Προσφορά εργασίας-προσλήψεις Χειριστών Α/ΦΩΝ

  • Thread starter Thread starter pilotathens
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

pilotathens

Economy-Class-Member
Εγγραφή
03/01/2012
Μηνύματα
108
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ETD
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Η Astra Airlines πάνω στην θεσσαλονίκη πήρε πιλότους για τα A320 χωρίς να βάλει αγγελία :puke: Ακούγεται ότι τα άτομα που πήραν την δουλειά είναι από το περιβάλλον τις εταιρείας δηλαδή παιδιά καπετάνιων κτλ κτλ :1: Γεια σου Ελλάδα στο μεγαλείο ακόμη μια φορα :party: Να μας λυπάται ο θεός εμάς που δεν έχουμε ΒYΣΜΑ... :hello?: Ευτυχώς εάν πάρουμε δουλειά εμείς τουλάχιστο είναι επειδή το αξίζαμε και όχι γιατί γνωρίζουμε κάποιον! Υπομονή παιδιά θα έρθει και για μας η μέρα τις αληθινής χαράς όταν τελικά βρούμε δουλειά γιατί τώρα αυτοι χαίρονται πως βρήκαν δουλειά... Τέτοια δουλειά εγώ δεν την θέλω έχω και αξιοπρέπεια και εκτιμώ και τα αλλα τα παιδιά γύρο μου προσπαθούν και αυτά με όλες τους τις δύναμεις :great: Και τέλος εάν αυτοί στο μέλλον γίνουν και καπετάνιοι ζητω που καήκαμε :!:
 
Δεν είναι υποχρεωμένη καμμία ιδιωτική εταιρεία να κάνει "διαγωνισμό" ή να βγάλει αγγελία.
Αν από το "περιβάλλον" της μπορεί να βρει ικανά άτομα για τις θέσεις που θέλει (δεν αναφέρομαι μόνο σε αεροπορικές εταιρείες) αυτό είναι το καλύτερο για την ίδια.
Η Αυστραλία πχ σα χώρα πώς σας φαίνεται?
Είναι τα τελευταία -πολλά- χρόνια στις 3 κορυφαίες χώρες του πλανήτη από ποιότητα ζωής.
Το 90% των θέσεων εργασίας είναι διαθέσιμο στο λεγόμενο "hidden job market", δηλαδή μέσο κοινωνικής δικτύωσης, και δε δημοσιεύονται ως αγγελίες πουθενα!
πηγή

Σε όλες τις εταιρείες η γνωριμία παίζει ρόλο (δεν αρκεί -εκτός λίγων εξαιρέσεων- χρειάζεται και η αντίστοιχη ικανότητα), σε όποιον κλάδο και σε όποια χώρα.

Ειδικά για τις θέσεις ιπταμένων, όσα (αρκετά) blog πιλότων έχω διαβάσει όλοι -μα όλοι- λένε ότι αν περιμένεις να πάρεις τα πτυχία και μετά στέλνοντας βιογραφικά να βρεις δουλειά, καλύτερα να μη δώσεις τα $ για τα πτυχία. Ο μόνος (λένε) τρόπος (90+%) να βρεις την πρώτη σου δουλειά είναι μέσο κοινωνικής δικτύωσης και προσωπικής επαφής.
πηγή

Ακόμα και για τα c210 στη Botswana, ο chief pilot θέλει να βλέπει τα μούτρα σου και να τον ζαλίζεις κανά 3μηνο για να σε πάρει για συνέντευξη.
πηγή, κάπου μέσα στο blog...


Δεν είμαι πιλότος ούτε έχω καμμία επαγγελματική επαφή με την αεροπορία, αλλά έχω πολυετή εργασιακή εμπειρία και κατ'επέκταση επαφή με την αγορά εργασίας.
Όλα τα παραπάνω δεν τα έγραψα για να δημιουργήσω έριδες, αλλά για να "βοηθήσω" ορισμένους που "νιώθω" ότι απελπίζονται και απογοητεύονται.
Το καλύτερο (επιπρόσθετα από ότι ήδη κάνετε δηλαδή) που έχετε να κάνετε όσοι ψάχνετε δουλειά σε πιλοτήριο είναι να δικτυωθείτε διαπροσωπικά!

Καλή επιτυχία εύχομαι!
 
Εαν δέν απατώμαι η εκάστωτε εταιρία είναι υποχρεωμένη βάση νόμου να βγάλει αγγελία για οποιαδήποτε θέση εργασίας, τουλάχιστον στην Ευρώπη.Το όλο θέμα έχει ένα όνομα του τύπου Equal Opportunity Employment.
Όσον αφορά τη δικτύωση, ναι είναι σημαντικότατη, όχι μόνο στην Ελλάδα και όχι μόνο σ' αυτόν τον κλάδο.
Φιλικά
Ν.
 
