Ryanair vs. OA

Και να μην ξεχνάμε επιπρόσθετα πως σε λίγο καιρό οι ευρωπαϊκές εταιρείες θα μπορούν να πετούν προς τους υπερατλαντικού προορισμούς από όποιο αεροδρόμιο θέλουν. Οπότε μια ευρωπαϊκή εταιρεία σε αραβικά ή ινδικά χέρια θα αποτελέσει πλήγμα για τις 3-4 μεγάλες της Ευρώπης.

Αναφορικά με την Ryanair, γνωρίζει κανείς ποια η τύχη των καταγγελιών της για άλλες ευρωπαϊκές εταιρείες, ώστε να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης για το ποια θα μπορούσε να είναι η απόφαση και για την Ολυμπιακή;
 
Βέβαια, βέβαια την Ολυμπιακή φοβούνται...
Απορώ που τα βρίσκετε αυτά που τα λέτε..
Αγαπητοί μου αν η Ολυμπιακή είχε το μερίδιο του λέοντος στην αγορά της Αμερικής, τότε γιατί η Continental συνεχίζει το χειμώνα και δεν μπορεί να κρατήσει η Ολυμπιακή ούτε καν μία πτήση την ημέρα;
Αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Ολυμπιακής είναι πάρα πολύ μικρό στα long-haul ταξίδια σε πανευρωπαϊκό επίπεδο...
Η παντελής έλλειψη συμμαχίας της στερεί τεράστιο μερίδιο αγοράς.
Κανείς δεν έρχεται στη Βοστώνη με Ολυμπιακή γιατί απλά δεν μπορεί. Όλοι έρχονται με μία εκ των 3 συμμαχιών. Και σχεδόν όλοι οι Θεσσαλονικείς με Aegean-Lufthansa.

Και αν εν τέλει η Ολυμπιακή έχει την πληρότητα που αναφέρεις need4sky, που πολύ αμφιβάλλω, τότε πώς το εκμεταλλεύεται και πώς επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε μια αγορά που επιδικνύει τέτοια δυναμική;

Η κλασσική ελληνική τακτική να βλέπει παντού συνομωσίες και να κατηγορεί για τα χάλια της τους άλλους...

Πάρτε το χαμπάρι πως αυτή η υπόθεση αφορά κυρίως εμάς...κατά πόσο θέλουμε μια αγορά μη ανταγωνιστικη, κατά πόσο θέλουμε τον μύθο εγκατάλειψης των νησιών αν κλείσει η Ολυμπιακή, κατά πόσο θέλουμε τη συνέχιση του αποκλεισμού του SKG από τον υπόλοιπο κόσμο, κατά πόσο θέλουμε να παακαλούμε την Easyjet και την Ryanair να μας φέρουν τουρίστες και κατά πόσο θέλουμε άδεια 340 να πηγαινοέρχονται στο CDG...

Τέλος καλό θα ήταν να κοιτάτε καμιά οικονομική μελέτη και τίποτα στατιστικές πριν να ανοίγετε τέτοιο θέμα. Oλυμπιακή vs. Ryanair...
Είναι σα να λέμε Κολοπετινίτσα vs. Ολυμπιακός...
 
