[rumor] Olympic and A330;

  • Thread starter Thread starter bari
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Παιδιά θα σας παρακαλέσω πολύ να κατέβουν οι τόνοι. Πιστεύω ήμαστε σε θέση να μιλήσουμε με λογικά επιχειρήματα και όχι με φωνές. Κάντε μου την χάρη, γιατί αλλιώς εμείς θα σας την κάνουμε.
 
Πιστεύω πως το Α330 είναι ένα αεροπλάνο που εξυπηρετεί την ΟΑ. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε Λονδίνο και Παρίσι, προορισμοί με αρκετή ζήτηση και περιορισμένα slots. Επίσης, δεν πρέπει μόνο να κοιτάμε την χωρητικότητα όσον αφορά τους επιβάτες, αλλα και την ικανότητα μεταφοράς εμπορευμάτων. Επίσης θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σε δρομολόγια στα οποία τα 737-400 "αγκομαχούν"(βλ. Ντουμπάι). Γεγονός είναι πάντως οτι ο στόλος της ΟΑ χρειάζεται ανανέωση. Αν καταφέρει και βρει τους πόρους, κατα τη γνώμη μου, ενας ιδανικός στόλος θα ήταν ενας Airbus στόλος (Α340, 330, 321, 320) για μακρινές και μεσαίες αποστάσεις με ένα μικρό στόλο Embraer (E190,170) για μεσαίες και μικρές αποστάσεις που δεν "σηκώνουν" μεγαλύτερους τύπους και μερικά ATR (500αρια) για ορισμένα από τα νησιά μας. Και ζήσαμε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα....
 
killerwing":105m3g82 said:
Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος. μονο τα 747, 340 και 380,767,777 ειναι αεροπλανα υπερατλαντικα.

Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.

Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια

Εκτος απο την Λουφτχανσα που σωστα προανεφερε καποιος προλαλησαντας, παρε και την Bmi που το πετει απο Αγγλια για Αμερικη. Και την Air Canada που το βαζει Καναδα-Αγγλια. Την KLM επισης απο Αμστερνταμ για Αμερικη. Την Thomas Cook, τη MyTravel την Corsair που πετουν τσαρτερ απο Ευρωπη στην Καραϊβικη. Και αυτα μονο στο "απο δω" αυλακι. Μην με βαζεις να ψαχνω transpacific long haul με 330...

killerwing":105m3g82 said:
Αν δεν ξερεται κατι, και πριν γραψεται στο φορουμ, σκεφτομαστε περνουμε πληροφοριες συγκρινουμε και μετα γραφουμε.

Σου επιστρεφω το ωσανω quote ακεραιο.
Εισαι πανασχετος. Μονο αυτο τιποτε αλλο. Τελος. Χαρδαβελα.
 
killerwing έγραψε:
Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος. μονο τα 747, 340 και 380,767,777 ειναι αεροπλανα υπερατλαντικα.

Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.

Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια

Διάβασε τις τρεις πρώτες σειρές του άρθρου που ακολουθεί.
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A330

Μάλλον το άτιμο είναι Long range ή long haul (όπως θέλεις πέστο)

Ακόμα πιο ειδικοί στο θέμα είναι οι παρακάτω:
http://www.airbus.com/en/aircraftfamilies/a330a340/
Σίγουρα γνωρίζουν πιο πολλά από όλους μας :D

Επίσης σύμφωνα με το παρακάτω site (ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ !!!) το άτιμο το 332 παει από CDG σε LAX, EZE, SIN κι από DXB σε LHR, NRT/HND, PER άρα και υπερατλαντικό είναι και υπερειρηνικό είναι κι ότι θές κάνει το άτιμο το αεροπλανάκι.
http://www.airbus.com/en/aircraftfamilies/a330a340/a330-200/performance.html

Παρομοίως και το 333.

Αν ψάξεις στα search engines μεγάλων sites όπως το Α.net , τον συνδυασμό Α330-Χ με οποιοδήποτε αμερικανικό ή ασιατικό αεροδρόμιο θα δεις πολλά παραδείγματα ευρωπαϊκών εταιριών που το στέλνουν όπου θέλουν.

