Πολιτική της Aegean για υπεράριθμους και εθελοντές

Σε μια στιγμή που οι περισσότεροι κάνουν online check in 1-2 μέρες πριν, πώς να ξέρεις εάν θα εμφανιστούν; Οι στην περίπτωση των καθυστερημένων ανταποκρίσεων, μου έχει τύχει περισσότερο από μια φορά ότι πρόλαβα τελευταία στιγμή…

Δεν νομίζω ότι παρακολουθούν αυτή τη πρακτική για να ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες, αλλά το κάνουν για πρακτικούς λόγους. Και νομίζω ότι η προβλεπόμενη αποζημίωση (δεν είναι τόσο λίγο να σε πληρώνουν 250 – 600 Ευρώ, ανάλογα με την απόσταση) συν την υποχρέωση εναλλακτικής πτήσης (ακόμα με άλλη εταιρία), διατροφής και ξενοδοχείου αποτρέπει την κατάχρηση από πλευράς εταιριών. Εφόσον ξέρω υπάρχει και κάποιο όριο στον αριθμό υπεραρίθμων, δηλ. δεν μπορούν να πωλήσουν διπλάσιες θέσεις.

Και όχι, δεν είμαι airline manager, αλλά απλός (τακτικός) επιβάτης.
 
Geochryso,

Αν το overbooking ήταν παράνομο, θα είχε απαγορευτεί. Αυτή τη στιγμή, συμβαίνει το ακριβώς αντίθετο: όχι μόνο δεν είναι παράνομο, αλλά έχει υπάρχει ολόκληρη νομοθεσία στο Κοινοτικό Κεκτημένο, που προστατεύει τους επιβάτες, ώστε να αποζημιώνονται στην περίπτωση που (επιλέξουν να) μείνουν εκτός πτήσης λόγω της πρακτικής των υπεραρίθμων κρατήσεων. Παράλληλα, μέσα από την υποχρέωση των αερομεταφορέων να καταβάλλουν αποζημιώσεις, η Ε.Ε. λειτουργεί αποτρεπτικά, ώστε να περιορίζονται τα περιστατικά overbooking στο ελάχιστο.

Συμφωνώ, ότι η αναστάτωση είναι μεγάλη, όταν κάτι δεν πάει, όπως το είχαμε προγραμματίσει, αλλά πάω στοίχημα, ότι αν είχες μείνει εκτός πτήσης, όπως προσφέρθηκες, με πληρωμένα γεύματα, ξενοδοχείο (εφ' όσον μένεις μόνιμα Ρόδο), ένα free εισιτήριο κι ένα €250αράκι στην τσέπη, τώρα δε θα φώναζες, αλλά θα έλεγες κι «ευχαριστώ».
 
Νομίζεις ότι θα έλεγα και ευχαριστώ και δεν φωνάζω, όπως φώναζε ο επιβάτης που του ζητήσανε είτε να δώσει την χειραποσκευή στο αμπάρι είτε θα πληρώσει υπέρβαρο.

Γιατί μετά από αυτά που είδα και άκουσα από τους υπεράριθμους, θα έκανα έτσι και αλλιώς την ενημέρωση.

Και όπως προανέφερα, να μην του επιβραβεύουμε και από πάνω για την ταλαιπωρία που υφιστάμεθα.

Ulrike":2ys4236f said:
Σε μια στιγμή που οι περισσότεροι κάνουν online check in 1-2 μέρες πριν, πώς να ξέρεις εάν θα εμφανιστούν; Οι στην περίπτωση των καθυστερημένων ανταποκρίσεων, μου έχει τύχει περισσότερο από μια φορά ότι πρόλαβα τελευταία στιγμή…

Δεν νομίζω ότι παρακολουθούν αυτή τη πρακτική για να ταλαιπωρήσουν τους επιβάτες, αλλά το κάνουν για πρακτικούς λόγους. Και νομίζω ότι η προβλεπόμενη αποζημίωση (δεν είναι τόσο λίγο να σε πληρώνουν 250 – 600 Ευρώ, ανάλογα με την απόσταση) συν την υποχρέωση εναλλακτικής πτήσης (ακόμα με άλλη εταιρία), διατροφής και ξενοδοχείου αποτρέπει την κατάχρηση από πλευράς εταιριών. Εφόσον ξέρω υπάρχει και κάποιο όριο στον αριθμό υπεραρίθμων, δηλ. δεν μπορούν να πωλήσουν διπλάσιες θέσεις.