öéëå tupolev èá óõìöùíÞóù åí ìÝñç ìå áõôÜ ðïõ ëåò. Ôï üôé ç ÏÁ äåí åßíáé ìÝñïò ìéáò ìåãÜëçò óõììá÷ßáò äåí åßíáé äéêü ôçò öôáßîéìï. Ðéá óçìáóßá èá Ýêáíå äå÷ôÞ ìéá åôáéñßá óáí ôçí ÏÁ ðïõ åìðëÝêåôáé óå "óêÜíäáëá" ìå ôï êñÜôïò k Ý÷åé óõíå÷åéá áðþëåéåò? êáô åìÝ ìåãáëýôåñç ðéèáíüôçôá Ý÷åé ç aegean íá ìðåé óå óõììá÷ßá ðáñá ç ÏÁ.¼óï ãéá ôá Üäåéá á340 ðïõ ðçãáéíïÝñ÷ïíôáé óôï CDG óõìöùíþ üôé åßíáé âëáêåßá íá ãßíåôå Ýôóé áëëá áðü ôçí Üëëç ôé íá óôåßëïõíå? ôá áôr k ôá dash ç ìÞðùò ôá íïéêéáóìÝíá ôéò Hola ðïõ Ý÷ïõíå óõíå÷åéá ðñïâëÞìáôá.ôá ìïíá ðïõ ìÝíïõí åßíáé ôá "ëéãïóôÜ" 734 ðïõ Ý÷ïõíå ãßíåé áåñïðëÜíá ãéá üëåò ôéò äïõëåéÝò ðéá...

ùò åðß ôï ðëåßóôïí äåí íïìßæù íá õðÜñ÷åé êÜôé "ðñïóùðéêü" áíÜìåóá óôçí ryanair k ôçí ÏÁ. Áðüôé êáôÜëáâá ç rayanair áõôÞ ôçí óôéãìÞ åßíáé óå ìéá öÜóç ðïõ üôé ðáñÜíïìï ìõñéóôåß ôï êáôáããÝëëåé k ôÝëïò ðÜíôùí ðïóï ðéóôåýáìå üôé èá ðåñíïýóå áðáñáôÞñçôï áõôü ðïõ (ëÝíå üôé) ãéíüôáí ìå ôçí ÏÁ? Åß÷áìå ðïõ åß÷áìå ôá ðñïâëÞìáôá ìáò Þñèå k ç ryanair íá âÜëåé ôï êåñáóÜêé óôçí ôïýñôá.
 
Τιποτα δεν κανει ο Ιρλανδος τυχαια. Σκεφτεται οτι θα μπορουσε να κανει μια μεγαλη δραστηριοποιηση στην Ελλαδα και σιγουρα εχει μαζι του συμμαχους. Ποιοι ειναι οι συμμαχοι; Προφανως επιχειρηματιες του τουρισμου οι οποιοι βλεπουν οτι η παρουσια της Ryanair εχει ξεθαψει απιστευτες αγορες στην Ευρωπη να μπουν στο παιχνιδι του τουρισμου, ακομα και ολο το χρονο. ΟΑ και Α3 οσο λειτουργουν με αθηνοκεντρισμο και οσο πουλανε τοσο τοσο πολυ ακριβα εισητηρια δεν γινεται να συνεισφερουν πολλα σε κατι τετοιο. Οι περισσοτεροι Ελληνες βιωνοντας τον εντονο κρατισμο και εχοντας μαυρα μεσανυχτα για το ποσο χαμηλα βρισκεται η χωρας στις αερομεταφορες σε σχεση με ολες σχεδον τις χωρες της Ε.Ε, δεχονται τα παραμυθια οτι οι ΟΑ ειναι μια απο τις μεγαλυτερες εταιριες στην Ευρωπη, οτι οι εταιριες χαμηλου κοστους εχουν χαμηλο επιπεδο ασφαλειας και οτι η Ryanair ειναι εταιρια της πλακας πραγματα που ακουγονται πολλες φορες τις τελευταιες μερες στα καναλια.Τοσα χρονια μονοπωλειο και δεν ειχε κερδη , δυστυχως τετοια αμαρτηματα ατομα σαν τον Ιρλανδο δεν τα αφηνουν να περνανε ετσι. Πρεπει ολοι οι εργαζομενοι να βγαλουν τη τσιμπλα απο τα ματακια τους.
 
