Στο παρακάτω λίνκ, βρίσκεται ολόκληρο το βίντεο του ατυχήματος, σε υψηλή ανάλυση, αμοντάριστο και με τον πρωτότυπο ήχο.
http://www.youtube.com/verify_age?&next ... AMwKDQJL_o
Το βίντεο έχει μαρκαριστεί από το utube ως ακατάλληλο για ανηλίκους, γι αυτό ζητά να κάνεις login για να επιβεβαιωθεί η ηλικία.
Αν παρατηρήσει κάποιος καρέ καρέ το βίντεο, θα διαπιστώσει ότι αν και δεν έχουμε αποκόλληση φτερού μετά την σύγκρουση, το δεξί φτερό έχει εμφανή παραμόρφωση προς τα πίσω, στο χείλος προσβολής... Αυτό, αν ισχύει όπως φαίνεται, είναι σοβαρή αστοχία...
Εικασία προσωπική και μόνο εικασία, είναι ότι το δεξί φτερό μετά την σύγκρουση περιήλθε σε stall, τόσο λόγω της παραμόρφωσης του χείλους προσβολής της πτέρυγας, όσο και λόγω του yaw προς τα δεξιά. Έτσι, το αριστερό φτερό υπερισχύοντας, προκάλεσε την περιστροφή.
Είναι εντυπωσιακό και τραγικό το πώς ο πιλότος σχεδόν κατάφερε να επαναφέρει το αεροσκάφος... Κατά την προσπάθεια επαναφοράς, έχω την εντύπωση ότι το αεροσκάφος κάνει δεξί roll πολύ πιο γρήγορα από τις δυνατότητες ελιγμών του αεροσκάφους, κάτι που μου συνηγορεί στην εικασία για απώλεια στήριξης στη δεξιά πτέρυγα...
Το παραπάνω σενάριο νομίζω εξηγεί και γιατί δεν υπήρξε άμεση και απότομη αλλαγή στην στάση του αεροσκάφους μετά την σύγκρουση...
Επαναλαμβάνω, απλά μια εικασία, που θέτω προς σχολιασμό σας.
Τέλος, να επιβεβαιώσω ότι υπάρχει έντονος κρότος, 2 δευτερόλεπτα μετά την λάμψη, λογικός χρόνος δεδομένης της απόστασης από το σημείο που τραβήχτηκε το βίντεο.
Ας είναι ο τελευταίος πιλότος που θυσιάζεται...