Όσο για το αν ταξιδεύει μέχρι 6 ώρες, εγώ πέταξα με 332 της Austrian το 2000 από VIE to PEK ( περίπου 10 ώρες non stop ) άρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή και σένα τώρα που μιλάμε θα έπρεπε να είμαι καρφωμένος κάπου στη Σιβηρία :twisted: :twisted: :twisted:

Συνεπώς όπως κι εσύ είπες
Αν δεν ξερεται κατι, και πριν γραψεται στο φορουμ, σκεφτομαστε περνουμε πληροφοριες συγκρινουμε και μετα γραφουμε.

Στο topic τώρα. Μακάρι η ΟΑ όποια κι αν είναι αυτή (τωρινή ή μελλοντική εξυγειασμένη ή όχι) να ανανεώσει τον στόλο γιατί τα 14,5 χρονάκια που έχει κατά μεσο όρο δεν είναι και λίγα. Το πως θα χρησιμοποιήσει τα όποια αεροσκάφη αποκτήσει σίγουρα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε.

Αυτάαααα.
 
Θέμα topic:

[rumor] Olympic and A330;


Τι φταίμε οι υπόλοιποι? :wall:
 
Επειδη ομως ειμαι ασχετος και χαρδαβελας (κοντευω να μαζεψω 100ωρες με αεροπλανακι) και οτι εργαζομουν για 6 μηνες περσι σε αεροπορικη εταιρεια του περσικου κολπου που ολοι θελουν να μπουν αλλα δεν μπορουν και εχω μπαμπα (μηχανικο) και θειο που δουλευουν σε αεροπορικη εταιρεια δεν μπορω να σου εξιγησω κ VanZanten για ποιους τεχνικους λογους δεν κανει να ταξιδευουν αυτα τα αεροπλανα σε αποστασης μεγαλυτερες απο 6000km. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ....

Επειδη εχω ταξιδεψεις τουλαχιστον 30 φορεσ με το 332 LGAV-DXB εχω ταξιδεψει και με το 777. Εχω ταξιδευει και με το Α345 για μελβουρνη.
Αν συμφερε τοσο πολυ γιατι οι αραβες δεν βαζουν 330 για αυστραλια? ωστοσο εχουν βγαλει ανακοινωση οτι θα τα αποσυρουν τα 330? (Καινουργια αεροσκαφη ειναι)?

Υπολογιστε ποσο κοστιζει η ωρα πτησης/ανα επιβατη στο 330 και ποσο 345?

Δεν λεω τιποτε αλλο.
 
killerwing":1il21a85 said:
Επειδη ομως ειμαι ασχετος και χαρδαβελας (κοντευω να μαζεψω 100ωρες με αεροπλανακι) και οτι εργαζομουν για 6 μηνες περσι σε αεροπορικη εταιρεια του περσικου κολπου που ολοι θελουν να μπουν αλλα δεν μπορουν και εχω μπαμπα (μηχανικο) και θειο που δουλευουν σε αεροπορικη εταιρεια δεν μπορω να σου εξιγησω κ VanZanten για ποιους τεχνικους λογους δεν κανει να ταξιδευουν αυτα τα αεροπλανα σε αποστασης μεγαλυτερες απο 6000km. ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΑΣΧΕΤΟΣ.....

Εξηγησε μας, μωρε, τζαμπα ειναι! Γιατι μπηκα σε αεροπορικο φορουμ,για να μη μου μιλαει κανεις? Αν εχεις να πεις κατι με επιχειρηματα,ακουω/ακουμε. Αλλιως, κρατα τα βαρυγδουπα "ξερω αλλα δεν μπορω να πω" για εσενα και τον θειο σου.

ΥΓ1:Δηλαδη, ολες οι εταιρειες που πετουν Α330 σε μεγαλα sectors το κανουν λαθος και ρισκαρουν ετσι? Ε, κανε κατι με τις γνωσεις σου και σωσε πολλους ανυποψιαστους επιβατες!

ΥΓ2: Ελπιζω τις 100 ωρες να μην τις μαζευεις με 330, γιατι προβλεπω νεο επεισοδιο στο Mayday.
 
