Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Χρόνια τώρα ισχύουν τα ίδια κριτήρια που βλέπετε στην σελίδα αυτή μα δεν είναι κάτι καινούριο, σχεδόν πάντα ζητά άτομα, αλλά εσείς κοιτάζετε το site της Ryanair, που απευθύνεται σε κυβερνήτες με τύπο, ενώ ως low timers, δεν θα σας προσλάβει η Ryanair, ούτε θα περάσετε από αυτούς για συνέντευξη. Έχει σύνδεσμο στην προαναφερόμενη σελίδα, ο οποίος σας εκτρέπει είτε στην σελίδα της CAE, είτε στην σελίδα της OAA.
Από αυτές θα περάσετε για συνέντευξη, αυτές θα σας προσλάβουν, σε αυτές θα δώσετε τα 28,000 (περίπου) ευρό για type/line/base training και αυτοί θα σας πληρώνουν για να παρέχετε υπηρεσίες χειριστή (ως ελεύθεροι επαγγελματίες) στην Ryanair βάση περιοριστικού, μονοήμερου συμβολαίου, το οποίο μέχρι να υπογράψετε θα δουλεύετε κατά μέσο όρο 6 μήνες τσάμπα μέχρι να φύγει ο safety pilot (αυτός είναι που παίρνει τον μισθό σας τόσο καιρό).

Οι κυβερνήτες της RYR έχουν κατά μέσο όρο τόσο λίγες ώρες γιατί οι περισσότεροι φεύγουν με το που μαζέψουν, 1,500 με 2,000 ώρες. Αυτοί που μένουν, μετά από κάποια χρόνια προσλαμβάνονται απευθείας από την RYR ως συγκυβερνήτες ή κυβερνήτες.

Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι δεν προτιμούν τούς Έλληνες, και εάν δεν έχετε κάνει το MCC με κάποια από τις μεγάλες όπως SimTech, CTC, OAA και όλες τις άλλες που συνεργάζονται με την RYR, και δεν έχετε και JOC, μειώνονται τραγικά οι πιθανότητες πρόσληψης.

Κύριοι, είναι εταιρία του O'Leary, γιαυτό και πληρώνει ο υπάλληλος την στολή του, περίπου 200 ευρό το σακάκι και η γραβάτα. Το παντελόνι και το πουκάμισο μπορείτε να τα πάρετε και από την Λαϊκή του Δουβλίνου στο Talbot Street αν θελετε, από κει που παίρνει και ο O'Leary τα δικά του.

Δικός σας,

Aerophile
 
Κι όμως μετά απο 6 μήνες ο συνκυβερνήτης παίρνει το ίδιο μισθό με ένα κυβερνήτη της Αιγαίου ή Ολυμπιακής και στους 12 μήνες πάιρνει οσα παίρνει ενας κυβερνήτης και ενας συνκυβερνήτης μαζί!! της Αιγαίου ή Ολυμπιακής.Οι κυβερνήτες της ryanair παίρνουν τουλάχιστον τον διπλάσιο μισθό απο τους αντίστιχους Ελληνες.

Ναι αγοράζεις τη στολή σου και το σακάκι και τα λοιπά,ναι είναι όλα low-cost αλλα οι low-cost χειρηστές βρίσκονται στην Ελλάδα..
(και για αποφυγή παρεξηγήσεων μιλάμε πάντα περι μισθού)
 
βασικά δεν ήθελα να γράψω τίποτα και να χαλάσω την επικοδομητική συζήτηση-ξεκατίνιασμα που γίνεται απο πιλότους και μη σε ένα topic που λέει " ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΧΕΙΡΙΣΤΩΝ"
αλλά επειδή υπάρχουν και παιδιά που πραγματι ενδιαφέρονται να μάθουν τι έγινε στην ΟΑ σας λέω τα παρακάτω...

Το τέστ είχε 120 ερωτήσεις ολες multiple choise απο ATPL. αυτές που θυμάμαι (χωρίς τις απαντήσεις φυσικά) σας τις παραθέτω παρακάτω...

-What is the cause of induced drag?
-If an acft turns with 45 how much the load factor is increased?
-Is we have various V1 speeds which factror limits V1 speed?
-What is the screen height for wet runway?
-What the term "synergy"?
-If Landing gear is extended what happens to Vx, Vy?
-What is Vlo?
-3 resistors (each 60 Ω) are connected in parallel, what is the total resistance?
-What is the speed in m/s for a 40 kts wind?
-What is propeller blade angle?
-What is the meaning of "expect approach time"?
-What are the disadvandage of increasing blade numbers?
-You fly at heading 355 towards VOR "A" and you are instructed to hold on that VOR ,direction 180. What type of entry should you apply?
-What is Foen wind?
-What is balanced field?
-assume pitot tube is blocked during a descent, what happens to the ASI?
-Which of the basic instruments (gyro&pitot) has the least lag?
-What is 15% of 1hour and 20 minutes?
-If weight is increased what happens to VMCg?
-What is the T.U.C. at 40000 ft (if breathing 100% oxygen)? (το ύψος μπορεί να είναι και 440000, δε το θυμάμαι)
-If you approach an Airport and the latest weather reports visibility below minimums, what is the minimum altitude you may descend?
-Minimum altitude for CAT2 ILS approaches?
-if you extend fowler flaps what will be nose tendency?
-Which combination (weight, speed, flap setting) will create the biggest Wake turbulence?
-What is the advandage of increasing blade numbers?
-What is the effect of V1 when departing from an upslope rwy?
-What is EGPWS?
-What is MBAH?
-A village has 18000 population which increases 2% every year. What the population will be after 2 years?