tupolev":7c4cd0f4 said:
Βέβαια, βέβαια την Ολυμπιακή φοβούνται...
Απορώ που τα βρίσκετε αυτά που τα λέτε..
Αγαπητοί μου αν η Ολυμπιακή είχε το μερίδιο του λέοντος στην αγορά της Αμερικής, τότε γιατί η Continental συνεχίζει το χειμώνα και δεν μπορεί να κρατήσει η Ολυμπιακή ούτε καν μία πτήση την ημέρα;
Αυτή τη στιγμή το μερίδιο της Ολυμπιακής είναι πάρα πολύ μικρό στα long-haul ταξίδια σε πανευρωπαϊκό επίπεδο...
Η παντελής έλλειψη συμμαχίας της στερεί τεράστιο μερίδιο αγοράς.
Κανείς δεν έρχεται στη Βοστώνη με Ολυμπιακή γιατί απλά δεν μπορεί. Όλοι έρχονται με μία εκ των 3 συμμαχιών. Και σχεδόν όλοι οι Θεσσαλονικείς με Aegean-Lufthansa.

Και αν εν τέλει η Ολυμπιακή έχει την πληρότητα που αναφέρεις need4sky, που πολύ αμφιβάλλω, τότε πώς το εκμεταλλεύεται και πώς επεκτείνει τις δραστηριότητές της σε μια αγορά που επιδικνύει τέτοια δυναμική;

Η κλασσική ελληνική τακτική να βλέπει παντού συνομωσίες και να κατηγορεί για τα χάλια της τους άλλους...

Πάρτε το χαμπάρι πως αυτή η υπόθεση αφορά κυρίως εμάς...κατά πόσο θέλουμε μια αγορά μη ανταγωνιστικη, κατά πόσο θέλουμε τον μύθο εγκατάλειψης των νησιών αν κλείσει η Ολυμπιακή, κατά πόσο θέλουμε τη συνέχιση του αποκλεισμού του SKG από τον υπόλοιπο κόσμο, κατά πόσο θέλουμε να παακαλούμε την Easyjet και την Ryanair να μας φέρουν τουρίστες και κατά πόσο θέλουμε άδεια 340 να πηγαινοέρχονται στο CDG...

Τέλος καλό θα ήταν να κοιτάτε καμιά οικονομική μελέτη και τίποτα στατιστικές πριν να ανοίγετε τέτοιο θέμα. Oλυμπιακή vs. Ryanair...
Είναι σα να λέμε Κολοπετινίτσα vs. Ολυμπιακός...

Φιλε,οι μονες χωρες στην ευρωπη που εχουν 2 hub για υπερατλαντικες πτησεις ειναι η Γερμανια, η Αγγλια και η Ιταλια.Η IBERIA σταματαει σιγα σιγα της πτησης απο Βαρκελωνη.Απλα ως Θεσσαλονικιος βγαζεις στην επιφανεια τον ακρατο τοπικισμο που σας διακρινει.Μετρο η Αθηνα ,μετρο εμεις,μεγαρο η Αθηνα,μεγαρο και εμεις.Και δεν λεω οχι αλλα καπου το παρατραβατε.Μεγαλωνουν τωρα τον διαδρομο στην SKG και ελπιζουν καποιοι εκει πανω οτι θα ανοιξουν υπερατλαντικες πτησεις.Ειναι δυνατον?Η ελευθερη οικονομια που τοσο υπερασπιζεσαι εχει αποκλεισει την SKG απο τα δρομολογια.Αναρωτηθηκες ποτε γιατι η LH πριν 8 χρονια εκοψε τις πτησεις για θεσσαλονικη?Ελευθερη οικονομια ειναι η απαντηση. Οσο για την continental ο λογος που συνεχιζει καθε μερα να πεταει το χειμωνα απο Αμερικη ειναι απλος.Ενα 767 με 240-250 εχει κοστος σαφως χαμηλοτερο και φτανει στο break even πολυ ευκολοτερα.Δες ομως τη πληροτητα εχει την μερα που εχει πτηση η ΟΑ και θα καταλαβεις πολλα.Δεν μιλαμε για την ανεση που εχεις απο 340 σε 767.Οσο για το 340 στο CDG να ξερεις οτι τουλαχιστον ενα απο τα 2 σκελη εχουν παντα τοσο κοσμο που να δικαιολογει την δρομολογηση του.Στο δε δρομολογιο του LHR η ΟΑ εχει μεριδιο πιττας κοντα στο 40% και αυτο οφειλεται σε μεγαλο βαθμο στο οτι πολλες φορες δρομολογειται το 340.Συμφωνω οτι ειναι ασυμφορο για την ΟΑ αλλα μηπως ειναι πιο συμφερον να πουλας εισητηρια για Μιλανο στα 35 ευρω?Τελος για το μυθο εγκαταλειψης των νησιων ,ουτε εσυ ουτε εγω μπορουμε να μπουμε στη θεση ενος κατοικου της Καρπαθου λχ που κανει να δει καραβι 10 μερες το χειμωνα.Το ζορι που τραβανε αυτοι οι ανθρωποιο ,εγω και εσυ απο τη ζεστασια του αστικου μας περιβαλλοντος δεν μπορουμε να το κρινουμε
 
