Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter eagle1
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
aviator242":314v42hq said:
Παιδια ,

Το σχολιο σας σχετικα με τον τονισμο δεν εχει κανενα νοημα , ειναι πολυ χαμηλο . Θα ειχε νοημα και αξια να το μνημονευατε στην περιπτωση που ειχαμε < οξειες η περισπομενες > οπου απαιτειτε αναλογα να μπουν...
Έχουμε μονοτονικό σύστημα και με αυτό ΠΡΕΠΕΙ να τονίζουμε τις λέξεις στον γραπτό λόγο.
Αφού δεν έχει νόημα και αξία, θα ήθελα να μου διαβάσεις τη λέξη "αξια" που έγραψες χωρίς τόνο (διαβάζεται ως "αξία" ΚΑΙ ως "άξια") ή τη λέξη "μαλακα" (για να δώσω κι ένα χαρακτηριστικότερο παράδειγμα).
Όσο σημαντική είναι η ορθογραφία (για παράδειγμα, γράφεις "απαιτειτε" που γραμματικά είναι δεύτερο πληθυντικό άρα σημαίνει "εσείς απαιτείτε", εσύ όμως εννοείς "απαιτειται" δηλαδή τρίτο ενικό) άλλο τόσο σημαντικός είναι και ο τονισμός. Ας μην περάσουμε από το μονοτονικό σύστημα στο ατονικό.
 
ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.

Απλά να συμπληρώσω ότι η παραπάνω οπτική είναι παγκόσμια δυστυχώς στους κύκλους των χειριστών...
Τον τελευταίο καιρό έχω ψάξει αρκετά στο pprune για συγκεκριμένες εταιρείες/σχολές/προγράμματα και το 90% όσων απαντούν έχουν μοναδικό σκοπό να τρομάξουν και να αποθαρρύνουν νέους υποψηφίους...
 
Πήρε φωτιά βλέπω το topic μετά από καιρό! Από που να ξεκινήσεις και που να τελειώσεις για να συμμετάσχεις στην συζήτηση! Ας δοκιμάσω όμως:

Προς aviator242:
Καταρχάς καλώς όρισες στο forum... Κατά δεύτερον, καταλαβαίνω πώς το αναγάγεις στο μυαλό σου, συνδέεις την γενικότερη μόρφωση ενός χειριστή, με την ικανότητα του σαν χειριστή. Κατά την γνώμη μου δεν είναι ιδιαίτερα αλληλένδετα. Επίσης δεν μπορώ να παραβλέψω το θέμα της ορθογραφίας, λυπάμαι που στο λέω αλλά και εσύ δεν πας πίσω, όπως σου είπαν ο fotis και ο solro. Το αναφέρω μόνο και μόνο γιατί και εμένα με ενοχλεί γενικά η ανορθογραφία, και εσύ διορθώνεις κάποιους, κάνοντας ταυτόχρονα μεγάλα λάθη και εσύ ο ίδιος.

(Στο συγκεκριμένο θέμα, διαφωνώ με τον solro μόνο στο ότι δικαιολογεί τους πιλότους που κατακρεουργούν την ελληνική, επειδή χρησιμοποιούν πολύ την αγγλική. Δεν αποτελεί ελαφρυντικό, είναι μόνο δείγμα αδιαφορίας. Όπως γράφει και ένα μέλος του forum στην υπογραφή του, η γλώσσα μας δεν είναι open source, δεν την κάνουμε ό,τι γουστάρουμε δηλαδή, λόγω συνθηκών... )


Προς ΑΟΑ και Arizona, για να μπούμε και λίγο στην ουσία του θέματος που συζητάμε:
Φυσικά και είναι ασύμφορη η λύση των contract pilots για τις ελληνικές εταιρίες, τουλάχιστον μακροπρόθεσμα. Άρα ο λόγος που καταφεύγουν σε αυτήν την λύση; Προφανώς σκέφτονται πολύ βραχυπρόθεσμα, δηλαδή "να βγάλουμε αυτήν την χρονιά και βλέπουμε"...
Ναι μεν βέβαια είναι περίεργες οι εποχές, αλλά παραμένει λάθος χειρισμός από μέρους τους! Τόσα χρόνια την βγάζουν με ξένους και φαντάζομαι πως κάθε χρόνο υπολόγιζαν πως θα είναι ο τελευταίος. Ουδέν μονιμότερον του προσωρινού όμως!
Άντε τώρα να πληρώνεις διπλάσιους μισθούς για άλλο ένα εξάμηνο!


