lewton
First-Class-Member
- Εγγραφή
- 03/08/2007
- Μηνύματα
- 908
- Likes
- 93
- Περιοχή
- Hamburg, Deutschland
- Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
- DLH
- Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
- EDHI
- YAHOO
- dimitris_xp
Πρώτο μου ταξίδι στην Ισπανία, και πρώτη μου φορά με τη νέα αυτή εταιρία. Έκανα 3 πτήσεις: Αθήνα-Μαδρίτη (VY6123), Μαδρίτη-Βαρκελώνη (VY1083), Βαρκελώνη-Αθήνα (VY5570).
Η πρώτη επαφή με το website της όχι ιδιαίτερα καλή, αφού είπα να κάνω και λογαριασμό punto (το πρόγραμμα πόντων της) για πλάκα περισσότερο, αλλά δε μπόρεσα να τον κάνω να δουλέψει. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα του site τους, παραδέχτηκαν πρόβλημα με την ενεργοποίηση νέων λογαριασμών και μου είπαν ότι θα μου κάνουν οι ίδιοι την ενεργοποίηση. Ακόμα την περιμένω. Όλα αυτά αρχές Ιουνίου.
Κατά τα άλλα η αγορά του εισιτηρίου δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα από τα συνηθισμένα (συνηθισμένα=Easyjet για εμένα). Οι τιμές είναι πάντα στρογγυλοποιημένες, το οποίο βρίσκω γελοίο μιας και πληρώνω με πιστωτική κάρτα και δεν πρόκειται να πάω με τα ψιλά στο ταμείο τους.
Μου άρεσε το ότι σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις θέση, καθώς επίσης και να πληρώσεις 10EUR παραπάνω για θέση με περισσότερο χώρο για τα πόδια σου. Η επιλογή θέσης δεν είναι οριστική. Αλλάζει ανά πάσα στιγμή.
Check-in on-line δε δοκίμασα, πάντως στην τελευταία πτήση μου από Βαρκελώνη για Αθήνα η (μικρή ομολογουμένως) ουρά αυτών που ήθελαν να αφήσουν τις βαλίτσες τους ενώ είχαν ήδη κάνει on-line το check-in τους είχε κολλήσει για κανένα 20λεπτο, χωρίς να καταλαβαίνω το λόγο. Πιο γρήγορα τελείωσα εγώ κάνοντας κανονικό check-in.
Αυτά όσον αφορά τις εκτός πτήσης εντυπώσεις μου. Πάμε τώρα στις πτήσεις.
1. Είναι πολύ ελαστικοί με όσους καθυστερούν να κάνουν check-in. Ως αποτέλεσμα οι 2 πρώτες πτήσεις καθυστέρησαν 40 λεπτά να φύγουν, ενώ η τελευταία καθυστέρησε 20, το οποίο σύμφωνα και με τις εμπειρίες των Ισπανών φίλων μου είναι πολύ καλό. Η Easyjet απλά θα τους είχε αφήσει απέξω. Προσωπικά δε με χάλασε μιας και δε βιαζόμουν ιδιαίτερα, αλλά το αναφέρω.
2. Στο Βενιζέλος δεν είχε δικούς της υπαλλήλους. Απλά το αναφέρω.
3. Από την Αθήνα πρέπει να φύγαμε από το πιο απομακρυσμένο δυνατό remote stand. Το λεωφορείο ταξίδεψε πάνω από 5 λεπτά για να φτάσει εκεί. Στα ισπανικά αεροδρόμια πάντως είχε καλές θέσεις, και ειδικά στο Barajas πετάει σχεδόν αποκλειστικά από το καινούριο Terminal 4.
4. Οι αεροσυνοδοί ήταν καλοί, αν και μερικές χρειάζονταν επειγόντως μεγαλύτερο νούμερο πουκάμισο (κάθε που πέρναγαν φοβόμουν μην φύγει κανένα κουμπί και μου βγάλει το μάτι). Δε δοκίμασα να μιλήσω αγγλικά με κανέναν για να δω αν καταφέρουν να συνεννοηθούν, πάντως ήταν όλοι επιπέδου Aegean. Άψογοι σε συμπεριφορά και εξυπηρέτηση, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Καμία σχέση με το κεφάτο πλήρωμα της Easyjet.
