Qatar Airways

  • Thread starter gonzo
  • Ημερομηνία δημιουργίας
H QR λέει ότι ο regulator τα καθήλωσε.


Αλλά, βέβαια, όλα κρατικά και συγκοινωνούντα είναι εκεί. Προφανώς υπάρχει συνεννόηση μεταξύ τους.
 

Έχουν αφαιρέσει το ARC των αεροσκαφών, οπότε αυτό έχει γίνει ανά αεροσκάφος μετά από physical survey.

Οκ, γίνεται κι αυτό - Άρα έτσι εξηγούνται τα 22 μόνο ή τα όσα είναι
 
Last edited by a moderator:
Diversion αυτή τι στιγμή στο αεροδρόμιο της Αθήνας για ένα Α350-1000 προερχόμενο από Νεα Υόρκη. A7-ANQ.
 
Και ενώ στην QR ασχολούνται με το "beef" τους με τη Boeing, ένα (αρκετά σοβαρό(; ) περιστατικό βγήκε στη φόρα που συνέβη σχεδόν ένα μήνα πριν.

Από το report(τα bold δικά μου):

At about 1600 feet the aircraft was cleared direct to the next waypoint and the first officer attempted to turn towards that waypoint flying manually and without flight director indications (the captain was slow to put the Direct into the FMS) but lost situational awareness sending the aircraft into a descent that reached 3000 fpm sink rate and exceeded the flap speed limits until the captain took control of the aircraft and recovered about 800 feet above water. The occurrence was not reported to the authorities and only came to light later.
 
Ώρα 02:00 local, SID χωρίς όργανα, waypoint εκτός FMS, manual flight μέσα στο σκοτάδι, τι σκεφτόταν το πλήρωμα εκτελώντας τέτοια αναχώρηση;

Επίσης, δεν έχω τρόπο να το υπολογίσω, αλλά από θετικό pitch απογείωσης σε 3000 fpm sink rate μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, πόσες μοίρες έριξε το ρύγχος ο PF;

Σε άλλη χώρα, το περιστατικό θα ήταν αφορμή για έρευνα και εξαγωγή συμπερασμάτων για το μέλλον. Στη συγκεκριμένη χώρα, μάλλον θα το λήξουν με μια απόλυση.
 
Φαίνεται πως η άρνηση των αρχών της Αυστραλίας να αυξήσει η Qatar τη συχνότητα των δρομολογίων της προς τη χώρα της Ωκεανίας από 28 σε 49 εβδομαδιαίως, έχει δημιουργήσει πολιτικό θέμα.

Εκτός από την εμφανή προσπάθεια της αυστραλιανής κυβέρνησης να προστατεύσει την Quantas, στους λόγους άρνησης αναφέρεται και ένα περιστατικό του 2020.... Η υποχρεωτική υποβολή σε γυναικολογική εξέταση στο αεροδρόμιο όλων των γυναικών που είχαν την ατυχία να βρίσκονται ή να μετεπιβιβαζονται εκεί, επειδή βρέθηκε νεογέννητο μωρό ολίγων ωρών στους χώρους του Hamad Intl.
 
Επειδή με πιάνουν τα ψυχαναγκαστικά μου να επισημάνω ότι η αυστραλιανή αεροπορική εταιρία γράφεται QANTAS - χωρίς το u - και είναι ακρωνύμιο της επωνυμίας: Queensland and Northern Territory Aerial Services ( Αεροπορικές Υπηρεσίες Κουινσλάνδης και Βόρειας Επικράτειας ) και τον Νοέμβριο κλείνει τα 103 της χρόνια. Είναι από τα βαριά ονόματα της παγκόσμιας πολιτικής αεροπορίας άρα αξίζει να γράφουμε το όνομά της σωστά.

Οσον αφορά το θέμα που θίγει ο φίλος Aris1979 η αλήθεια είναι ότι η Qatar Airways στην Αυστραλία έχει ένα αμφιλεγόμενο όνομα. Ναι μεν είναι δημοφιλής και αναγνωρίζεται ως πολύ καλή εταιρία, αλλά από τη άλλη το Κατάρ θεωρείται γενικά ως κάπως σκληροπυρηνική μουσουλμανική χώρα. Επιπλέον, η ιστορία με τις Αυστραλέζες επιβάτιδες της Qatar που υπέστησαν αναγκαστικό γυναικολογικό έλεγχο ( τις έβγαλαν συνοδεία ενόπλων αστυνομικών έξω από το αεροπλάνο οποίο ήδη είχαν επιβιβαστεί για το Σύδνεϊ ) επειδή στις τουαλέτες του αεροδρομίου Χαμάντ βρέθηκε εγκατελειμμένο νεογνό, δεν βοήθησε την προσπάθεια της να πάρει επιπλέον πτήσεις.

Το μεγάλο ζήτημα για τους Αυστραλούς ( το επιβατικό κοινό ) είναι απλό: όσο πιο πολλές πτήσεις τόσο πιο χαμηλές τιμές, οι οποίες αυτόν τον καιρό ειναι σε διπλάσια επίπεδα από ότι πριν την πανδημία.. Το αίτημα λοιπόν της Qatar το βλέπουν με συμπάθεια. Οι πολιτικοί όμως στην Αυστραλία δεν μπορούν να αντισταθούν στο ισχυρό lobbying της Qantas, ούτε στα δωράκια που ξέρει να κάνει στα κρυφά σε όσους της κάνουν τα χατήρια. Εξ ου και το «σκάνδαλο» που απασχολεί την πολιτική ζωή της μακρινής αυτής χώρας, και που εν μέρει οδηγησε στην πρόωρη αποχώρηση του CEO, Alan Joyce.
 
Η Αυστραλία έχει το απόλυτο δικαίωμα να προστατεύσει τα συμφέροντά της έτσι όπως τα εκφράζει η υπεύθυνη εκλεγμένη κυβέρνηση.

Το κράτος του Κατάρ μπορεί αν θέλει να διαπραγματευτεί και να υπογράψει συμφωνία open skies με την Αυστραλία, όπως έχει κάνει η Κίνα (όχι πολύ λιγότερο δικτατορία από το Κατάρ), η Ινδία, οι ΗΠΑ και άλλοι. Ως τότε, ισχύει η παρούσα συμφωνία.

Το περιστατικό με τις γυναίκες στο Κατάρ είναι πρόφαση, φυσικά. Πραγματικό γεγονός μεν, δικαιολογία για την αυστραλιανή κυβέρνηση που βάζει όσα θέματα θέλει στο τραπέζι προκειμένου να απορρίψει την πρόταση. Αν ήθελαν να τα βρουν με το Κατάρ, το περιστατικό θα ξεχνιόταν σε ένα νανοδευτερόλεπτο (με τις σχετικές αποζημιώσεις, φυσικά).

Αν θα μειώσει τις τιμές προς Αυστραλία ο διπλασιασμός των πτήσεων από το Κατάρ δεν το ξέρω. Οι παράγοντες είναι πολλοί και πολλοί απ' αυτούς είναι αστάθμητοι.

Θα θυμίσω όμως την πολύ σοβαρότερη κόντρα των εταιρειών του Κόλπου με τις αεροπορικές των ΗΠΑ στην οποία ειπώθηκαν πολύ βαριές κουβέντες, αλλά τελικά τα βρήκαν μια χαρά σε όλα.
Έτσι θα λυθεί κι αυτό.
 
Top