Και όχι, δεν είμαι airline manager, αλλά απλός (τακτικός) επιβάτης.

Απλός να μην του επιβραβεύουμε και από πάνω για την ταλαιπωρία που υφίστανται και οι μεν και οι δεν.
 
geoxryso":aeiw07hn said:
Επίσης το ότι συμβαίνει, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό. Το γνωστό ότι είναι νόμιμο (αν είναι), δεν είναι και ηθικό.
Μιλάμε για έναν τομέα που για να δουλέψει κάτι αποδοτικά και σωστά πρέπει ΟΛΑ όσα κάνες να είναι υπολογισμένα και αναλυμένα μέχρι αηδίας... Πραγματικά πιστεύεις ότι ξαφνικά το overbooking φύτρωσε στον κόσμο? Θες να μην είμαι ειρωνικός ΟΚ, νομίζω τότε ότι χρειάζεσαι αρκετό διάβασμα για revenue management strategies. Μπορείς να βρεις αρκετά φθηνά βιβλία σε ebay (ή Παπασωτηρίου - κάνει ακόμα παραγγελίες?) του Belobaba/MIT όπου μπορείς να καταλάβεις τι παίζει στον χώρο και γιατί το Overbooking είναι μέρος της επιστήμης που ονομάζεται Revenue & Yield Management.

geoxryso":aeiw07hn said:
Τέλος σου λέω ξανά ότι δεν έχω ταξιδέψει μόνο μία φορά και δεν είναι δική μου η εταιρεία, ούτε μπαίνω στην διαδικασία, αν την είχες εσύ τι θα έκανες, για να δώσω λύσεις.
Τι θα έκανα εγώ? Εγώ θα εμπιστεύομουν αυτούς που:
1) Έχουν την εμπειρία που εγώ δεν έχω
2) Γνωρίζουν τι ισχύει με νόμους και κανονισμούς

Εσύ?
 
Ρε φίλε δηλαδή έλεος, εθελοντής πήγες και δήλωσες, δεν υπέγραψες συμβόλαιο, πως δεν θα πετάξεις. Καταλαβαίνω για το ευχαριστώ και το συγνώμη που λες αλλά στείλε ένα mail στην εταιρεία να τους κάνεις παράπονα. Και αυτοί εργαζόμενοι είναι και πάνω στο άγχος της δουλειάς, μπορεί να αμέλησαν να σ' ευχαριστήσουν και να ζητήσουν συγνώμη.

Από εκεί και πέρα είναι μία διαδικασία που συμβαίνει και θα συνεχίσει να συμβαίνει. Τώρα αν εσύ παρεξηγήθηκες που ήσουν όρθιος, που δεν σου είπαν να καθίσεις κτλ και κάνεις τέτοια συζήτηση για αυτό το τόσο απλό πράγμα, ε τι να πω. Ας πήγαινες να καθίσεις κάπου μόνος σου, έχεις και συ κρίση και μυαλό. Ας τους έλεγες πάω να καθίσω και μόλις τελειώσει το boarding φωνάξτε με να δούμε τι θα γίνει.