Τελοσπάντων εγώ αυτό που εύχομαι είναι μελλοντικά να υπάρχει ίση μεταχείριση σε όλους τους τομείς!! Καταντήσαμε μετανάστες στην ίδια μας την χωρα.
 
Α)Στην Aυστραλία δεν είναι μετρημένες οι αεροπορικές εταιρέιες στο ένα σου χέρι οπως στην Ελλάδα!

Β) Η νέα γενιά τον Ελλήνων ασχολείται με το διαδίκτυο και όχι τόσο η πάλια ούτως ώστε να κανεις αυτές τις επαφές στην Ελλάδα γιατι και στο εξωτερικο μιλησα με καποιους αλλα παιρνουνε εγχωριους βλεπετε...........

Γ) επειδή απότι φαίνεται συμφωνείτε και ο ένας και ο άλλος σε αυτά που γραφεται, τότε και οι δυο δεν είστε χειριστες για να γνωρίζετε το τι περνάμε εμείς στην ανεργία. Που υποτίθεται διαλέξαμε ένα επάγγελμα που είναι τόσο σπάνιο σε σχέση με αλλα επαγγέλματα.

Δ) Και εάν δεν το ξέρετε και αυτό να σας το πω, η Αιγαίου και η Ολυμπιακή που έχουν αρκετούς πιλότους έχουν αρκετούς ξένους να τους πετάνε τα αεροπλάνα, πρόσφατα η Αιγαίου προσέλαβε γύρους στους 20 πιλότους,ξένους βεβαια, με πολύ πιο μεγάλο μισθό απότι να έπαιρνε Έλληνες, θα μου πείτε έχουν εμπειρία κτλ κτλ τα έξοδα τους σαν εταιρεια δεν τα βλέπουν? Ένας έλληνας πιλότος να δούλευε για 12 μήνες σε Αιγάιου η και Ολυμπιακή θα έπαιρνε συνολικό εισόδημα λιγότερο απότι να πάρουνε με συμβόλαιο ένα ξένο για 6 μήνες. Και μην μου πείτε να παω εξωτερικό γιατί έχω πάει ήδη αλλα εάν δεν γνωρίζεις την γλώσσα τους δεν σου λένε ούτε καλημέρα!!!

Ε) Αυτα και ναι υπαρχουν ατομα στην Ελλάδα που πηραν δουλεία με την αξία τους, ΑΛΛΑ οι περισσότεροι πήραν την δουλειά από την πίσω πόρτα! Αλλα αυτές οι πίσω πόρτες μας φέρανε σε αυτό το χαλι σαν χωρα!!! Ακόμη υπάρχουν άτομα που πάνε και αγοράζουν ώρες ούτως ώστε να είναι πιο δυνατη στο παζάρι, αλλα εγώ σαν χειριστής αν και μπορώ να κάνω δάνειο δεν θα το κάνω γιατί έχω και μια αξιοπρέπεια σαν άνθρωπος και σεβομαι τους αλλους χειριστες που δεν εχούν την δυνατοτητα αυτη να αγοράσουν ώρες, όπως επίσης η δικη μου γνώμη αυτοί που αγοράζουν ώρες είναι οι αποτυχημένoι πιλότοι γιατί δεν κατόρθωσαν να βρούν δουλειά με την αξια τους.
 
Η αξία ενός χειριστή,αγαπητό μέλος του forum,δεν προσμετράται διαφορετικά παρά μόνο με την εμπειρία που αυτός διαθέτει.Και ειδικά όταν μιλάμε για καριέρα σαν airline pilot. Μην είσαι λοιπόν
απόλυτος και μην κατηγορείς κανέναν ειδικά αυτούς που πάνε και βάζουν ώρες επί τύπου(line training) γιατί καλά κάνουν κι έτσι πρέπει να κάνουν όταν ο ανταγωνισμός δεν επιτρέπει περιθώρια
κι όταν κάποιος άλλος μάγκας(με όλη τη σημασία της λέξεως)σε πετάξει έξω ακόμη κι από το στάδιο της συνέντευξης,έχοντας αυτός τις ώρες που εσύ απλά δεν θα διαθέτεις και θα θεωρείσαι ΕΣΥ
ο αποτυχημένος κι ΟΧΙ αυτός που πήγε κι έχτισε εμπειρία για να προσληφθεί.Και επειδή μίλησες για αξιοπρέπεια,αξιοπρεπής ονομάζεται αυτός που εργάζεται,με κάθε τρόπο κι όταν φυσικά κινείται
στα πλαίσια της ηθικής και της λογικής.

ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΜΕ ΩΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ

ΝΙΚΟΣ

8)
 
Και εσύ το λες το βρίσκεις σωστό εγώ να έχω τα χρήματα και νά αγοράσω ώρες, και οι άλλοι που δεν τα έχουν??? Δεν έχουν όνειρα αυτοί, δεν είναι το ίδιο όπως εγώ και εσύ? για να μην σου πω πως μπορεί να και καλύτεροι σας ακόμα και με πιο λίγες ώρες όπως λες εσύ φιλε!!! Αυτά τα μυαλά μας φέρανε σε αυτό το χαλι που βρίσκετε τώρα η Ελλάδα επειδή εσύ όπως και άλλοι δεν βλέπου το ΕΜΕIΣ αλλα το ΕΓΏ!
 
