Σε πολλα αεροδρομια οπως και σ αυτο της Οτοπενης το ATC clearance δινεται στα αεροσκαφη πριν την εκινηση αλλα εχει γενικο χαρακτηρα περιγραφωντας το σχεδιο πτησης και το αρχικο επιπεδο πλευσης.Αυτο γινεται για διαφορους λογους ο συνιθεστερος αυτων ειναι οτι δε χρησιμοποιουν ta published SID. Ετσι λιγο πριν την απογειωση ο πυργος ανανεωνει την αδεια με καποια νεα πορεια και επιπεδο για την ανοδο.Αυτα οσων αφορα το θεμα της εξουσιοδοτησης.
Στο βασικο θεμα...Ποτε δεν δοθικε η υπονοηθικε αδεια εισοδου στον διαδρομο απο τον πυργο παρα μονο αναμενομενος χρονος αναχωρισης πισω απο το πρωσγειουμενο καθως και οδηγιες αναχωρισης.Σαφως η προφορα του πυργου δεν ειναι και η καλυτερη αλλα ειναι απολυτα κατανοητη στο αυτι ενως εμπειρου χειριστη , και αν οχι υπαρχει και η δικλειδα του readback και ακομα περισοτερο της επανεπιβεβαιωσης αν καποιος δεν ειναι σιγουρος..
Δεν ειμουν εκει , ουτε ειμαι εδω για να κρινω κανεναν ..απλα εδωσα μια εξηγιση στο θεμα της εξουσιοδοτησης και εξεφρασα τη γνωμη μου για το συμβαν και το "μαλον" λαθος των χειριστων της ΑΕΕ..Μπορει να συμβει στον καθενα σε στιγμες συγχισης και βιασινης.
Στο βασικο θεμα...Ποτε δεν δοθικε η υπονοηθικε αδεια εισοδου στον διαδρομο απο τον πυργο παρα μονο αναμενομενος χρονος αναχωρισης πισω απο το πρωσγειουμενο καθως και οδηγιες αναχωρισης.Σαφως η προφορα του πυργου δεν ειναι και η καλυτερη αλλα ειναι απολυτα κατανοητη στο αυτι ενως εμπειρου χειριστη , και αν οχι υπαρχει και η δικλειδα του readback και ακομα περισοτερο της επανεπιβεβαιωσης αν καποιος δεν ειναι σιγουρος..
Δεν ειμουν εκει , ουτε ειμαι εδω για να κρινω κανεναν ..απλα εδωσα μια εξηγιση στο θεμα της εξουσιοδοτησης και εξεφρασα τη γνωμη μου για το συμβαν και το "μαλον" λαθος των χειριστων της ΑΕΕ..Μπορει να συμβει στον καθενα σε στιγμες συγχισης και βιασινης.