Πρόσκληση για μεταφορικά δικαιώματα Ελλάδος - χωρών εκτός ΕΕ

  • Thread starter jerry
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Belavia":1czvjmkc said:
ή Αθήνα – Μόντρεαλ μέσω Δουβλίνου..

πωωωωω, και φαντάζομαι γκρίνια στο τόπικ πέρι in flight NOA ότι δε έχει μουσική, βίντεο κτλ κτλ :twisted:
 
Επειδή όταν θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα θα πνιγούμε από τα δελτία τύπου των "αδικημένων" διάβασα τον κανονισμό βάσει του οποίου γίνεται ο διαγωνισμός:

http://www.hcaa.gr/up/files/diadikasia_dikaomatvn_enaer_kiklof.pdf

Ιδιαίτερα ενδιαφέρον ήταν το Άρθρο 5 με τα κριτήρια αλλά και το γεγονός ότι ο "διορισμός" δεν έχει ημερομηνία λήξης :shock:

Όποιος έχασε, έχασε :rant:

Προβλέπω μεγάλο γέλιο αν :? υπάρξουν γραμμές που επιτρέπεται μόνο μία Ελληνική... Κοινοτική ήθελα να πω... εταιρεία και την κυνηγήσουν και οι 2 διεκδικητές με πανομοιότυπες προσφορές :twisted:
 
Μα τι πάθατε όλοι και κάνετε υποθέσεις ότι η ΟΑ θα κανει τα υπερατλαντικά με Α-320/319 με ενδιάμεση στάση? Είναι δυνατόν? Εννοείται ότι θα προχωρήσει σε μίσθωση είτε Α332/3 είτε 772/3ΕR..Eεκίνο που με παραξενεύει είναι να αρχίσει π.χ. το Μόντρεαλ ή το Γιο/μπουργκ και να μην έχει αρχίσει τη Ν. Υόρκη πουχει τη μεγαλύτερη ζήτηση..οψόμεθα όμως..Ο Θεός βοηθός αν τα παρει καμιά ΗΙΑ..."γλεεντι..." που θα γίνει..οι δε επιβάτες θα ενθουσιαστούν..
 
Πάντως τυπικά η Α3 έχει πλέον περισσότερη εμπειρία από την ΟΑ...

Προσωπικά, θα μου άρεσε να πάρει η ΗΙΑ κανένα υπερτλαντικό να γελάσουμε (με την καλή έννοια)! Αν πετάει κανονικά συμμορφούμενη σε όλους τους κανονισμούς, τότε τι μας νοιάζει αν είναι η ΗΙΑ ή οποιαδήποτε άλλη!
 
Μαλλον για αυτη προκειται, για την μπλε εταιρεια απο πριν..... ;)
 
Στέφο, λίγο δύσκολο να είναι οι Ρουμάνοι, καθώς βάσει πρόσκλησης:
Πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για την κατανομή μεταφορικών δικαιωμάτων σε ελληνικούς αερομεταφορείς για εκτέλεση τακτικών αεροπορικών γραμμών προς/από χώρες εκτός ΕΕ.
 
Για την ακρίβεια, αν διαβάσεις το link που δόθηκε νωρίτερα (http://www.hcaa.gr/up/files/diadikasia_ ... kiklof.pdf) από την επίσημη εφημερίδα της ΕΕ, αναφέρει ότι πρέπει να είναι κοινοτικός αερομεταφορέας εγκατεστημένος στην Ελλάδα. Τώρα αυτό το εγκατεστημένος τι σημαίνει, ας μας διαφωτίσουν οι γνωρίζοντες!

Edit:
Το βρήκα! Το λέει παρακάτω! Ο κοινοτικός αερομεταφορέας πρέπει να αποδείξει το εξής για να θεωρηθεί εγκατεστημένος στην Ελλάδα:

"τα στοιχεία από τα οποία προκύπτει εάν ο αερομεταφορέας διαθέτει εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (εγκατάσταση) στην Ελλάδα,¨

δεν μου φαίνεται και τόσο τρομερή απαίτηση αν ο Ρουμάνος θέλει να συμμετάσχει στον διαγωνισμό!
 