5. Τα καθίσματα μου άρεσαν τα μάλα: δερμάτινα και πολύ προσεγμένα. Δεν έχω ιδέα από εταιρίες κλπ όπως είδα σε κάτι άλλο μηνύματα σε αυτό το site, οπότε μη με ρωτήσετε. Επίσης είχε και τηλεορασούλα (τα ακουστικά κάνουν 1,50 ευρώ). Σε αυτό η Vueling νίκησε την Easy.
6. Όσον αφορά τον κόσμο, και στις 3 πτήσεις το αεροπλάνο είχε τουλάχιστον 120 επιβάτες σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, και η συντριπτική πλειοψηφία ήταν Ισπανοί ή ισπανόφωνοι. Πρέπει να διαφημιστεί λίγο περισσότερο στις άλλες χώρες αν θέλει να πάει ακόμα καλύτερα. Ειδικά στην πρώτη πτήση (Αθήνα-Μαδρίτη) δεν άκουσα κανέναν να μιλάει άλλη γλώσσα από ισπανικά. Στις άλλες υπήρχαν και λίγοι Γερμανοί και Γάλλοι, ενώ στην τελευταία υπήρχαν και Έλληνες (ξεχώριζαν εκτός από τη γλώσσα και από το ότι ήταν οι μόνοι που είχαν κάνει ψώνια στο αεροδρόμιο στις 23:00!).
7. Κατά την απογείωση από τη Βαρκελώνη μας κούνησε αρκετά και το απόλαυσα (το Α320 έστριβε και πήγαινε και πάνω-κάτω ταυτόχρονα). Το μετράω στα συν του ταξιδιού, αν και δεν έχει να κάνει με τη Vueling.
Α, επίσης να αναφέρω ότι όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, τα χρώματα των A320 της Vueling δε με ενθουσιάζουν. Άσχετο ίσως, αλλά το γράφω. Και τα ονόματά τους είναι γελοία.
Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου από τη Vueling. Μπορεί να έγραψα πολλά αρνητικά, γενικά πάντως μου άρεσε. Δεν είναι Easyjet αλλά είναι μια πολύ αξιόλογη εταιρία.
Χαίρομαι που έχουμε επιτέλους μια καλή low-cost πρόταση για ταξίδια στην Ιβηρική, αν και θα προτιμούσα ίσως να έκανε τις συγκεκριμένες πτήσεις η Easyjet.
Η πρώτη επαφή με το website της όχι ιδιαίτερα καλή, αφού είπα να κάνω και λογαριασμό punto (το πρόγραμμα πόντων της) για πλάκα περισσότερο, αλλά δε μπόρεσα να τον κάνω να δουλέψει. Σε επικοινωνία μου με το τεχνικό τμήμα του site τους, παραδέχτηκαν πρόβλημα με την ενεργοποίηση νέων λογαριασμών και μου είπαν ότι θα μου κάνουν οι ίδιοι την ενεργοποίηση. Ακόμα την περιμένω. Όλα αυτά αρχές Ιουνίου.
Κατά τα άλλα η αγορά του εισιτηρίου δεν ξεφεύγει ιδιαίτερα από τα συνηθισμένα (συνηθισμένα=Easyjet για εμένα). Οι τιμές είναι πάντα στρογγυλοποιημένες, το οποίο βρίσκω γελοίο μιας και πληρώνω με πιστωτική κάρτα και δεν πρόκειται να πάω με τα ψιλά στο ταμείο τους.
Μου άρεσε το ότι σου δίνουν τη δυνατότητα να επιλέξεις θέση, καθώς επίσης και να πληρώσεις 10EUR παραπάνω για θέση με περισσότερο χώρο για τα πόδια σου. Η επιλογή θέσης δεν είναι οριστική. Αλλάζει ανά πάσα στιγμή.
Check-in on-line δε δοκίμασα, πάντως στην τελευταία πτήση μου από Βαρκελώνη για Αθήνα η (μικρή ομολογουμένως) ουρά αυτών που ήθελαν να αφήσουν τις βαλίτσες τους ενώ είχαν ήδη κάνει on-line το check-in τους είχε κολλήσει για κανένα 20λεπτο, χωρίς να καταλαβαίνω το λόγο. Πιο γρήγορα τελείωσα εγώ κάνοντας κανονικό check-in.
Αυτά όσον αφορά τις εκτός πτήσης εντυπώσεις μου. Πάμε τώρα στις πτήσεις.
