Ryanair στα περιφερειακά αεροδρόμια της Ελλάδας

  • Thread starter Thread starter lewton
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Άρχισε τα δικά της, κόβει πτήσεις και φυσικά διάλεξε την Κω για αρχή.
Στην απόφαση να τερματίσει, κατά δύο μήνες νωρίτερα, το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων στη χώρα μας «εξαναγκάζεται να προχωρήσει» η Ryanair, σύμφωνα με όσα λέει ο εμπορικός διευθυντής της ιρλανδικής αεροπορικής εταιρείας χαμηλών ναύλων κ. Ντέιβιντ Ο' Μπράιεν, μιλώντας στο «Βήμα της Κυριακής». Ρόλο σε αυτή την εξέλιξη παίζει και η πρόθεση της κυβέρνησης να επιβάλει νέους φόρους στο τουριστικό προϊόν, προκειμένου να κλείσει η αξιολόγηση.

Οπως εξηγεί, πρόκειται για μια απόφαση που ελήφθη μετά την παραδειγματική αγνόηση των προτάσεων της εταιρείας, ήδη από τις αρχές του 2014, για αύξηση της επιβατικής κίνησης, διαχρονικά από τους αρμόδιους υπουργούς. «Εχουμε αποστείλει 25 επιστολές τα τελευταία δύο χρόνια, αλλά έχουμε λάβει μόλις τρεις απαντήσεις, σε καμία όμως από αυτές δεν υπάρχει ανταπόκριση, θετική είτε αρνητική, στις προτάσεις μας».
...
Ο κύβος για την εταιρεία ερρίφθη μετά και την επιστολή της 18ης Μαρτίου 2016, όπου αναφερόταν μάλιστα ότι η αρχή των ακυρώσεων θα γίνει από το νησί της Κω. Ουσιαστική απάντηση επί των «επιχειρηματικών», όπως τις χαρακτηρίζει, προτάσεων δεν υπήρξε. «Τακτική με την οποία η ελληνική αγορά χάνει οκτώ πτήσεις την ημέρα δύο μήνες νωρίτερα. Ισως επειδή η υπουργός ήταν πολύ απασχολημένη με την έκθεση στο Μαϊάμι».
:arrow: http://www.tovima.gr/society/article/?aid=793067
 
Κλασσικες κινησεις της FR..δεν περιμενα τιποτα αλλο...To θεμα ειναι τι θα πραξουν οι Γερμανοι της Fraport και κατα ποσο και με τι κριτηρια θα εφαρμοστει το λεγομενο τελος..Διοτι ηδη στα περιφερειακα μιλανε για side-agreements αναμεσα σε Fraport και Γερμανικους Tour-Operators..Και οποιος καταλαβε,καταλαβε σε ποιον θα παει ο τελικος λογαριασμος..(Ελληνικο Δημοσιο;;Αντε καλε...)
 
Ακριβώς... οι συνηθισμένες απειλές - κινήσεις της ryanair που κάνει σε όλες τις χώρες. Και άργησε κιόλας... Να δω τι θα κάνει στην Αθήνα ! Στο πιο ακριβό αεροδρόμιο αντί να κλείνει ανοίγει δρομολόγια !! :banana:
 
Προσωπικά πιστεύω πως εκμεταλλεύεται το γεγονός του μεταναστευτικού στην Κω που έχει επιφέρει μείωση σημαντική στη τουριστική ζήτηση. Αντίκτυπο στην μείωση αυτή έχουν και οι αεροπορικές οι οποίες είτε μειώνουν την συχνότητα των δρομολογίων είτε διακόπτουν νωρίτερα της πτήσεις από και προς το Νησί . Οι άλλες εταιρείες απλά σταμάτησαν η θα σταματήσουν νωρίτερα απλά δεν διαδίδουν πληροφορίες περί fraport και κλπ. Η FR το βρήκε ως αφορμή και το πλασάρει έτσι στα media. Δεν είδα κάπου αναφορά για το μεταναστευτικό δλδ η Fraport φταίει που ΜΟΝΟ στο συγκεκριμένο νησί σταματάει νωρίτερα ;;;;

Η Αλήθεια βρίσκεται κάπου στην μέση και όλοι μαζί μπορούν να μιλήσουν για να υπάρχει μια ισορροπία (κάτι που έχει χαθεί εδώ και χρόνια στην Ελλάδα). Ναι , έχει δίκιο για τα τέλη , από την άλλη όμως ΔΕΝ είναι αεροδρόμια αυτά που έχουμε και από την στιγμή που το κράτος είναι ΑΧΡΗΣΤΟ και Ελληνική ιδιωτική πρωτοβουλία ανύπαρκτη ας τα εκμεταλλευτεί η FRAPORT. Πάντως από JTR RHO SKG CHQ ATH δεν θα την κάνει έχει πολύ ψωμί.
 