Και εν τέλει προς τον dimsp81 και kachius:
ψεύτικη και παραπλανητική οπτική του Έλληνα χειριστή που κάνει τα πάντα για να αποθαρρύνει κόσμο.

Εσείς νομίζετε δηλαδή ότι το κάνουν με δόλο απαραίτητα; Αν οι συνθήκες είναι αποθαρρυντικές, τι να σου πει ο άλλος;
Μιλάω για την Ελλάδα κυρίως, σκεφτείτε δηλαδή τι έγινε τους τελευταίους μήνες και στις δύο εταιρίες. Στην Aegean ήταν 200 υποψήφιοι για 10 θέσεις type rated!!! Και άλλες 10 για non rated που μάλλον πάνε στο φούντο... Ε, αυτήν την αγορά εργασίας, εσείς την βλέπετε ενθαρρυντική; Τι θα λέγατε σε έναν δικό σας άνθρωπο, που θέλει να ακολουθήσει αυτό το επάγγελμα και θα ξοδέψει μια περιουσία; Εγώ προσωπικά θα τον προέτρεπα να μην το κάνει ή τουλάχιστον, αν το κάνει, θα τον προειδοποιούσα ότι θα φάει τον πλανήτη με κουτάλι για να βρει δουλειά.

Και κάτι τελευταίο, όσον αφορα το να βγάζει κάποιος τύπο. Έχει συζητηθει πολύ αν είναι ηθικό ή ανήθικο, θεμιτό ή αθέμιτο.
Τώρα θέλω να σταθώ στο αν αξίζει. Αξίζει; Η απάντηση εξαρτάται από το ποιον θα ρωτήσεις! Αν ρωτήσεις τα 10 άτομα που προσέλαβε η Aegean, θα σου πουν ναι. Φαντάσου όμως τι απάντηση θα σου δώσει κάποιος από του υπόλοιπους 10-20, που έβγαλε τον τύπο και κόπηκε, έχασε 15 χιλιάρικα έτσι, αυτήν την εποχή μάλιστα! Αξίζει τελικά; Αυξάνεις τις πιθανότητες σου απλά και πάλι είναι χειρότερες από 50-50, πάντα στην Ελλάδα.
 
Όπως ειπώθηκε παραπάνω, όταν κάνουμε υποδείξεις για ορθογραφία, κοιτάμε πρώτα τη δικιά μας και μετά των άλλων. Και η ορθογραφία του μέλους που κίνησε την όλη, εκτός θέματος, ιστορία παίρνει πολύ βελτίωση ακόμα. Επίσης είναι πολύ εύκολο να τηρούμε όποιον κανόνα της Ελληνικής γλώσσας μας συμφέρει και όποιον δεν μας συμφέρει να τον κάνουμε γαργάρα και να λέμε ότι δεν είναι σημαντικός (βλέπε τονισμούς λέξεων). Σαν Συντονιστές κάνουμε τα... στραβά μάτια μέχρι ενός σημείου. Από τη μία όμως δεν μπορούμε να σβήνουμε όλα τα posts με ορθογραφικά αλλά από την άλλη δεν μπορούμε να αφήνουμε και posts που βγάζουν μάτια.

