Pote tha pari i OA epitelous kenouria Aeroplana!!!????

  • Thread starter Thread starter el-greco
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Ne ehis dikeo!!! :) :) :) :)
Toulahiston tha doume "kenourgia" Aeroplana,euhome merika na ehoum tileorasi!!!
:D

Ante kali arhis OA :!: :!: :!:
 
FLIGHTATT":1kvmaeiz said:
ΧΘΕΣ ΣΤΗΝ " ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ", ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ ΑΓΓΕΛΙΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΤΩΝ ΟΑ ΓΙΑ DRY LEASE 12 ΒΟΕΙΝG 737/300/400/500. ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΛΗΞΗΣ ΤΩΝ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ ΕΙΝΑΙ Η 28-2-05.
ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΟΥΝ 737NG...ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΦΘΗΝΟΤΕΡΗ ΛΥΣΗ.ΑΠΟ ΟΤΙ ΑΚΟΥΩ ΦΕΥΓΟΥΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΤΑ Α600 ΚΑΙ ΤΑ 717 ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ 2-3 ΜΗΝΕΣ,ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΝΩΡΙΤΕΡΑ.

ayto simainei oti toulaxiston mexri kai to telos tou diagwnismou tha petane gia tin OA, right?
 
Gia na paroun mono 737 kai na to paratisoun ta A300, mou fainetai oti h OA den ehei kanena skedio gia anoixei kainourgies diadromes gia MEDIUM / LONG HAUL. p.x. Kina / Japan / Afriki / India / Pakistan / Brazil / klp....

Opws pane 8a ginei perisotero Regional / European / Middle East.

8a htan wraia na doume kai kamia 3 - 5 A330 / 767. Poios xerei ? mporei kai na ginei ???? :wink:
 
Kuriakos Sahinidis said
Gia na paroun mono 737 kai na to paratisoun ta A300, mou fainetai oti h OA den ehei kanena skedio gia anoixei kainourgies diadromes gia MEDIUM / LONG HAUL. p.x. Kina / Japan / Afriki / India / Pakistan / Brazil / klp....

Eixes kapoia diaforetiki enimerwsi mipws.... :lol: :wink:
 
Σας παρακολουθώ αρκετές μέρες που ανταλάσσετε απόψεις για το τι αεροσκάφη θα πάρει η ΟΑ (σόρρυ οι ΟΑ), πότε θα τα πάρει, γιατί θα τα πάρει που θα τα βάλει κ.ο.κ. και ομολογώ ότι κουράστηκα (χωρίς παρεξήγηση πάντα)

Προσωπική μου άποψη (και με βάση και το παρελθόν της εταιρείας-να θυμίσω τι περιμέναμε μετά το BLC και τι ήρθε τελικά=τιίπτα) είναι ότι αποκλείεται οι ΟΑ να πάρουν 12 737 (έτσι με τη μία). Απλά θα πάρουν όσα τους χρειάζονται για τη διατήρηση του παρόντος δικτύου. Όλα τα υπόλοιπα είναι για το τι θα θέλαμε εμείς.

gia MEDIUM / LONG HAUL. p.x. Kina / Japan / Afriki / India / Pakistan / Brazil / klp....
Είναι ωραίο να έχουμε όνειρα, ακόμα και αν δε βγουν ποτέ αληθινά.
 
Νέο πωλητήριο για Ο.Α.


Του ΝΙΚΟΥ ΜΟΥΜΟΥΡΗ


Διαγωνισμό για την πώληση των Ολυμπιακών Αερογραμμών αναμένεται να προκηρύξει η κυβέρνηση τις επόμενες εβδομάδες, προσδοκώντας ότι θα έχει βρει αγοραστή ώς τα τέλη Ιανουαρίου.



