Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Μα για αυτό το σωστό, εκτός να μην βάζουν υπεράριθμους, είναι να περιμένουν να δουν αν έχουν φθάσει όλοι και μετά να ζητούν εθελοντές.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Το ακούτε αυτό; Είναι το μικρότερο βιολί του κόσμου.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Δεν ήθελα να δικαιολογήσω ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τη συμπεριφορά του προσωπικού. Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα ότι το ελάχιστο που μπορεί να περιμένει κανείς θα ήτανε ένα ευχαριστώ στους εθελοντές και ένα συγγνώμη από τους υπεράριθμούς επιβάτες.

Αυτό που μου φάνηκε υπερβολικά ήτανε τα παράπονα ότι – ως εθελοντής – έπρεπε να περιμένει μέχρι το τέλος και τελικά δεν πήρε κάτι. Λίγο πολύ έτσι είναι παντού, εάν δεν το θέλεις δεν δηλώνεις εθελοντής.

Επίσης δεν είναι μόνο η Α3 που το κάνει. Μόνο τις τελευταίες εβδομάδες είχα 3 ή 4 πτήσεις (όχι της Α3) που ήτανε overbooked και ρώτησαν για εθελοντές.

Και η Α3 εδώ απ’ την αρχή προσέφερε την αποζημίωση που προβλέπεται για involuntary denied boarding, δηλ. εάν χωρίς τη θέλησή σου είσαι στους υπεράριθμους (υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν να βρουν εθελοντές που δέχονται και λιγότερο…) συν το δωρεάν εισιτήριο.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση. Από την στιγμή που θα έχουν εκδοθεί τα αντίστοιχα εισιτήρια, η εταιρεία θα έχει ήδη εισπράξει και τα αντίστοιχα ποσά και επιπλέον θα έχει και το όφελος της πραγματοποίησης του ταξιδιού με λιγότερο βάρος και ούτε παρακάλια, αποζημιώσεις και τσακωμοί. Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή. Σε κάποια άλλη περίπτωση θα μπορούσε να βγαίνει μια προειδοποίηση κατά την κράτηση και με προσωπική ευθύνη και εν γνώσει του να εκδίδει και να πηγαίνει ο καθένας στο αεροδρόμιο ρισκάροντας ότι κάποιος άλλος δεν θα εμφανιστεί.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Akis":697doxwq said:
Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.

geoxryso":697doxwq said:
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου

Αναμονή μεν, αλλά πέταξες κανονικά... όσο για την ορθοστασία, δεν νομίζω ότι δίνουν τα εισιτήρια τόσο εύκολα... Το γεγονός σου ήταν δυσάρεστο, αλλά η εταιρεία έκανε όσα προβλέπονταν. Εθελοντικά μπήκες σε αυτή την διαδικασία, θα μπορούσες να είχες αρνηθεί από την αρχή...
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

romanosdelios":1iz59bq4 said:
Το ακούτε αυτό; Είναι το μικρότερο βιολί του κόσμου.

Δεν το έπιασα, αλλά πρέπει να είναι κάποιο αστείο.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

sunnysky":2rulfl4f said:
Akis":2rulfl4f said:
Ακόμη δηλαδή και με την ryanair να πετάξουν τα άτομα που το σχολίαζαν μπορεί να δουν το ίδιο έργο.

Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.

geoxryso":2rulfl4f said:
Το δυσάρεστο είναι ότι μετά από τόση αναμονή και ορθοστασία, ούτε μου προσφέρανε έστω ένα δωρεάν εισιτήριο για την πρόθεση μου

Αναμονή μεν, αλλά πέταξες κανονικά... όσο για την ορθοστασία, δεν νομίζω ότι δίνουν τα εισιτήρια τόσο εύκολα... Το γεγονός σου ήταν δυσάρεστο, αλλά η εταιρεία έκανε όσα προβλέπονταν. Εθελοντικά μπήκες σε αυτή την διαδικασία, θα μπορούσες να είχες αρνηθεί από την αρχή...

Ναι αλλά η συμπεριφορά τους ήτανε το χειρότερο, εφόσον ήμουν και ο μόνος ,ανάμεσα σε 175 άτομα, που δήλωσα εθελοντής
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

CHRISTOS55":37fo80ev said:
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση
Καλως ήρθατε στον κόσμο του Overbooking. Αχ και να ξέρατε πόσο ακριβότερα θα ήταν τα εισιτήριά σας αν δεν υπήρχε και αυτό :rolleyes:

Αρχικά και κατα τη διαδικασία της κράτησης, και στους όρους αναγράφεται κανονικά η διαδικασία του Overbooking και οι αποζημιώσεις.

sunnysky":37fo80ev said:
Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.
Πως δεν κάνουν? Κάνουν. Αλλά λιγότερο. Αν κάνεις Web Check-in και σου βγάλει αριθμό πάνω από 189 (νομίζω) σημαίνει ότι είσαι overbooked.

