1. Mη το λες..κάτι πτήσεις EDI-LPA,RYG-FAO,DUB-TFS κτλ..δεν τις λες σύντομες.Και έχει πολλές πτήσεις από Κανάρια, Φάρο, Μάλαγα, Αλικάντε...Εξάλλου η Θεσσαλονίκη στο δίκτυο της FR,εάν μπει ,θα έχει ως μεγαλύτερη πτήση το Λονδίνο και ίσως τη Στοκχόλμη,όλες οι άλλες είναι κάτω από 3 ώρες..
Προσωπικα πτησεις για Αλικαντε, Φαρο, Μαλαγα, Μαγιορκα, Τενεριφη τις θεωρω εσωτερικες εντος Ηνωμενου Βασιλειου

Ο λογος ειναι οτι αρκετα εκατομμυρια Αγγλων εχουν καταλαβει την νοτια ακτη της Ισπανιας με δυο αμεσα αποτελεσματα, οσο αφορα την Ryanair.
α) Να γεμιζουν οποιαδηποτε πτηση απο οποιαδηποτε χωριο της Ισπανιας
β) Τα αεροπλανα να εχουν πολυ υψηλες πληροτητες ακομα και σε νεκρες τουριστικα περιοδους
Δεν φανταζομαι να γινοταν κατι αντιστοιχο σε πτηση KLX-EDI για παραδειγμα...ασε που η συγκεκριμενη ειναι και 4+ ωρες...
Για εμενα ο Μιχαλακης, που προσωπικα εκτιμω ως εναν απο τους εξυπνοτερους CEO, κανει χαζομαρα που δεν εχει αναλογιστει το STN (MAN)- SKG (LGTT)*... Οι πτησεις τουλαχιστον 6 μηνες τον χρονο θα ηταν γεματες...
Οσο για το 767 της BA ηταν αρκετες καλοκαιρινες πτησεις απο Heathrow...(τυχαια ελεγξα στο site τους και για παραδειγμα η BA0632 στις 23/12 εκτελειτε και αυτη με 767). Αυτο σημαινει οτι η ζητηση υπαρχει και τα 320 και 319 απο τις τρεις ουσιαστικα εταιριες (Easy, OA+Aegean, BA) δεν επαρκουν για να την καλυψουν... Φαντασου τι θα γινει αν πεσουν και λιγο οι τιμες (προσωπικα πεταω σπανια Βενιζελος πια και μονο για επαγγελματικους λογους καθοτι το θεωρω κοροιδια να πληρωνω οσα πληρωνω και για μια πτηση στη Νεα Υορκη).
Οσο αφορα την Μεση Ανατολη διαβαζα προσφατα ενα αρθρο περι αυτου και αν παρατηρησεις η Ryan (οντας και η πιο επιθετικη εταιρια στην πολιτικη της και τις βασεις της) αρχιζει να μενει χωρις βασεις εντος Ευρωπης. Αυτη τη στιγμη η Γαλλια ειναι ενα μεγαλο οχι, οπως και η Πολωνια, Τσεχια, Ουγγαρια, Σλοβακια κ οι μονες που σωζουν το παιχνιδι ειναι η Ιταλια, η Γερμανια και η Ισπανια...με την τις δυο τελευταιες να επενδυουν τοσα πολλα στα high speed trains που σε μερικα χρονια βλεπω την Ryan να αποσυρετε και απο αυτες... Δεν ειναι τυχαιο εξαλλου οτι η τελευταια παραλαβη 738 ακυρωθηκε απο την Ryan καθοτι δεν τα ειχε αναγκη ουσιαστικα...
*LGTT= Δεκελεια...η οποια εχει ηδη ολα τα +...ενα σοβαρο ιδιωτη επιχειρηματια χρειαζεται και λιγα ευρω και πιστευω οτι θα ηταν ιδανικη βαση για LCC εντος των Αθηνων... εναλλακτικα θα προτεινα Ταναγρα...
Οσο για Bergamo, Haan κτλ αν οι τιμες ειναι ανταγωνιστικες πιστευω οτι οι Βολιωτες θα γινουν απο τους πιο κοσμογυρισμενους Ελληνες