Killerwing, το παραπάνω post σου είναι σαφώς πιο κατανοητό και πιο σωστό απο το πρώτο όπου μας είπες ότι:
killerwing":1iajba8t said:
Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος.
Άλλο λοιπόν "δεν μπορεί να ταξιδέψει" και άλλο "δεν προτείνεται να ταξιδέψει". Πριν γράψουμε λοιπόν κάτι ας προσέχουμε πως το εκφράζουμε. Το "δεν μπορεί να ταξιδέψει πάνω από 6 ώρες" σημαίνει ότι δεν έχει τη δυνατότητα αυτή και αν το επιχειρήσει, θα πέσει.

killerwing":1iajba8t said:
Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια
όπως διαπίστωσες και μόνος σου, πολλές εταιρείες.

killerwing":1iajba8t said:
Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.
Και πριν πάρει τα Α340 η ΟΑ είχε άδεια επισκευής για Α300Β4 & Α300-600. Αυτό λοιπόν δε λέει και πολλά πράγματα...

killerwing":1iajba8t said:
Αν συμφερε τοσο πολυ γιατι οι αραβες δεν βαζουν 330 για αυστραλια?
γιατί έχουν πολλές επιλογές στο στόλο τους. Αν κάποια εταιρεία δεν έχει κανένα οικονομικό πρόβλημα και παίρνει κάθε χρόνο νέα αεροσκάφη με συνεπεια να έχει πολλούς τύπους αεροσκαφών για κάθε δρομολόγιο της, δεν χρειάζεται να βαλει τα 330 σε τέτοιους προορισμούς τη στιγμή που διαθέτει αεροσκάφη που ταιριάζουν καλύτερα στις συγκεκριμένες απαιτήσεις μιας πτήσης.

Αντι λοιπόν να παινεύεσαι για τους 6 ολόκληρους μήνες στην εταιρεία που όλοι θέλουμε να μπούμε αλλά δεν μπορούμε και για τον μπάρμπα σου στην Κορώνη, να μάθεις πρώτα να παραδέχεσαι το λάθος τρόπο που εκφράστηκες στο πρώτο σου post (και συντακτικά και λεκτικά) και κατάφερες να κάνεις ένα topic να είναι έτοιμο για κλείδωμα.

Τέλος λοιπόν με το off topic. :rant:
 
παιδια, ας μην τρελαινομαστε με τα περι off-topic. μπορει τα ποσταρισματα να μην περιοριζονται στη 'φημη' και μονο αλλα η συζητηση για την ΟΑ και το Α330 ειναι πολυ ενδιαφερουσα. και απο οτι βλεπουμε πολλα μελη δεν γνωριζουν τις δυνατοτητες του αεροσκαφους και κατα ποσο μπορει να ενταχθει στο στολο.
αν θελουμε να επιστρεψουμε στο topic τα πραγματα θα ηταν απλουστατα- φημες-τιποτα σιγουρο-χαιρετε!
 
Καποιος εγραψε οτι τα Α330 ειναι για να αντικαταστησουν τα Α300-605 ποια? Το ενα Α300 θελεις να πεις, δηλαδη μηλαμε για ενα?
Και κατι αλλο ποια αεροπορικη εταιρια χρησιμοπιοι Α330 για δρομολογια εντως Ευρωπης? Μονο η Lufthansa με Α300 και η British Airways με Β767 εχουν wide-bodies σε λιγα μονο δρομολογια μεσα στην Ευρωπη και αυτες προγραμματιζουν στα επομενα 2 χρονια να τα αντικαταστησουν με Α320/321. Η Ολυμπιακη θα ειταν καλο να αντικαταστηση τα Α340 με νεα Α330 που ειναι ποιο οικονομικα, και ειναι ποιο καταληλα για νεες αγορες οπως Ινδια, Κινα και την επιστροφη στην Αυστραλια! αλλα οχι για να πεταει μεσα στην Ευρωπη η ακομα χειροτερα μεσα στην Ελλαδα. Φυσικα συμφωνο οτι ειναι αμεσης αναγκης να αλλαχτουν πρωτα ολα τα Β737 με νεα Β737 η Α320 και τα ΑΤ42/72 με νεα π.χ. Εμπραερ 170/190, η εστω με νεας τεχνολογιας ΑΤ42/72-600, που τωρα παρουσιασαν και ειναι οτι πρεπει για της μικρες αποστασης που εχουν τα περισσοτερα δρομολογια εσωτερικου.
 
Top