Δεν σβήνονται τα παραπάνω posts (αν και θα έπρεπε) αλλά το πολυσυζητημένο θέμα της ορθογραφίας ας τελειώσει εδώ γιατί είμαστε εκτός θέματος. Αν θέλετε συνέχεια, στο viewtopic.php?f=9&t=4830
 
Όντως κι εγώ διακρίνω τη τάση από μερικούς στο forum να αποθαρρύνουν τους υποψήφιους χειριστές. Από την άλλη όμως δεν μπορώ να πω ότι έχουν και άδικο με αυτά που λένε. Όταν ψάχνεις για αγγελίες και βρίσκεις ότι τα minimum requirements είναι 1000-1500 ώρες και type rating ακόμα και σε χώρες που δύσκολα πάει κάποιος να εργαστεί δείχνει ότι είναι μια δύσκολη εποχή για τους χειριστές που θέλουν να ξεκινήσουν τη καριέρα τους.
Σ' αυτό που διαφωνώ κάθετα είναι στο θέμα της αξιοκρατίας που λέτε μερικοί. Στον αεροπορικό χώρο και τον ίδιο το Βγενόπουλο ή το Βασιλάκη να γνωρίζεις αν δεν έχεις τις γνώσεις και τις ικανότητες δεν πας πουθενά. Σίγουρα, έχεις περισσότερες πιθανότητες αν υπάρχει κάποιος που να σε "σπρώχνει" αλλά αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα. Η δουλειά αυτή δεν είναι παίξε γέλασε για να πεις "δεν βαριέσαι μορέ ειναι γνώστος του τάδε πάρτον", η δουλειά αυτή είναι πολύ απαιτητική και γεμάτη εξετάσεις που δεν μπορεί το βίσμα να σε περάσει αν ο ίδιος δεν είσαι καλός.
Συμβουλή μου για όλους τους νέους χειριστές είναι να κάνουν και λίγη αυτοκριτική για τυχόν αποτυχία τους σε κάποια διαδικασία πρόσληψης και να μην βρίσκουν διάφορες δικαιολογίες. Μήπως πρέπει να μελετήσετε περισσότερο? Μήπως πρέπει να καταπολεμήσετε το άγχος της πτήσης ή να μάθετε καλύτερα τις διαδικασίες? Μήπως πρέπει να διαβάσετε καλύτερα για το πως να είστε σε μια συνέντευξη? Οι ευκαιρίες δεν τελείωσαν παρ ότι είμαστε σε μια δύσκολη περίοδο. Την επόμενη φορά που θα παρουσιαστεί μια ευκαιρία φροντίστε να είστε πιο προετοιμασμένοι και η δικαίωση θα έρθει! Άλλωστε θέλω να πιστεύω πως δεν θα παραμείνουν έτσι τα πράγματα για μια ζωή. Κάποια στιγμή οι ίδιοι χειριστές που καταναλώνονται θα σταματήσουν να υπάρχουν και θα δωθούν περισσότερες ευκαιρίες στους νέους.

Υ.Γ Το ότι ο αεροπορικός χώρος έχει μόνο μία γλώσσα, την Αγγλική, δεν πάει να πει ότι δεν πρέπει να ξέρουμε ορθογραφία. Σε Ελληνικά σχολεία πήγαμε και Ελληνικά μάς μάθανε. Από την άλλη, αν δεν ξέρεις ορθογραφία δεν πάει να πει ότι δεν είσαι καλός πιλότος.
 
Καλό θα ήταν όταν όσοι δίνουν συμβουλές στο τόπικ αυτό (προσωπική μου άποψη) και για την οικονομία της συζήτησης (απλούστατα για να μην μπαίνει στον κόπο ο άλλος να απαντάει) να αναφέρουν και αν εργάζονται στον αεροπορικό τομέα και πιο συγκεκριμένα αν είναι χειριστές. Γιατι πολύ απλά έξω απο τον χωρό πολλά τραγούδια λέμε. Υπάρχουν άτομα που προσπαθούν και που αξίζουν - δεν θα χαθούν- αλλά δυστυχώς για κάποιους έρχονται πιο βολικά και για κάποιους άλλους όχι. Παρόλα αυτά πιστεύω ότι οι περισσότεροι (Including me) βγαίνουμε Off topic.

