jerry
Concorde-Class-Member
jerry":1lv0napi said:Επίσης, αυτό τον καιρό η ΥΠΑ αναζητεί αεροπορικές για Αυστραλία (μπορεί και να ήρθε η ώρα της ΗΙΑ - ήδη έχει κατοχυρώσει δικαιώματα και για ΒΚΚ), Αίγυπτο (άλλαξε η συμφωνία και δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό πτήσεων/μεταφορέων) και Ισραήλ.
Και βρήκε κάτι ανάδοχους...
 Η ΟΑ ζήτησε το ATH-LXR, ATH-HRG, ATH-SSH (3 φορές / βδομάδα). (Έτσι εξηγείται γιατί κόβει το ΑΤΗ-CAI βρε... θα στραφεί στην charter αγορά απευθείας)
 Η ΟΑ ζήτησε το ATH-LXR, ATH-HRG, ATH-SSH (3 φορές / βδομάδα). (Έτσι εξηγείται γιατί κόβει το ΑΤΗ-CAI βρε... θα στραφεί στην charter αγορά απευθείας) Μεγάλη ζήτηση στο Τελ Αβίβ
 Μεγάλη ζήτηση στο Τελ Αβίβ  H Blue Bird και στην Αιγυπτιακή αγορά (HER-HRG, HER-SSH)
 H Blue Bird και στην Αιγυπτιακή αγορά (HER-HRG, HER-SSH) Η Aegean λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο (THAI) για Αυστραλία και έτσι έμεινε με μόνο το codeshare της Singapore
 Η Aegean λογάριαζε χωρίς τον ξενοδόχο (THAI) για Αυστραλία και έτσι έμεινε με μόνο το codeshare της Singapore 
				 
 
		 
 
		 Όντως εν τέλει πολλά δομολόγια μένουν ανενεργά που σημαίνει ότι μετά απο ένα 6μηνο πως υπάρχει ανάκληση του διορισμού, κάτι που εύλογα προκαλεί και την απορία γιατί ζητάνε τον διορισμό. Είναι τζάμπα η διαδικασία μήπως?
 Όντως εν τέλει πολλά δομολόγια μένουν ανενεργά που σημαίνει ότι μετά απο ένα 6μηνο πως υπάρχει ανάκληση του διορισμού, κάτι που εύλογα προκαλεί και την απορία γιατί ζητάνε τον διορισμό. Είναι τζάμπα η διαδικασία μήπως?