Οι ζημιές για το πρώτο έτος λειτουργίας των Ολυμπιακών Αερογραμμών αναμένεται να υπερβούν τα 110 εκατ. ευρώ
Κατά τη χθεσινή τους συνάντηση ο πρωθυπουργός Κ. Καραμανλής και ο υπουργός Μεταφορών Μιχ. Λιάπης συζήτησαν για τις πιθανότητες επιτυχίας της προσπάθειας, που επιχειρείται σε μια λεπτή χρονική στιγμή για την εταιρεία. Είναι ήδη δεδομένο ότι το αρχικό επιχειρησιακό πλάνο έχει μπει στο ψυγείο και ότι οι Ολυμπιακές Αερογραμμές θα εμφανίσουν ζημιές για το πρώτο έτος λειτουργίας τους (η εταιρεία ξεκίνησε δρομολόγια στις 12.12.2003) που αναμένεται να υπερβαίνουν τα 110 εκατ. ευρώ.

Ανανέωση

Η εταιρεία, που διαδέχθηκε το πτητικό έργο της παλαιάς Ολυμπιακής, βρίσκεται σε διαδικασία ανανέωσης του στόλου της, αναζητά για μίσθωση 12 αεροσκάφη Μπόινγκ 737 και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να έχουν καταθέσει σχετικές προτάσεις ώς το Φεβρουάριο. Υπάρχουν μεν σκέψεις για την ενδεχόμενη ματαίωση του διαγωνισμού, με το επιχείρημα ότι ο νέος ιδιοκτήτης δεν μπορεί να δεσμευτεί από αποφάσεις της σημερινής διοίκησης, ωστόσο η ανάγκη εξεύρεσης αεροπλάνων είναι επιτακτική για την εταιρεία εν όψει του θερινού προγράμματος πτήσεων. Τη νέα προσπάθεια πώλησης των Αερογραμμών σκιάζει η έρευνα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής σχετικά με τη δημιουργία και λειτουργία της εταιρείας και σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποκλειστεί το ενδεχόμενο εμπλοκής.

Η κυβέρνηση κρατά κλειστά τα χαρτιά της αναφορικά με την πορεία της παλαιάς εταιρείας (νυν Ολυμπιακή Αεροπορία -Υπηρεσίες), στην οποία περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων η τεχνική βάση και οι υπηρεσίες επίγειας εξυπηρέτησης. Δεν αποκλείεται στην προσπάθεια πώλησης των Αερογραμμών να συμπεριληφθούν και οι συγκεκριμένες δραστηριότητες, υπό την προϋπόθεση ότι θα εκδηλωθεί σχετικό ενδιαφέρον από τους υποψήφιους αγοραστές.

Για το αεροδρόμιο

Καραμανλής και Λιάπης συζήτησαν και για το θέμα που προέκυψε στη μετοχική σύνθεση του «Ελευθέριος Βενιζέλος», λόγω της προσπάθειας της γερμανικής Χόχτιφ να μεταβιβάσει μέρος της συμμετοχής της σε άγνωστο επενδυτή. Το Δημόσιο (ελέγχει το 55% του αεροδρομίου) ζήτησε τη σύγκληση έκτακτης γενικής συνέλευσης των μετόχων για τις 17 Δεκεμβρίου, επιδιώκοντας την ακύρωση της σχετικής απόφασης που έλαβε το Δ.Σ. του αεροδρομίου. Για να συμβεί αυτό απαιτείται αυξημένη πλειοψηφία που θα εξασφαλιστεί μόνο αν υπέρ του αιτήματος του Δημοσίου ταχθεί και ο όμιλος Κοπελούζου, που ελέγχει το 5% της εταιρείας


apo http://www.enet.gr/online/online_text?c=112&id=81276460
 
kai ena akoma link gia ta 737 pou thelei h OA.
Prosekste to deadline: 6 December!!!
 
ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΑ LEASED SX-BKH,I,K,L,M,N KAI SX-BLA MEΧΡΙ ΤΗΝ ΑΝΟΙΞΗ.
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΗΔΗ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΓΙΑ 737-300 ΑΠΟ MALEV ΚΑΙ 737-500 ΑΠΟ CSA. EΨΑΞΑΝ ΚΑΙ ΓΙΑ 738 ΑΛΛΑ ΤΑ ΘΕΩΡΗΣΑΝ ΑΚΡΙΒΑ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΓΙΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΛΟΥ...ΜΕ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ CLASSICS ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΠΡΟΚΟΠΗ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ.
Α Π Ο Γ Ο Η Τ Ε Υ Ο Μ Α Ι !
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top