1)Είμαι Αθηναίος
2)Εγώ δεν σε προσέβαλα
3)Δεν μπορείς να παραβλέψεις το γεγονός ότι η ΟΑ έχει μειώσει τις δραστηριότητες στο SKG τα τελευταία χρόνια, κάτι που σίγουρα δεν βοηθάει αναπτυξιακά την Βόρεια Ελλάδα κι επειδή ακριβώς δεν είμαι τοπικιστής, αυτό με αφορά. Το παράδειγμα της Θεσσαλονίκης το ανέφερα για να δείξω πως μια εταιρεία με στρατηγική (η Α3 στην προκειμένη),όχι μόνο βγάζει κέρδη, αλλά δίνει σημαντικές διεξόδους στους κατοίκους της Θεσσαλονίκης να έχουν πρόσβαση στις αερομεταφορές.
4)Μόνο και μόνο με το να υπερασπίζεσαι των 340 στο Παρίσι και να αντιπαρέρχεσαι φέροντας το επιχείρημα για τα 35
 
Μπράβο Jetflight!

Επιτέλους κάποιος εδώ μέσα έθεσε το θέμα με τις ασφαλείς πτήσεις της ολυμπιακής ...... αν και είναι off topic ο Θεός να βάλει το χέρι του.....Πραγματικά....Για αυτούς που πραγματικά ξέρουν. Μακάρι ο Ιρλανδός να είναι η αρχή για το τέλος αυτής της κατάστασης....Οπως είπε και κάποιος που ξέρει η αρχή του τέλους στην εταιρεία για να γίνει εταιρειούλα ήταν όταν κόπηκε η παραγγελία για τα 767. Απο τα Ιωάννινα είμαι. Πάρτε κάνα ATR να βάζει νερό και κάντε ταξίδι και ελάτε μετά να μου πείτε Αθηναίοι και Λοιποί.
 
Η περίπτωση των ΟΑ αναφέρεται μεταξύ άλλων σε άρθρο του Reuters για τις διαμαρτυρίες του προέδρου της Ryanair για την, όπως υποστηρίζει, καθυστέρηση που επιδεικνύει η Ευρωπαΐκή Επιτροπή στην αντιμετώπιση των καταγγελιών της Ryanair εναντίον άλλων αεροπορικών εταιρειών. Για τις ΟΑ λέει πως η Επιτροπή δεν έχει κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ύστερα από 12 μήνες...
 
Πάντως για τα σούρτα φέρτα στο Δουβλίνο και τις πιέσεις Πετραλιά και Σπηλιωτόπουλου στην ΥΠΑ για να δώσει γρήγορα άδειες εκτέλεσης τακτικών δρομολογίων στην RYANAIR, δεν βλέπω λέξη εν τω forum τούτω...
 
Όντως .

Προφανώς δεν πιέζουν αρκετά...

Η

Ακόμα δεν ανέλαβε την υπόθεση ο Μάκης και ο Λάκης.....
 
Top