Οι γνωστές ανοησίες. Πόσες φορές η Α3 ή όποια άλλη εταιρία σταμάτησαν πιο νωρίς / ακύρωσαν / άρχισαν πιο αργά ένα δρομολόγιο, αφού για όποιο λόγο κι αν ήτανε δεν είχε τις αναμενόμενες κρατήσεις ή/και το αναμενόμενο κέρδος. Χωρίς να το κάνουν μεγάλο θέμα, χωρίς να κατηγορούν τους άλλους (κράτος, FRAPORT κλπ.), χωρίς να παραπονιούνται για τα δήθεν υψηλά τέλη....

Μόνο στην περίπτωση της FR πάντα φταίνε οι άλλοι.
 
Βασικα η Α3 παει με συγκεκριμενο πλανο σε οσα δρομολογια ανοιγει σε συνεργασια παντα με την Star Alliance και τα μελη της.Οσο για τα τελη των αεροδρομιων γενικα υπαρχει ενα θεμα(να σου θυμισω την γκρινια της Α3 αλλα και της αειμνηστης για τις χρεωσεις του Ελ.Βενιζελος)και το οποιο ετσι οπως παει να γινει θυμιζει κατι απο καρτελ με εναρμονισμενες χρεωσεις.Το θεμα οπως εχω γραψει πιο πανω ειναι ποιος θα πληρωσει τα σπασμενα και το πως θα χειριστει η Fraport ολες τις εταιριες που θα προσγειωνονται στα περιφερειακα(εννοω απο αποψεις χρεωσεων).
 
Aπάντησε και η Κουντουρά, νομίζω ήταν υπέρ το δέον ευγενική αλλά δικαιολογείται. Οι τρελο Ιρλανδοί πάντως φαίνεται ότι κάνουν όλο τον τζερτζελέ για την Κω, άκουσαν ότι θα πέσει χρήμα εκεί για υποστήριξη και είπαν να δηλώσουν παρόντες...
 
Εδώ και η απάντηση του Βασιλάκη
«Χωρίς να λάβει ποτέ έκπτωση από το σπατόσημο, έστω και ενός ευρώ, αναπτύχθηκε η Aegean από 1 εκατ. επιβάτες σε σχεδόν 12 εκατ. επιβάτες και από δύο σε 150 προορισμούς. Λειτουργούμε από όλα σχεδόν τα αεροδρόμια και για όλο τον χρόνο!», σχολίασε ο αντιπρόεδρος της Aegean Ευτύχης Βασιλάκης, απαντώντας σε ερώτηση με αφορμή τις πρόσφατες δηλώσεις του εμπορικού διευθυντή τις Ryanair, ότι θα διακόψει κατά δυο μήνες νωρίτερα το καλοκαιρινό πρόγραμμα πτήσεων της στη χώρα μας.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500072471

Όντως, και αυτός ασκεί κριτική στα υψηλά τέλη του ATH, ζητάει όμως γενική μείωση για όλους, ιδιαίτερα το χειμώνα, κι όχι ειδικά προνόμια / εκπτώσεις για τον εαυτό του όπως τείνει να το κάνει η FR.
 
Σχετικά με το θέμα, μια επιτυχημένη τοποθέτηση από το blog των OmorfaTaxidia (αναφέρω τα βασικά σημεία)

Που έχει δίκιο και που άδικο η Ryanair;


Να διευκρινίσουμε αρχικά πως η Ryanair δεν αποχωρεί από την Ελλάδα, δεν σταμάτα όλες τις πτήσεις της, αλλά περίπου οκτώ την ήμερα που πραγματοποιεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού σε τουριστικά θέρετρα. Δεν είναι καταστροφή, δεν είναι όμως και αμελητέα ποσότητα, ιδιαίτερα φέτος που η σαιζόν προβλέπεται δύσκολη.

Για να είμαστε ρεαλιστές, όσο τα αεροσκάφη της Ryanair γεμίζουν από και προς τη χώρα μας και η εταιρία κερδίζει, θα είναι εδώ όσο και αν τη σνομπάρει η ελληνική κυβέρνηση, όπως ο εμπορικός διευθυντής της ιρλανδικής εταιρείας υποστηρίζει. Αν οι πτήσεις δεν τραβάνε, η εταιρεία θα τα μαζέψει και θα φύγει ακόμη και να τους παρακάλα γονυπετής η κα Κουντουρά. Τα έχουμε δει αυτά από την Ryanair τόσο σε άλλες χώρες όσο και στην Ελλάδα, (βλέπε αεροδρόμιο Αγχιάλου).

Ωστόσο καλό θα ήταν να αναρωτηθούμε αν ο κ Ο' Μπράιεν είχε δίκιο σε κάποια από αυτά που είπε.
Είναι αλήθεια ότι η παρουσία της Ryanair έκανε κάλο στις αερομεταφορές στην Ελλάδα, όχι μόνο γιατί πίεσε τον ανταγωνισμό και έδωσε την ευκαιρία σε κάποιους Έλληνες να ταξιδέψουν στο εξωτερικό που σε άλλη περίπτωση δεν θα μπορούσαν να το κάνουν, άλλα γιατί έφερε κόσμο στην Ελλάδα και αυτό φαίνεται από τα νούμερα που κατέγραψε. Έτσι λοιπόν είναι τουλάχιστον άκομψο η εκάστοτε κυβέρνηση να μην απαντά έστω και αρνητικά στις προτάσεις της, ακόμη κι αν κάποιες από αυτές είναι εξωφρενικές.