Και στην τελική δεν έχω καταλάβει με όλα σου τα ποστ τι πραγματικά θες να πεις. Υπάρχει ο νόμος, έχει το δικαίωμα η εταιρεία, υπάρχει η αποζημίωση, ψάχνει εθελοντές και όταν τελικά δεν υπάρχουν διαθέσιμες θέσεις θα οριστικοποιηθεί η ''συμφωνία'' με τον/τους εθελοντές. Τώρα αν αυτό σε μία πτήση θα γίνει 10 λεπτά ή 2 λεπτά νωρίτερα αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, τους οποίους σου ανέλυσαν οι προηγούμενοι.
 
geoxryso":1fwypgvb said:
Νομίζεις ότι θα έλεγα και ευχαριστώ και δεν φωνάζω, όπως φώναζε ο επιβάτης που του ζητήσανε είτε να δώσει την χειραποσκευή στο αμπάρι είτε θα πληρώσει υπέρβαρο.

Τί να κάνουν εάν η πτήση είναι γεμάτη και ο μέσος επιβάτης έχει βαλίτσα στα όρια του επιτρεπομένου συν τσάντα laptop (στο μέγεθος βαλίτσας)/ μεγάλο σακίδιο συν ίσως και κάποιες σακούλες duty free. Απλά δεν χωράνε…

Εφόσον διατηρείς τους κανόνες (μέγεθος, βάρος, αριθμός χειραποσκευών) δεν νομίζω ότι όντως μπορούν να σου ζητήσουν να πληρώσεις. Όμως, πολλοί μάλλον δεν τους διατηρούν (παραδέχομαι, κι εγώ δεν ελέγχω πάντα το βάρος, και δεν αποκλείω κάποιες φορές να είναι παραπάνω των 8 kg…), γι΄αυτό καλύτερο να παραδώσεις την βαλίτσα «εθελοντικά». Δεν θα ήθελα να ξέρω τί κραυγή θα υπήρχε εάν η Α3 θα άρχιζε να ελέγξει αυστηρά και συστηματικά τις χειραποσκευές και να ζητήσει λεφτά για κάθε «παραβίαση» .
 
Πέτυχα έλεγχο σε χειραποσκευες και δεν το τι έλεγε ο καθένας τους δεν μπορώ να το περιγράψω. Φυσικά τους έδιναν τη ''διέξοδο'' της παράδοσης της χειραποσκευης αλλά και πάλι διαμαρτύρονταν για έχουμε μάθει να τα θέλουμε όλα δικά μας. Και πάνω από το όριο, και επιπλέον χειραποσκευες και να μην την παραδώσεις δωρεάν.

Και γω πολλές φορές στη χειραποσκευη δεν είμαι τυπικός αλλά πρώτον το κάνω και ξέρω τι επιπτώσεις θα έχω και δεύτερον αν μου ζητήσουν να την παραδώσω δεν θα γκρινιάξω και από πάνω. Και φυσικά σην τελευταία περίπτωση είναι που πρέπει εμείς να λέμε ευχαριστώ :D
 
geoxryso":2td1xdzt said:
Νομίζεις ότι θα έλεγα και ευχαριστώ και δεν φωνάζω, όπως φώναζε ο επιβάτης που του ζητήσανε είτε να δώσει την χειραποσκευή στο αμπάρι είτε θα πληρώσει υπέρβαρο.

Ο επιβάτης, που φώναζε για τη χειραποσκευή του, μάλλον είχε μια χειραποσκευή ή ένα δεύτερο τεμάχιο, οι διαστάσεις της οποίας ήταν μεγαλύτερες από εκείνες που ορίζει η αεροπορική εταιρεία στην ιστοσελίδα της (55Χ45Χ23 εκ). Δικαιολογημένα του ζητήθηκε να την παραδώσει για μεταφορά στο αμπάρι, για την άνεση των υπολοίπων στην καμπίνα.