1. Είναι πολύ ελαστικοί με όσους καθυστερούν να κάνουν check-in. Ως αποτέλεσμα οι 2 πρώτες πτήσεις καθυστέρησαν 40 λεπτά να φύγουν, ενώ η τελευταία καθυστέρησε 20, το οποίο σύμφωνα και με τις εμπειρίες των Ισπανών φίλων μου είναι πολύ καλό. Η Easyjet απλά θα τους είχε αφήσει απέξω. Προσωπικά δε με χάλασε μιας και δε βιαζόμουν ιδιαίτερα, αλλά το αναφέρω.
2. Στο Βενιζέλος δεν είχε δικούς της υπαλλήλους. Απλά το αναφέρω.
3. Από την Αθήνα πρέπει να φύγαμε από το πιο απομακρυσμένο δυνατό remote stand. Το λεωφορείο ταξίδεψε πάνω από 5 λεπτά για να φτάσει εκεί. Στα ισπανικά αεροδρόμια πάντως είχε καλές θέσεις, και ειδικά στο Barajas πετάει σχεδόν αποκλειστικά από το καινούριο Terminal 4.
4. Οι αεροσυνοδοί ήταν καλοί, αν και μερικές χρειάζονταν επειγόντως μεγαλύτερο νούμερο πουκάμισο (κάθε που πέρναγαν φοβόμουν μην φύγει κανένα κουμπί και μου βγάλει το μάτι). Δε δοκίμασα να μιλήσω αγγλικά με κανέναν για να δω αν καταφέρουν να συνεννοηθούν, πάντως ήταν όλοι επιπέδου Aegean. Άψογοι σε συμπεριφορά και εξυπηρέτηση, τίποτα περισσότερο και τίποτα λιγότερο. Καμία σχέση με το κεφάτο πλήρωμα της Easyjet.
5. Τα καθίσματα μου άρεσαν τα μάλα: δερμάτινα και πολύ προσεγμένα. Δεν έχω ιδέα από εταιρίες κλπ όπως είδα σε κάτι άλλο μηνύματα σε αυτό το site, οπότε μη με ρωτήσετε. Επίσης είχε και τηλεορασούλα (τα ακουστικά κάνουν 1,50 ευρώ). Σε αυτό η Vueling νίκησε την Easy.
6. Όσον αφορά τον κόσμο, και στις 3 πτήσεις το αεροπλάνο είχε τουλάχιστον 120 επιβάτες σύμφωνα με τους υπολογισμούς μου, και η συντριπτική πλειοψηφία ήταν Ισπανοί ή ισπανόφωνοι. Πρέπει να διαφημιστεί λίγο περισσότερο στις άλλες χώρες αν θέλει να πάει ακόμα καλύτερα. Ειδικά στην πρώτη πτήση (Αθήνα-Μαδρίτη) δεν άκουσα κανέναν να μιλάει άλλη γλώσσα από ισπανικά. Στις άλλες υπήρχαν και λίγοι Γερμανοί και Γάλλοι, ενώ στην τελευταία υπήρχαν και Έλληνες (ξεχώριζαν εκτός από τη γλώσσα και από το ότι ήταν οι μόνοι που είχαν κάνει ψώνια στο αεροδρόμιο στις 23:00!).
7. Κατά την απογείωση από τη Βαρκελώνη μας κούνησε αρκετά και το απόλαυσα (το Α320 έστριβε και πήγαινε και πάνω-κάτω ταυτόχρονα). Το μετράω στα συν του ταξιδιού, αν και δεν έχει να κάνει με τη Vueling.
Α, επίσης να αναφέρω ότι όσον αφορά την εξωτερική εμφάνιση, τα χρώματα των A320 της Vueling δε με ενθουσιάζουν. Άσχετο ίσως, αλλά το γράφω. Και τα ονόματά τους είναι γελοία.
Αυτές ήταν οι εντυπώσεις μου από τη Vueling. Μπορεί να έγραψα πολλά αρνητικά, γενικά πάντως μου άρεσε. Δεν είναι Easyjet αλλά είναι μια πολύ αξιόλογη εταιρία.
Χαίρομαι που έχουμε επιτέλους μια καλή low-cost πρόταση για ταξίδια στην Ιβηρική, αν και θα προτιμούσα ίσως να έκανε τις συγκεκριμένες πτήσεις η Easyjet.