Το ατύχημα που μας έβαλε να διαβάσουμε και να γράψουμε περιγραφή-αιτίες σε 10 γραμμές το καθένα σας το δίνω παρακάτω...

http://en.wikipedia.org/wiki/Air_Florida_Flight_90

υπήρχαν και περίπου 7-8 ερωτήσεις με χάρτες καιρού.

H εξέταση του sim ήταν απλή σχετικά, αλλά μέσα σε όλα αυτά πρέπει να συνυπολογίσετε και το τρακ των υποψηφίων καθώς και η πιθανότητα κάποιοι να μην είχαν εξοικειωθεί με το αεροπλάνο!!!!

Αρχικά υπήρχε τοποθέτηση πάνω απο το VOR της Μυκόνου στα 4000 πόδια με κάποια vectors και μετά εντολές για στροφές ανόδους καθόδους κλπ κλπ Στη συνέχεια ο υποψήφιος έπρεπε να πάει direct στο VOR και να κάνει το published Holding και την διαδικασία καθόδου VOR/DME για τον διάδρομο 34. Η διαδικασία τελείωνε στο MDA

Συγνώμη που χάλασα την ροή της κουβέντας...
 
Φίλε Jesusnavas,
Πάρε μια βαθιά ανάσα γιατί ακούγεσαι εκνευρισμένος. Καταρχήν το θέμα λέγεται “Προσφορά εργασίας – Προσλήψεις χειριστών Α/φων ”, και όχι “Προσφορά εργασίας – Προσλήψεις χειριστών Α/φων στην Ολυμπιακή Αεροπορία ”. Η συζήτηση μας δεν είναι off-topic, και ούτε κουτσομπολιό κάνουμε. Εσύ καλά κάνεις και συνεισφέρεις εδώ, και μπράβο σου, αλλά δεν θα μας βάλεις και στην θέση μας, γιατί δεν έχουμε κάνει κάτι λάθος.

Το τέστ είχε 120 ερωτήσεις ολες multiple choise απο ATPL
Οι ερωτήσεις πρέπει να ήταν 130. 100 στο ένα ερωτηματολόγιο και 30 στο άλλο.

Δημοσίευσηαπό gonzo την Σήμερα, 09:09
Κι όμως μετά από 6 μήνες ο συνκυβερνήτης παίρνει το ίδιο μισθό με ένα κυβερνήτη της Αιγαίου ή Ολυμπιακής και στους 12 μήνες πάιρνει οσα παίρνει ενας κυβερνήτης και ενας συνκυβερνήτης μαζί!! της Αιγαίου ή Ολυμπιακής.Οι κυβερνήτες της ryanair παίρνουν τουλάχιστον τον διπλάσιο μισθό απο τους αντίστιχους Ελληνες.

Δεν διαφωνώ, αλλά πρώτα πρέπει να κάνεις απόσβεση στα 35,000 ευρό επιπλέον που ξοδεύει ο κάθε υποψήφιος κατά μέσο όρο (όλα τα προαναφερόμενα, συν κόστος διαβίωσης και μετακίνησης για περίπου 6 μήνες) και μετά πρέπει να είναι τυχερός να τον βάλουν σε κάποια βάση που να κάνει αρκετά sectors, γιατί μόνο όταν πετάς πληρώνεσαι στην RYR. Επίσης αφού είναι τόσο καλά τα χρήματα, γιατί φεύγουν τόσοι με το που μαζέψουν κάποιες ώρες, οπότε και γιαυτό έχει πάντα ανάγκη από νέους low-timers; Δεν λέω ότι δεν είναι ίσως μια λύση για κάποιους, αλλά δεν παύει να είναι κέντρο εκμετάλλευσης και ανακύκλωσης χειριστών. Αν κάποιος αυτόν τον καιρό δυσκολεύεται να βρει εργασία, έχει τα χρήματα και προτιμά καριέρα στο Β738 από κάποιο άλλο τύπο, τότε μπορεί να το δοκιμάσει, αλλά θα πρότεινα να περάσει από το MCC της ίδιας της Ryanair, μην πάει με MCC από κανένα FNPT2 Seneca εξομοιωτή, γιατί και θα δυσκολευτεί στο full motion 738, και θα πέσει στα μάτια τους. Δεν ανέχονται περικοπές στην εκπαίδευση αυτοί.



Λόγος τελευταίας επεξεργασίας: διόρθωση κάποιων ορθογραφικών
 
Jesusnavas σε τι αεροπλάνο σας εξέτασαν στον εξομοιωτή; Υπάρχει εξομοιωτής του Q400 ή μονο κάποιο generic sim?
 
ποτε εγινε ρε παιδια η τριτη φαση , αφου ακομα καλουν για interview!
 
Μήπως η καθυστέρηση και η (προσωρινή?)αναβολή στην όλη διαδικασία του assessment της ΟΑ ,έχει να κάνει με τίποτα άλλο?
Μήπως θα υπάρξουν σύντομα αλλαγές, πολύ σημαντικές για την εταιρεία που δικαιολογούν αυτήν την καθυστέρηση?
Λέω μήπως?
 
Δεν υπάρχει καθηστέρηση. Απο την Τετάρτη περνάνε υποψήφιοι απο sim. Σήμερα περνάνε 10 άτομα και λογικά θα συνεχίσουν και απο βδομάδα. Συνήθως καλούν μια μέρα πριν. Την περασμένη εβδομάδα υπήρξαν καθυστερήσεις λόγο των απεργειών. Πριν το τέλος του έτους οι υποψήφιοι θα έχουν ξεκινήσει τύπο στην OAA στην Στοκχόλμη, εκτός απροόπτου βέβαια.
 
μαλλον τελοσ για την olympic! Μπραβο σε ολα τα βυσματα! :thx:
 
Top