Πήγα από νωρίς γνωρίζοντας το τι θα επακολουθούσε.
Αρχικά όλα κυλούσαν φυσιολογικα με
SAS παρατεταγμένες μπροστά από το πρώτο κυριακάτιο Α330 ενώ το 2ο βρίσκεται μακριά πίσω τους.
Στη συνέχεια κατευθυνθήκαμε προς το γνωστό μέρος (καθαριστήριο) για να λάβουμε την τελική μας θέση (ενώ ο ΟΑ701 ακροβολιζόταν στο βουνό). Η αστυνομική παρουσία γύρω από το α/δ φανέρωνε ότι "κάποιον περιμένουν".
Η ώρα περνούσε και τα συνηθισμένα
έρχονταν και
έφευγαν.
Κάποια στιγμή ήρθε το πρώτο κυβερνητικό. Ήταν το
gulfstream της ΠΑ το οποίο μετέφερε τον κ. Παπούλια.
Μετά απο λίγο κατεύθεσα και ο Πρωθυπουργός με το
Embraer
Οι
αναχωρήσεις όλο και πύκνωναν για να προλάβουν το επικείμενο κλείσιμο του α/δ.
Mετά τους
υπερτυχερούς που αναχώρησαν τελευταίοι (οι επόμενοι έφυγαν 1:15 μετά) εμφανίστηκε στον ορίζοντα
το προεδρικό 747 της Κίνας
Το οποίο μας χάρισε μια πιο ωραία
πόζα καθώς πλησιάζε.
Εδώ σε όλο του το μεγαλείο σε εντελώς
πλάγια πόζα και λίγο πριν το
touch.
Μετά τους υπερτυχερούς πάμε και στους υπεράτυχους οι οποίοι
επιβάστηκαν και έμειναν μέσα μια ώρα μέχρι την αναχώρηση.
Mετά αλλάξαμε σημείο περάσει -υποτίθεται από τον τροχόδρομο στην πίστα αλλα αντ' αυτού
ξεπρόβαλε κάνοντας
backtracking στον 7 μέχρι στην άκρη του 25 όπου βρισκόμασταν λίγο πιο πρίν.
-------------------------
CENSORED-------------------------------
Συνεχίζουμε...
Μετά από λίγο βρέθηκα στο βουνό παρέα με τον αγαπητό ΟΑ701 (που είναι το βίντεο;;

κι εκεί πάλι επεμβαίνει η λογοκρισία για το taxi του Κινέζου.
Η
πίστα από κάτω είχε διάφορα μεταξύ των οποίων και 2 Α330 τα οποία δεν κατάφεραν να φύγουν εγκαίρως.
Το 747
απλώθηκε πιάνοντας 2 θέσεις. Μέσα σε λίγα λεπτά απλώθηκε το κόκκινο χαλί, κατέφθασε το άγημα και οι δικοί μας επίσημοι για να υποδεχθούν τον Πρόεδρο ενώ η συνοδεία του κατέβαινε απ την πίσω σκάλα. Όλα ήταν
ετοιμά λοιπόν...
Και να ο Πρόεδρος της Κίνας κ.
Li Jinping κατεβαίνει απ τη σκάλα! (ο κάτω αριστερά είναι!)
Εν τω μεταξύ στην υπόλοιπη πίστα επικρατούσε η πλήρης
απραξία.
Λίγα λεπτά μετά την αναχώρηση της αυτοκινητοπομπής είχαμε την πρώτη -καθυστερημένη-
άφιξη.
Έπειτα ακουλούθησε ο κακός χαμός μετά τα Α330 να φεύγουν και να δινουν χώρο στα 747 της Transaero αλλά το αίσθημα της πείνας και ο φόβος του καψίματος μας οδήγησε σπίτι.
Συνεχίζεται...