killerwing έγραψε:
Το αεροπλανο Α33- δεν μπορει να ταξιδευει πανω απο εξι ωρες. το λεει ο κατασκευαστης.Τελος. μονο τα 747, 340 και 380,767,777 ειναι αεροπλανα υπερατλαντικα.
Ακομη κατι το Α330 ποιος θα το επισκευαζει? Η τεχνικη βαση? λαθος δεν εχει αδεια επισκευης. η ολυμπιακη εχει το δικαιωμα μονο για 340 και 300.
Ποια εταιρεια το χρησιμοποιει για να ταξιδευει ευρωπη αμερικη?Καμια
Διάβασε τις τρεις πρώτες σειρές του άρθρου που ακολουθεί.
http://en.wikipedia.org/wiki/Airbus_A330
Μάλλον το άτιμο είναι Long range ή long haul (όπως θέλεις πέστο)
Ακόμα πιο ειδικοί στο θέμα είναι οι παρακάτω:
http://www.airbus.com/en/aircraftfamilies/a330a340/
Σίγουρα γνωρίζουν πιο πολλά από όλους μας
Επίσης σύμφωνα με το παρακάτω site (ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ !!!) το άτιμο το 332 παει από CDG σε LAX, EZE, SIN κι από DXB σε LHR, NRT/HND, PER άρα και υπερατλαντικό είναι και υπερειρηνικό είναι κι ότι θές κάνει το άτιμο το αεροπλανάκι.
http://www.airbus.com/en/aircraftfamilies/a330a340/a330-200/performance.html
Παρομοίως και το 333.
Αν ψάξεις στα search engines μεγάλων sites όπως το Α.net , τον συνδυασμό Α330-Χ με οποιοδήποτε αμερικανικό ή ασιατικό αεροδρόμιο θα δεις πολλά παραδείγματα ευρωπαϊκών εταιριών που το στέλνουν όπου θέλουν.
Όσο για το αν ταξιδεύει μέχρι 6 ώρες, εγώ πέταξα με 332 της Austrian το 2000 από VIE to PEK ( περίπου 10 ώρες non stop ) άρα σύμφωνα με τον κατασκευαστή και σένα τώρα που μιλάμε θα έπρεπε να είμαι καρφωμένος κάπου στη Σιβηρία :twisted: :twisted: :twisted:
Συνεπώς όπως κι εσύ είπες
Αν δεν ξερεται κατι, και πριν γραψεται στο φορουμ, σκεφτομαστε περνουμε πληροφοριες συγκρινουμε και μετα γραφουμε.
Στο topic τώρα. Μακάρι η ΟΑ όποια κι αν είναι αυτή (τωρινή ή μελλοντική εξυγειασμένη ή όχι) να ανανεώσει τον στόλο γιατί τα 14,5 χρονάκια που έχει κατά μεσο όρο δεν είναι και λίγα. Το πως θα χρησιμοποιήσει τα όποια αεροσκάφη αποκτήσει σίγουρα δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε.
Αυτάαααα.