Έχει δίκιο η Ελληνίδα υπουργός τουρισμού να δηλώνει αναρμόδια καθώς είναι πράγματι αναρμόδια!
Η χώρα μας, που ισχυρίζεται πως ο τουρισμός είναι η βαριά της βιομηχανία, που σώθηκε από τον τουρισμό τα τελευταία χρόνια της κρίσης, δεν έχει ένα Υπουργείο Τουρισμού με ουσιαστικές αρμοδιότητες. Που να μπορεί από μόνο του να λαμβάνει και να υλοποιεί σοβαρές αποφάσεις που καθορίζουν το μέλλον του τουρισμού. Εκτός από τα τρέχοντα, καμιά απόφαση του Υπουργείου Τουρισμού δεν λαμβάνεται αν δεν συμφωνήσουν δυο - τρία συναρμόδια υπουργεία δηλαδή πιάσ' τ' αυγό και κούρευτο. Γι΄αυτό και το Υπουργείο Τουρισμού αναλαμβάνουν τα τριτοκλασσάτα στελέχη των κομμάτων, άλλοτε για να εξυπηρετηθούν κομματικές ισορροπίες και άλλοτε για να ικανοποιηθούν επιθυμίες πολιτικών τζακιών.


Έχει δίκιο ο κ. Ο' Μπράιεν να ζητά αεροδρόμια με λιγότερους φόρους και περισσότερους επιβάτες πάρα αεροδρόμια με περισσότερους φόρους και λιγότερους επιβάτες. Άλλωστε τουρισμό πουλάμε και όχι αεροδρόμια. Ωστόσο οφείλει να γνωρίζει πως τα αεροδρόμια στην χώρα μας είναι κρατικά και το εκάστοτε κυβερνών κόμμα δεν έχει ούτε την θέληση, ούτε τη διάθεση, ούτε τη διορατικότητα, να μειώσει φόρους για να κερδίσει μακροπρόθεσμα. Θέλει το χρήμα εν τη παλάμη εδώ και τώρα για να συντηρεί το κομματικό του κράτος.


Η Ryanair δεν θέλει όμως ούτε την ιδιωτικοποίηση των αεροδρομίων. Τα προτιμά άθλια κατάσταση για να μπορεί να πιέζει για εκπτώσεις. Επίσης γνωρίζει πως θα έχει να κάνει με ανθρώπους που ξέρουν τη δουλειά, άρα τα κίνητρα που θα διεκδικεί θα πρέπει να τα αξίζει, ενώ τώρα πουλά παραμύθι παρουσιάζοντας κάποιες έρευνες που λένε πως η παρουσία της σε κάθε αεροδρόμιο δημιουργεί τρελή ανάπτυξη που όμως πότε δεν είδαμε.


Έχει δίκιο ο κ. Ο' Μπράιεν να ανησυχεί για την φοροκαταιγίδα στον τουρισμό. Είναι απολύτως βέβαιο πως περισσότεροι φόροι σημαίνει λιγότεροι τουρίστες και η παρούσα κυβέρνηση εξαντλεί όλη της την αρρωστημένη φαντασία για να σκαρφίζεται νέους φόρους. Όπου βλέπει πως απέμεινε κάτι να αρπάξει, ορμά στο ψητό, για να εξυπηρετήσει πρόσκαιρες ανάγκες, χωρίς να ενδιαφέρεται για το αύριο κυριολεκτικώς. Με αυτή την λογική κατέστρεψε την πρωτογενή παραγωγή, το εμπόριο, προφανώς ήρθε τώρα η ώρα του τουρισμού.

Δεν έχει δίκιο η Ryanair να παραπονιέται για την παρουσία της στην Ελλάδα. Πάντα είχε ευνοϊκή μεταχείριση. Από τις επιδοτήσεις εκατομμυρίων που πήρε από Περιφέρειες, Δήμους και Ενώσεις, μέχρι το που θα παρκάρουν τα αεροσκάφη της στο αεροδρόμιο για να αδειάζουν και να γεμίζουν γρήγορα.

Τέλος μην σας ξενίζει το ύφος των ανθρώπων της Ryanair που ενίοτε μοιάζει κυνικό και εκβιαστικό. Το κάνουν παντού, η Ελλάδα δεν θα αποτελούσε εξαίρεση.
 
Δεν εχει φορτωθει πλήρως αλλά φαίνονται αλλαγές στα δρομολόγια από FRA ..Το FRA-CFU γινεται 4w (2,3,6,7), το FRA-JTR προς το παρόν εξαφανιστηκε..Επίσης ανέβηκε το BLQ-JMK 2,6 από 27 Μαρτίου..Δεν βλέπω συχνοτητες στο RHO-BLQ, RHO-PSA..Ας μου θυμίσει καποιος πετούσε πέρσι και τωρα τα...εξαφανιζει;
 
Top