Κατ' αρχήν συμφωνώ απόλυτα με τον Kachius.

Δεν υπαρχει κανενας λογος για αντιπαραθεση. Ο ηλιος ξημερωνη για ολους καθε πρωι ακριβως την ιδια ωρα.

Δεν ειμαι πιλοτος. Αλλα βλεπω παρα πολυ μεγαλες ομοιοτητες με το δικο μου επαγγελμα.

Αποφοιτησα απο την Ακαδημια Εμπορικου Ναυτικου το 2000. Αμεσως μετα την αποφοιτηση μου εγινα αναρπαστος
(βρηκα αμεσως εργασια με το βαθμο του Ανθυποπλοιαρχου).

Τα χρονια περνουσαν μαζευοντας εμπηριες απο διαφορους τυπους πλοιων. Το 2006 μετα απο 9 μηνη φοιτηση στο ΚΕΣΕΝ
πηρα δυπλωμα Υποπλοιαρχου.
Ολα πηγαιναν πολυ καλα με σταθερη απασχοληση και καλες αμοιβες.
Το 2008 αποφασισα για οικογενειακους λογους να "αποσυρθω" απο την ενεργω "δραση" και ασχοληθηκα με καποιες
εργασιες στην Ελλαδα.
Σημερα λογο της "καταστασης" αποφασισα να ξαναμπω στο επαγγελμα.
Πηγα λοιπον και ανανεωσα ολα τα δυπλωματα μου.
Ενα ωραιο πρωι κατεβηκα στο λιμανη να δωσο μερικα CV και να βρω οπως εγω πυστευα αμεσα εργασια.
Κατι τετοιο εχει σταθει μεχρι σημερα αδυνατο. Παθατε πλακα μηπως ?

Ναι λοιπον στην χωρα που εχουν για εδρα τους πανω απο 700 ΜΕΓΑΛΕΣ Ναυτιλιακες ενας ΕΛΛΗΝΑΣ Αξιωματικος σημερα
χωρις γνωριμιες δεν μπορει να βρει εργασια.
Δεν μπαινω στον κοπο να αναφερω οτι τα νεα παιδια που τελειονουν τις σχολες ειναι σχεδον ολα ανεργα.

Αυτο ωφειλεται στο οτι οι θεσεις των ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ καταλαμβανονται απο φτηνους τρητοκοσμηκους αξιωματικους ,που ομως εχουν τα τυπικα προσοντα για τα "ποστα" που καταλαμβανουν.

Αυτα συμβαινουν στο ναυτικο επαγγελμα.
Ελπιζω να μην εχουν την ιδια τυχη και τα αεροπορικα επαγγελματα στην Ελλαδα.
 
Ίσως δεν έχεις καταλάβει pilotathens ότι οι εταιρίες δεν είναι φιλανθρωπικά ιδρύματα με στόχο να αποκαταστήσουν άπορους και αναξιοπαθούντες οικονομικά ιπταμένους.Εξάλλου στον πόλεμο
πρέπει να έχει ο καθένας τα δικά του όπλα για να πολεμήσει.Κανένας δεν σκέφτεται όπως εσύ και πραγματικά απορώ πως σ'αυτό το forum δεν έχει βρεθεί κάποιος να σου υποδείξει το σωστό τρόπο
σκέψης κι επιβίωσης σε ένα κόσμο σκληρό κι ανταγωνιστικό.Προσπάθησε να σκέφτεσαι και να ενεργείς σαν ώριμος άνθρωπος και υποψήφιος επαγγελματίας από το να γράφεις αυτά που γράφεις γιατί το μόνο πράγμα που καταφέρνεις είναι να εκτίθεσαι.Στο λέω φιλικά γιατί ίσως κάποιοι να γελάνε μαζί σου.
 
airboy αυτος ειναι δηλαδη ο σωστος τροπος σκεψης; Ολα ειναι σκληρα κ ανταγωνιστικα; Απο οτι καταλαβα θεωρει οτι πρεπει να γινουν οι διαδικασιες πιο δικαιες γιατι αυτοι που εχουν τα λεφτα δεν ειναι απαραιτητα οι καταληλοτεροι για τις θεσεις των πιλοτων. Το να γινεις πιλοτος για πολλους δεν ειναι ενα απλο επαγγελμα.Εσενα ποιος θα σου υποδειξει πως πρεπει να συμπερηφερεσαι;.Ειλικρινα ελπιζω οτι δεν εισαι πιλοτος.
Συγνωμη αν ειμαι επιθετικος.
 
Top