Σωστόοοος :great: :mrgreen:

Αλλά
1) Γιατί αλλού αναφέρει "ελληνικούς αερομεταφορείς" και αλλού "κοινοτικούς"? :rolleyes: :cool: :rolleyes:

2) Τί ακριβώς σημαίνει "ο αερομεταφορέας διαθέτει εξουσιοδοτημένο αντιπρόσωπο (εγκατάσταση) στην Ελλάδα"? Το μόνο επιπλέον που βρήκα είναι "απευθύνεται στους εγκατεστημένους στην Ελλάδα κοινοτικούς αερομεταφορείς ή στις Ενώσεις τους". Δλδ όσοι έρχονται ήδη ΑΤΗ όπως ΒΑ, AF? Κανένα παράδειγμα?
 
Μαλλον εννοει οτι αρκει να εχει εναν αντιπροσωπο του στυλ Aviareps (που μια χαρα ειναι σαν εταιρεια και απο τις μεγαλυτερες του ειδους στον αεροπορικο τομεα). Με αλλα λογια δλδ, αν η Swissport (λεω ενα χαζο παραδειγμα τωρα) δλδ μια μερα γουσταρε να βγαζει εισιτηρια εκπροσωποντας την (π.χ.) εν λογω εταιρεια (και οχι σαν ταξιδιωτικος πρακτορας - οπως ειναι η Aviareps δλδ), τοτε θα ηταν ο αντιπροσωπος της εταιρειας στην Ελλαδα, αρα η εταιρεια θα ειχε το δικαιωμα συμμετοχης. Τοσο απλα ειναι... :mrgreen: Και επειδη παιχτηκε ηδη ενα ρουμανικο ονομα στο προσφατο αεροπορικο παρελθον (ΑΛΗΘΕΙΑ, την Carpatair την ενημερωσαν οτι θα γινοταν προσωρινος διαγωνισμος για τα αγονα, η το αφησαν ετσι; Διοτι αν το αφησαν, η εταιρεια μπορει να τραβηξει την Ακατανομαστη στο Ευρωπαικο Δικαστηριο με βαριες κατηγοριες.. μουαχαχα, γουσταρω τζερτζελε), και επειδη το ονομα της εταιρειας γαλαζοφερνει (ποσο κομματικο ακουγεται στην Ακατανομαστη του 2009; :p ) εκανα την υποθεση οτι ισως προκειται για αυτην. ;)
 
Από τις 50 διακρατικές συμβάσεις που έχει η Ελλάδα, μόνο οι 11 έχουν βγει σε διαγωνισμό.
Από τις υπόλοιπες : 13 διασυνδέσεις (Αρμενία, Μπαχρέιν, Γεωργία, Ιορδανία, Λιβύη, Μολδαβία, Κατάρ, Σιγκαπούρη, Συρία, Ταϊλάνδη, Τυνησία, Ουκρανία, Ουζμπεκιστάν) εξυπηρετούνται από τις εθνικές εταιρείες και όχι από Ελληνικές.
Γιατί αυτές δεν βγαίνουν σε διαγωνισμό;
Επίσης άλλες 6 διακρατικές συμφωνίες (Αυστραλία, Αζερμπαϊτζάν, Κροατία, Κιργιζία, Μαλαισία, Μαρόκο) υπάρχει δυνατότητα εκτός των Ελληνικών εταιρειών και για Ε.Ε. εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα να διεκδικήσουν αυτές τις συνδέσεις.
Γιατί και αυτές δεν βγαίνουν σε διαγωνισμό;
Τέλος υπάρχουν άλλες 11 διασυνδέσεις μεταξύ των οποίων και 3 (Αλγερία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Σαουδική Αραβία (που εξυπηρετεί σπασμωδικά η ΗΙΑ)) που είναι στην ευρύτερη περιοχή και εύκολα θα μπορούσαν να διεκδικηθούν.
Μου κάνει εντύπωση που και ο οργανισμός Αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος δεν πιέζει προς την διεξαγωγή άλλων 17 διασυνδέσεων αφού προσπαθούν να εδραιωθούν σαν hub και θα αυξήσουν τα έσοδά τους. Δεν μπορούμε να επαναπαυόμαστε με την δικαιολογία ότι δεν υπάρχει ενδιαφέρον εάν δεν βγουν διαγωνισμοί και δούμε πράγματι εάν υπάρχει ενδιαφέρον ή όχι. Εκτός και εάν γνωρίζουμε εκ των προτέρων ποιος ενδιαφέρεται και απλώς κάνουμε τον διαγωνισμό για τυπικούς λόγους, κάτι που δεν θέλω να το παραδεχτώ.

Υ.Γ. Ευχαριστώ τον ΟΑ701 για την υπόδειξη της διασύνδεσης http://www.hcaa.gr/content/index.asp?tid=558
 
Top