Avior
Business-Class-Member
- Εγγραφή
- 05/03/2004
- Μηνύματα
- 259
- Likes
- 0
Βασικά οι μηχανικοί ίδια δουλειά θα έχουνε είτε είναι quad είτε twin, οι τεχνικοί βέβαια είναι άλλο θέμα...
Οι μηχανικοί θέλανε κάτι πιο technically advanced και οικονομικό. Και από τι στιγμή που τα Α300-600 R ΟΛΑ τα χρόνια που είναι μέσα στην ΟΑ έχουνε certification για ETOPS (τα δύο ιδιόκτητα 10000%, το άλλο δεν ξέρω) και με την συντήρηση που τους γίνεται (δε θυμάμαι αν είναι 120 min ή 180) τα αεροπλάνα είναι ότι πρέπει για υπερατλαντικά. Αφού γύρω στο 1992 η ΟΑ σκεφτότανε να παραγγείλει και άλλα 300-600R (τους είχε ικανοποιήσει πάρα πολύ το performance) και αργότερα σκέφτονταν ορισμένοι το 777 ως αντικαταστάτη των 747.
Ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος που δεν γίνανε αυτές οι παραγγελίες (εκτός πολικτικών πιέσεων κλπ) ήτανε η άρνηση των ιπταμένων να πετάξουνε με δικινητήρια υπερατλαντικά (ένας από τους λόγους που η ΟΑ είναι μπορντέλο οικονομικά σήμερα είναι και αυτό, ότι pilots are the masters!!!!).
ΑΜΗΝ τώρα με τις εξαγγελμένες εξυγειάνσεις να δούμε και νέα twins...
Οι μηχανικοί θέλανε κάτι πιο technically advanced και οικονομικό. Και από τι στιγμή που τα Α300-600 R ΟΛΑ τα χρόνια που είναι μέσα στην ΟΑ έχουνε certification για ETOPS (τα δύο ιδιόκτητα 10000%, το άλλο δεν ξέρω) και με την συντήρηση που τους γίνεται (δε θυμάμαι αν είναι 120 min ή 180) τα αεροπλάνα είναι ότι πρέπει για υπερατλαντικά. Αφού γύρω στο 1992 η ΟΑ σκεφτότανε να παραγγείλει και άλλα 300-600R (τους είχε ικανοποιήσει πάρα πολύ το performance) και αργότερα σκέφτονταν ορισμένοι το 777 ως αντικαταστάτη των 747.
Ο ΚΥΡΙΟΣ λόγος που δεν γίνανε αυτές οι παραγγελίες (εκτός πολικτικών πιέσεων κλπ) ήτανε η άρνηση των ιπταμένων να πετάξουνε με δικινητήρια υπερατλαντικά (ένας από τους λόγους που η ΟΑ είναι μπορντέλο οικονομικά σήμερα είναι και αυτό, ότι pilots are the masters!!!!).
ΑΜΗΝ τώρα με τις εξαγγελμένες εξυγειάνσεις να δούμε και νέα twins...