Play στην Ελλάδα

  • Thread starter Thread starter ale3
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Όχι δεν γνωρίζω ποτε κατέβηκαν , πάντως ακυρώνει πολλά ευρωπαϊκά ...Μας περιμένει δύσκολος χειμώνας με τις εξελίξεις στη Μ.Ανατολη κ το πετρέλαιο πάλι στην ανιούσα
 
Εντάξει, μην το παίρνετε τόσο προσωπικά που μας έκοψε η Play, δεν περιστρέφονται όλα γύρω από την ελληνική αγορά. Η εταιρεία αλλάζει ριζικά το μοντέλο της και θα κρατήσει λίγα (έως 4 (?) αεροσκάφη με focus σε sun προορισμούς για Ισλανδούς τουρίστες και τα υπόλοιπα θα τα βάλει σε μαλτέζικο AOC ώστε να μπορεί να τα κάνει wet lease. Διότι προφανώς με την έλλειψη αεροσκαφών, τι καλύτερο από το να τα νοικιάζεις σε όσους έχουν ανάγκη.

Να σας πω και ένα fun fact: η FI χρόνια τώρα έκανε το KEF-CHQ (με 757 και ενίοτε με το Hekla Aurora), αλλά απότι βλέπω φέτος το καλοκαίρι το δρομολόγιο κάνει η Neos(!) με MAX. 5:45 ως τώρα το CHQ-KEF, 5:25 το KEF-CHQ. Αντέχουν οι Ισλανδοί.
 
Last edited by a moderator:
Από πέρσι είναι έτσι και πριν έρθει η FI πάλι η Neos ερχόταν, μετά που σταμάτησε η Primera
 
Φαίνεται πως το low-cost μοντέλο δεν είναι βιώσιμο αν πετάς μεγάλα σκέλη μεταξύ ακριβών προορισμών, με μικρό δίκτυο. Θέλω να πω, ότι με εξαίρεση τα 2-3 χρόνια της κατάρρευσης των ισλανδικών τραπεζών, η Ισλανδία ήταν και παραμένει ένας πανάκριβος προορισμός. Κι επειδή οι περισσότεροι ταξιδιώτες δε μπορούν να βγάλουν τις διακοπές τους τρώγωντας (πληρωμένα) Βιολάντα και Ζαγορίν και μένοντας σε AirBnB, τροχόσπιτα και τσαντήρια ή έχοντας πληρωμένα τα πάντα σε 5άστερα και μπίζνες όπως κάποιοι άλλοι γραφικοί τηλε-influencers που του παίζουν ντίβες, το να διασχίζεις τη μισή Ευρώπη και το μισό Ατλαντικό για να φτάσεις Ισλανδία, έχοντας πληρώσει χαμηλό ναύλο, δε σώζει ιδιαίτερα το budget του ταξιδιού (εκτός κι αν σκοπεύεις να τη βγάλεις όπως ο Ευτύχης, όχι ο Βασιλάκης, ο άλλος).

Επίσης το να είσαι αεροπορική, να έχεις μικρό στόλο, περιορισμένο δίκτυο και να πρέπει να διασχίσεις μια ολόκληρη ήπειρο + το μισό Ατλαντικό, πάλι δε φαίνεται να είναι ιδιαίτερα βιώσιμο, αν ο μέσος ναύλος είναι κάτω από τον ανταγωνισμό. Η Norse, έκοψε το ATH-LAX, παρά το ότι είχε υψηλή πληρότητα, γιατί δεν έβγαινε στα πλαίσια του low-cost μοντέλου.
 
Να ελπίζουμε στην FI να έρθει Αθήνα; Ήρθε Ρώμη, ήρθε Κων/πόλη..δεν ήρθε η ώρα της Αθήνας τώρα που είναι κ χωρίς ανταγωνισμό ; Αν δεν μπει η Α3, κι αν δεν καλυφθεί από LCC (αν επαληθευτεί η φήμη για βάση της U2 σε ATH) , μπορεί με τα MAX8 να το ξεκινήσει και να το αναβαθμίσει στα 321
 
Top