Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
jerry":1lv0napi said:
Επίσης, αυτό τον καιρό η ΥΠΑ αναζητεί αεροπορικές για Αυστραλία (μπορεί και να ήρθε η ώρα της ΗΙΑ - ήδη έχει κατοχυρώσει δικαιώματα και για ΒΚΚ), Αίγυπτο (άλλαξε η συμφωνία και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό πτήσεων/μεταφορέων) και Ισραήλ.

Και βρήκε κάτι ανάδοχους...

:arrow: Η ΟΑ ζήτησε το ATH-LXR, ATH-HRG, ATH-SSH (3 φορές / βδομάδα). (Έτσι εξηγείται γιατί κόβει το ΑΤΗ-CAI βρε... θα στραφεί στην charter αγορά απευθείας)
:arrow: Μεγάλη ζήτηση στο Τελ Αβίβ
:arrow: H Blue Bird και στην Αιγυπτιακή αγορά (HER-HRG, HER-SSH)
:arrow: Η Aegean λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο (THAI) για Αυστραλία και έτσι έμεινε με μόνο το codeshare της Singapore
 
Aδυνατω να κατανοήσω το σκεπτικό της ΟΑ, κόβω τη μεγάλη αγορά του Καϊρου και αναζητώ την τυχη μου σε μεμονωμένα τσάρτερ (και αν βρεθούν επιβάτες αυτήν την περίοδο) στα εποχικα ATH-LXR,HRG,SSH...Φυσικά για άλλη μια φορά αφήνει την πίτα στην Αστροσυμμαχία..
Για το Τελ-Αβιβ αναμενόμενο....
απορία:γιατι καμία ελληνική δεν εχει δοκιμάσει σε αγορές με δεδομενη επιβατική κίνηση από ελλάδα λογω μεταναστευτικής κοινότητας βλ.Αρμενία,Γεωργία,Καζακστάν κτλ..?
 
Kι εγώ είμαι περίεργος τί παίζει με τα αιγυπτιακά ρισόρτς. Θα πάνε να κλέψουν τουρίστες? Γιατί απ' την Ελλάδα να υπάρχει εξερχόμενος τουρισμός χλωμό...
Το RHO-TLV θα είναι το πρώτο καθαρόαιμο τσάρτερ της ΟΑ εάν δεν ανέβει για κρατήσεις στο site της Οlympic, σωστά?
 
Παιδιά χαλαρώστε. Το πιθανότερο είναι πως δε θα γίνει τίποτε από τα παραπάνω! Να σας θυμίσω πως η ΟΑ έχει πάρει δικαιώματα και για το ATH-ADB, ATH-ZAG, ATH-DBV. Η δε Α3 έχει το ATH-KBP, ATH-TBS κλπ αλλά καμιά της δεν τα πετάει
 
Καλά, δεν τρελαινόμαστε κιόλας. :) Όντως εν τέλει πολλά δομολόγια μένουν ανενεργά που σημαίνει ότι μετά απο ένα 6μηνο πως υπάρχει ανάκληση του διορισμού, κάτι που εύλογα προκαλεί και την απορία γιατί ζητάνε τον διορισμό. Είναι τζάμπα η διαδικασία μήπως?
 
Τσαμπέ ολέ. π.χ. πιο πριν το HER-TLV το είχε και η SkyExpress τώρα πάει σε A3/BlueBird. Η δε BlueBird είχε το RHO-TLV τώρα πάει σε ΟΑ/Α3.
 
Jerry μερικές απορίες:

1.Στο Θεσ/νικη-Μπακού αναφερει την Αστρα με το BAe-146..Την βγάζει την απόσταση με full pax/load?
2. Θεσ.νικη-Ερεβάν δεν ειδα πουθενα...Κανεις δεν το διεκδικεί?
3. Γιατι μενει το Καζακστάν απέξω?
4.Δεν ειδα πουθενα αναφορά για Λιβανο,Ιραν,Τυνησία..
 
Βάσει και του χάρτη εμβέλειας της Astra, αν σκεφτούμε πως το Μπακού είναι πιο πέρα από την Τιφλίδα μάλλον πολύ οριακά. Βέβαια όπως έχουμε ξαναπεί τα περισσότερα από αυτά τα δρομολόγια είναι για το θεαθήναι.

Για τις χώρες που δεν αναφέρονται στην απόφαση, υποθέτω πως πολύ απλά δεν ενδιαφέρθηκε κανείς.
 
Top