Πτώση πυροσβεστικού αεροσκάφους PZL

Ακομα πετανε αυτα τα φερετρα? Δεν υπαρχει τσιπα? θα παμε απατοι ολοι σε αυτη την χωρα.Κριμα το παλικαρι, αδικα χαθηκε.
 
Άκουσα κ εγώ την εκδοχή με τα καλώδια υψηλής τάσης ως αιτία, (κ επειδή ξέρω τι θα ακολουθήσει κ στις 8 ) ας περιμένουμε να δούμε αν η ηλικία του α/φους έπεξε κάποιο ρόλο.
 
Πάντως αυτόπτες λένε πως προσέκρουσε στα καλώδια και έχασε το ένα φτερό... :(
 
Οταν τα αγορασαν ειχα την τιμη να υπηρετησω την 359 ΜΑΕΔΥ με χειριστες πολιτες, μονο ο διοικητης κλιμακιου ηταν ιπταμενος ΠΑ. Πετουσαν απο ανατολη μεχρι δυση ηλιου για επιτηρηση και οταν χρειαζοταν για πυροσβεση....Περασαν τοσα χρονια απο τοτε και ακομα πεταν χωρις πολλα προβληματα..δεν ειναι το υλικο, ειναι η κουραση της υπερανθρωπης προπαθειας των χειριστων, 5-6 ωρες σε εκεινο το κλουβακι πιλοτηριο...τιμη και δοξα, αιωνια του η μνημη !!!!
 
το αεροπλάνο ήταν οκ

το φιλότιμο του ήταν πολύ ..

κουράγιο και δύναμη σε όλους τους συναδέλφους του κ στην οικογένειά του

καλό ταξίδι Στέργιε
 
30W":2niibm8v said:
Ακομα πετανε αυτα τα φερετρα? Δεν υπαρχει τσιπα? θα παμε απατοι ολοι σε αυτη την χωρα.Κριμα το παλικαρι, αδικα χαθηκε.

Θα συμφωνήσω μαζί σου με το άδικα. Το αεροπλάνο πετάει καλά, και τσίπα υπάρχει και συντηρείται άψογα και δεν τίθεται θέμα περί "ιπτάμενου φερέτρου" φίλε μου. Βλέπεις και 70χρόνια αν έχεις ένα αεροπλάνο εάν το συντηρείς σωστά χωρίς ελλείψεις δεν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα. Αντίθετα αν είσαι του στύλ "Λάδια, ξύδια και φύγαμε" και 2 χρόνια να το έχεις τότε τα πράγματα χλωμιάζουν δραμματικά. Η περίπτωση της Π.Α. όμως δεν είναι τέτοια περίπτωση. Στην Π.Α. όλα γίνονται "by the book".
Δυστυχώς ο Στέργιος Κωτούλας έκανε πτήση υψηλού ρίσκου στην καρδιά της φωτιάς. Όσοι ασχολούνται με την αεροπυρόσβεση γνωρίζουν οτι για να είναι μια ρίψη επιτυχής, θα πρέπει να γίνει απο το δυνατότερο χαμηλό ύψος , στην καρδιά της φωτιάς. Εκεί επικρατούν συνθήκες πολύ υψηλών θερμοκρασιών (έως και μερικές χιλιάδες βαθμοί), με αποτέλεσμα αν η ρίψη γίνει απο ψηλά, ένα μεγάλο μέρος του νερού θα εξατμιστεί πρίν να φτάσει στην φωτιά!
Ο Σμχος Κωτούλας το γνώριζε αυτό πολύ καλά και έκανε την ρίψη με θάρρος και περίσσεια αγάπης στον τόπο που "προστάτευε". Δυστυχώς όμως τα καλώδια παραμόνευαν, ο καπνός ήταν πολύς και το κακό δεν άργησε να γίνει....
Καλό ταξίδι στον ήρωα, οικογενειάρχη αλλά και σε έναν εξαιρετικό αερομάχο του αιγαίου που έζησε όλη την ζωή του με μετριοφροσύνη και με περίσσεια αγάπης προς την πατρίδα!
 
Που αποδεικνυει οτι δεν εφταιγε το αεροσκαφος αλλα τα καλωδια στα οποια συγκρουστηκε. Ετσι για να το βουλωσουν μερικοι που τα λενε ιπταμενα φερετρα! Διοτι κανενα αεροσκαφος δεν θα τη γλυτωνε!

RIP

ΤΗΧ Αλεξη για το βιντεο
 
Το κατεβασε κιολας ο χρηστης... Αν κλικαρει κανεις λεει: "This video has been removed by the user." Αρα οχι απο το youtube και οχι γιατι παρεβαινε καποιους κανονισμους του (αν ηταν ετσι θα το ειχε κατεβασει η ιδια η σελιδα). Ποιος ξερει τι απειλες και πολεμο δεχτηκε το παλικαρι...

-[EDIT]-

Για οποιον δεν προλαβε να δει το γνησιο, υπαρχει και στη ζουγκλα, χωρις ηχο (εξ΄ου δεν ακουγονται και οι παρεβρισκομενοι), με πλεγμα στης σελιδας, και κομμενο απο την αρχη, δλδ παραποιημενο, κατα την γνωστη παραδοση του Μακαρου. Αλλα φαινεται καθαρα η λαμψη της προσκρουσης. Παρα το οτι το "εσωσαν" σα ντοκουμεντο δεν παυουν οι παπατζηδες να ειναι παπατζηδες.
 
Top