Φιλικά.
 
Καλημέρα,

Ο κύριος λόγος αυτής της συμπεριφοράς απο μερίδα υποψηφίων χειριστών είναι η απίστευτα δύσκολη διαδικασία εξεύρεσης εργασίας χωρίς να δαπανηθεί ακόμα ένα επιπρόσθετο μεγάλο κεφάλαιο πέρα απο τις βασικές άδειες (f. ATPL), και αυτό πάλι χωρίς εγγυήσεις!

Το συγκεκριμένο επάγγελμα έχει τις ιδιαιτερότητες του αφού για να το εξασκήσεις θα πρέπει να το λατρεύεις. Δέν είναι όπως να είσαι τραπεζικός, μηχανικός, δικηγόρος, τεχνίτης, αρχιτέκτονας, γραμματέας κ.λ κ.λ. όπου είτε είναι ευκολότερο να βρείς εργασία είτε το διάλεξες σαν ένα καλό επάγγελμα το οποίο απλά σε ικανοποιεί και σου καλύπτει βασικές προσωπικές και οικογενειακές ανάγκες. (το λέω χωρίς ίχνος υποτίμησης σε οποιονδήποτε κλάδο!). Με πιό απλά λόγια, το επάγγελμα που επιλέξαμε δέν είναι κοινό και για να το δουλέψεις απαιτούντε πολλές θυσίες, θα 'λεγα περισσότερες απο ένα μέσο επάγγελμα. Κάποιοι βρίσκονται στον κατάλληλο τόπο την κατάλληλη ώρα και αυτή η διαδικασία επισπεύδεται και ομαλοποιείται. Για τους περισσότερους όμως παιρνούν τα χρόνια, τα έξοδα τρέχουν, τα skills χρειάζονται εξάσκηση (renewals) και οι εταιρείες πέρνουν κόσμο με το σταγονόμετρο.

Όλ αυτά, και άλλα πολλά, οδηγούν τον low-hour υποψήφιο σε απηβδισμό, αγανάκτιση και εκνευρισμό. Οι πεπειραμένοι ή/και τυχεροί χειριστές δέν το αντιλαμβάνονται αυτό διότι οι καιροί έχουν αλλάξει. Άν τελείωναν και αυτοί τις άδειες τους τα τελευταία 3-4 χρόνια και δέν έπερναν ένα τύπο θα καταλάμβαιναν και αυτοί το αίσθημα της πτητικής απραξίας.

Ο καθένας το αντιμετωπίζει διαφορετικά. Το μόνο που μπορεί κάποιος να κάνει είναι επιμονή στον στόχο με το συνεχές ψάξιμο και υπομονή, πολλά λίτρα υπομονής!!
 
Σε γενικές γραμμές συμφωνώ με τον arizonas αλλά θα έλεγα πως υπάρχουν αρκετά επαγγέλματα που πρέπει να τα λατρεύεις για να τα κάνεις! Και θα πάρω ως παράδειγμα το δικό μου που σίγουρα θα πρέπει να το λατρεύω διότι έχει χειρότερο ωράριο από του χειριστή και απείρως δυσκολότερες και ανθυγιεινές συνθήκες, λιγότερα λεφτά(ίσως όχι τα τελευταία χρόνια αλλά..) πολύ διάβασμα, σίγουρα πολύ λιγότερη αναγνώριση και τις ίδιες,αν όχι περισσότερες ευθύνες.

my 2 cents..
 
Αληθεύει πως η Olympic Air θέλει όλοι οι χειριστές της να έχουν τον τύπο και του Α320 και του Dash 8. Και μιλάω για μελλοντικό σχέδιο της εταιρείας δηλαδή όλοι να πετούν όλα τα αεροσκάφη της εταιρείας.
 
Γνωρίζεται τι θα γίνει τελικά με τη Minoan και τι προσόντα ζητάει?
 
Top