https://el.aegeanair.com/taksidepste/pl ... aposkeves/

Κάποια στιγμή θα πρέπει να αποδεχθούμε κάποια πράγματα:
α) δε μπορούμε να αναμένουμε ή να απαιτούμε από τους άλλους να «κάνουν τα στραβά μάτια»
β) το ότι υπάρχουν κανονισμοί, που πρέπει να εφαρμόζονται για όλους
γ) το ότι κάθε επιβάτης είναι σημαντικός για την αεροπορική εταιρεία: ΚΑΙ αυτός που έφτασε με υπερμεγέθεις χειραποσκευές ΚΑΙ αυτός που συμμορφώθηκε με τον κανονισμό και ίσως χρειάστηκε να προπληρώσει αποσκευή για να μεταφέρει αυτά που ο πρώτος «ωχαδερφίστικα» κι «ετσιθελικά» μετέφερε στην καμπίνα.
δ) το ότι δε μπορούμε πάντα να έχουμε εμείς το δίκιο και οι άλλοι το άδικο.
ε) το ότι εμείς είμαστε πάντα οι σωστοί και οι άλλοι δεν κάνουν ποτέ σωστά τη δουλειά τους.

Δόξω το θεώ, στη Ρόδο έχετε και άλλες επιλογές για τα ταξίδια σας. Αν δε σας άρεσε το πώς σας φέρθηκαν στην Ολυμπιακή, μπορείτε την επόμενη φορά να επιλέξετε τη Ryanair, που απ' όσο ξέρω, κάνει overbooking σε πολύ μικρότερη κλίμακα.
 
NFEEFE":mgh6rq4z said:
geoxryso":mgh6rq4z said:
Επίσης το ότι συμβαίνει, δεν πάει να πει ότι είναι και σωστό. Το γνωστό ότι είναι νόμιμο (αν είναι), δεν είναι και ηθικό.
Μιλάμε για έναν τομέα που για να δουλέψει κάτι αποδοτικά και σωστά πρέπει ΟΛΑ όσα κάνες να είναι υπολογισμένα και αναλυμένα μέχρι αηδίας... Πραγματικά πιστεύεις ότι ξαφνικά το overbooking φύτρωσε στον κόσμο? Θες να μην είμαι ειρωνικός ΟΚ, νομίζω τότε ότι χρειάζεσαι αρκετό διάβασμα για revenue management strategies. Μπορείς να βρεις αρκετά φθηνά βιβλία σε ebay (ή Παπασωτηρίου - κάνει ακόμα παραγγελίες?) του Belobaba/MIT όπου μπορείς να καταλάβεις τι παίζει στον χώρο και γιατί το Overbooking είναι μέρος της επιστήμης που ονομάζεται Revenue & Yield Management.

Μα δεν με ενδιαφέρει το θέμα, με ενδιαφέρει ότι από την στιγμή που πληρώνω για κάτι θέλω και την αντίστοιχη αντιμετώπιση.

geoxryso":mgh6rq4z said:
Τέλος σου λέω ξανά ότι δεν έχω ταξιδέψει μόνο μία φορά και δεν είναι δική μου η εταιρεία, ούτε μπαίνω στην διαδικασία, αν την είχες εσύ τι θα έκανες, για να δώσω λύσεις.

Τι θα έκανα εγώ? Εγώ θα εμπιστεύομουν αυτούς που:
1) Έχουν την εμπειρία που εγώ δεν έχω
2) Γνωρίζουν τι ισχύει με νόμους και κανονισμούς

Εσύ?

Νομίζω σου απάντησα
 
NFEEFE Νομίζω σου απάντησα



Έλεος από εσένα ρε jim AEL.
To κίνητρο για αυτήν την ανάρτηση δεν ήτανε το παράπονο για την μη επιλογή μου, αλλά η αντιμετώπιση που δέχθηκα εγώ και η υπεράριθμοι, όπως επίσης και η ενημέρωση όσων δεν το γνωρίζουν και που μπαίνουν σε αυτή την ιστοσελίδα για να ενημερωθούν.

Ulrike Εν μέρει συμφωνώ για τις βαλίτσες, απλός επισήμανα ότι δεν φώναζα εγώ, αλλά π.χ. ο συγκεκριμένος επιβάτης.
 
Top