CHRISTOS55":37fo80ev said:
Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή.
Και το Flex που είναι refundable και αλλάζει μετά το no-show?

jsh4all":37fo80ev said:
ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει, ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει
Πολύ μυγιάγγιχτος πρέπει να είσαι. Δεν σε έβρισαν λεφτά και ένα εισιτήριο σου έδωσαν... ας μην αποδεχόσουν να βρουν άλλους.

Πραγματικά όρισμένοι γράφετε σαν να προσγειωθήκατε μόλις από τον Άρη και δεν έχετε ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο του a.gr
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

Ulrike":273hx0nq said:
Δεν ήθελα να δικαιολογήσω ούτε την πρακτική του overbooking ούτε τη συμπεριφορά του προσωπικού. Στο τελευταίο συμφωνώ απόλυτα ότι το ελάχιστο που μπορεί να περιμένει κανείς θα ήτανε ένα ευχαριστώ στους εθελοντές και ένα συγγνώμη από τους υπεράριθμούς επιβάτες.

Αυτό που μου φάνηκε υπερβολικά ήτανε τα παράπονα ότι – ως εθελοντής – έπρεπε να περιμένει μέχρι το τέλος και τελικά δεν πήρε κάτι. Λίγο πολύ έτσι είναι παντού, εάν δεν το θέλεις δεν δηλώνεις εθελοντής.

Επίσης δεν είναι μόνο η Α3 που το κάνει. Μόνο τις τελευταίες εβδομάδες είχα 3 ή 4 πτήσεις (όχι της Α3) που ήτανε overbooked και ρώτησαν για εθελοντές.

Και η Α3 εδώ απ’ την αρχή προσέφερε την αποζημίωση που προβλέπεται για involuntary denied boarding, δηλ. εάν χωρίς τη θέλησή σου είσαι στους υπεράριθμους (υπάρχουν εταιρίες που προσπαθούν να βρουν εθελοντές που δέχονται και λιγότερο…) συν το δωρεάν εισιτήριο.


Ναι αλλά η συμπεριφορά τους ήτανε το χειρότερο, εφόσον ήμουν και ο μόνος ,ανάμεσα σε 175 άτομα, που δήλωσα εθελοντής και αυτό που με ενδιαφέρει δεν είναι το δωρεάν εισιτήριο αλλά ο σεβασμός προς τον επιβάτη που είχε πληρώσει το ακριβό σου εισιτήριο και ε τον είχες επι μισή ώρα στην αναμονή με μία άλφα υπόσχεση.
 
Re: Πολιτική της Aegean με υπεράριθμους και εθελοντές

NFEEFE":1m6qfxla said:
CHRISTOS55":1m6qfxla said:
Προσωπικά πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε το σύστημα των κρατήσεων να δέχεται περισσότερες κρατήσεις από την αντίστοιχη χωρητικότητα του τύπου του α/φους που έχει προγραμματιστεί να εκτελέσει την πτήση
Καλως ήρθατε στον κόσμο του Overbooking. Αχ και να ξέρατε πόσο ακριβότερα θα ήταν τα εισιτήριά σας αν δεν υπήρχε και αυτό :rolleyes:

Αρχικά και κατα τη διαδικασία της κράτησης, και στους όρους αναγράφεται κανονικά η διαδικασία του Overbooking και οι αποζημιώσεις.

sunnysky":1m6qfxla said:
Έχω την εντύπωση πως η Ryanair δεν κάνει overbooking.
Πως δεν κάνουν? Κάνουν. Αλλά λιγότερο. Αν κάνεις Web Check-in και σου βγάλει αριθμό πάνω από 189 (νομίζω) σημαίνει ότι είσαι overbooked.

CHRISTOS55":1m6qfxla said:
Αγόρασες εισιτήριο και δεν εμφανίστηκες, έχασες κύριε, η θέση σου θα παραμείνει κενή.
Και το Flex που είναι refundable και αλλάζει μετά το no-show?

jsh4all":1m6qfxla said:
ενω η ψυχολογικη θα σε ταλαιπωρει, ΚΑΙ για πολυ καιρο , ΚΑΙ καθε φορα που θα ...''πλησιαζει'' να επαναληφθει
Πολύ μυγιάγγιχτος πρέπει να είσαι. Δεν σε έβρισαν λεφτά και ένα εισιτήριο σου έδωσαν... ας μην αποδεχόσουν να βρουν άλλους.

Πραγματικά όρισμένοι γράφετε σαν να προσγειωθήκατε μόλις από τον Άρη και δεν έχετε ΚΑΜΙΑ σχέση με το αντικείμενο του a.gr

Νομίζω ότι η ειρωνεία δεν είναι ο καλύτερος τρόπος συζήτησης. Επίσης τα όσα αναφέρουμε και ενδεχομένως είναι αρνητικά για την εταιρεία, τα αναφέρουμε για να ενημερωθεί ο απλός υποψήφιος επιβάτης, το τι να περιμένει. Γιατί όπως προανέφερα ούτε εγώ είχα ξανασυναντήσει αυτήν την πολιτική, ούτε οι 5 υπεράριθμοι.
 
Top