τότε: α) ενισχύει το ότι οι έλεγχοι που είχαν διενεργηθεί στην επίμαχη πτήση, ήταν οι προβλεπόμενοι, β) καταρρίπτει τους ισχυρισμούς των τραμπούκων της πτήσης και γ) βγάζει «καθαρούς» και νόμιμους τους επιβάτες. Ίσως η Αιγαίου, κατά τη γνώμη μου, θα έπρεπε να κινηθεί νομικά εκ των υστέρων εναντίον των επιβατών που προξένησαν την αναστάτωση, ίσως και να τους βάλει σε κάποια blacklist και να αποκαταστήσει το περί δικαίου αίσθημα, να ενισχύσει την εικόνα της ως σοβαρή εταιρεία, που αντιμετωπίζει τους επιβάτες της ισότιμα και με σεβασμό και δεν πέφτει θύμα εκβιασμών από διάφορους θρασύδειλους. Ωφελιμιστικά να το δεις, ακόμα και αυτό, θα μπορούσε να της φέρει περισσότερους επιβάτες. Φαίνεται όμως, πως η αντιμετώπιση ήταν αντίστοιχή με εκείνη των handlers που ενώ έχεις προπληρώσει για την αποσκευή σου, στο gate βλέπεις τους handlers να κάνουν τα στραβά μάτια στις υπερμεγέθεις χειραποσκευές των συνεπιβατών σου ή να τους τις παίρνουν τζάμπα στο hold.
Το δελτίο τύπου, με τις ευχαριστίες, κατ' εμέ θα μεταφραζόταν ως «Σας ευχαριστούμε, που συνεργαστήκατε και αποβιβαστήκατε και κάνατε τη χάρη σε αυτούς τους τραμπούκους να περάσει το δικό τους και να μην έρθουμε εμείς σε δυσκολότερη θέση».
*) επίσης, κάποια στιγμή, καλό είναι να μάθουμε να ξεχωρίζουμε έναν «Ισραηλινό» από έναν «Εβραίο» και έναν «Αραβο-Ισραηλινό» από έναν «Παλαιστίνιο». Προφανώς, θα υπάρχουν κάποιοι λόγοι που χρησιμοποιούνται διαφορετικοί όροι για κάθε περίπτωση. Το λέω αυτό, με αφορμή διάφορα ατυχή σχόλια, που διάβασα σε διάφορα σάιτ, σχετικά με το περιστατικό.