Ryanair

Ασχολίαστη βλέπω έμεινε η στροφή, ίσαμε u-turn, της FR και του ο' Λίρι πρός το επιβατικό κοινό τους μπάς και φτιάξουν λίγο το όνομα τους. Μάλιστα, ο ο' Λίρης ζητά απ' τους πελάτες της FR να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί του με προτάσεις για τη βελτίωση της εξυπηρέτησης των επιβατών. :shock:
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...soften+image+with+executive+appointments.html
:arrow: http://www.travelweekly.co.uk/Artic...ustomers+to+contact+him+with+suggestions.html

Aκολουθούν την U2 ή/και σκέφτονται πώς θα γεμίζουν μελλοντικά τον στόλο τους μου φαίνεται...
 
Το διαβάζεις και βλέπεις από κάτω να υπογράφει "Da Boss". Τι να σχολιάσεις μετά;
 
Κακίες από κόσμο που δεν μπορεί να καταλάβει το χιούμορ του μιχάλη και που δεν μπορει να ακολουθησει τους απλους κανονες που εχει η εταιρεια.
 
Συμφωνώ απόλυτα με τον jimAEL, πραγματικά γέλασα με τις απαντήσεις του MOL. Τo πρόβλημα δεν είναι η FR, το πρόβλημα είναι οι επιβάτες που είτε ηθελημένα είτε όχι αγνοούν ότι πληρώνουν για να πετάξουν με το συγκεκριμένο επιχειρηματικό μοντέλο, πραγματικά καράφλιασα με αρκετά παράπονα, βέβαια είχε κι ορισμένους που έκαναν χαβαλέ. Πάντως, αν δεν σ' αρέσει η FR, απλά, δεν πετάς μαζί τους, κι όχι τους διαλέγουμε επειδή είναι οι φτηνότεροι κι έπειτα τους κράζουμε...
 
Ενδιαφέρον άρθρο στο reuters για το πώς βλέπουν τον Mιχαλάκη οι μέτοχοι και οι επενδυτές της αεροπορικής.
:arrow: http://www.reuters.com/article/2013/11/05/us-ryanair-succession-idUSBRE9A40OM20131105

Μια μικρή γεύση
..."Replacing O'Leary is like replacing Alex Ferguson," he said, a comparison with the manager of Manchester United soccer team, who retired this year after nearly 27 trophy-filled years. "It will be extremely tough for anyone to replicate what he has achieved."..
 
Και εγώ αν είχα μετοχές της εταιρίας, μπορεί να μην πετούσα ποτέ με αυτήν (ή μόνο αν η μόνη εναλλακτική είναι 20 ώρες λεωφορείο :p ), αλλά δε θα ήθελα να τον αλλάξω.
 
Το πιό φοβερό πάντως είναι ότι μας ζάλισαν τα απαυτά με profit warnings και διαβάζεις ότι αντί έως και 600.000.000 περιμένουν στη χειρότερη καμιά 500αριά και ψάχνονται πώς και γιατί. Για όνομα πιά...

Κι ένα αφιερωματάκι του CAPA στην FR, έχει ενδιαφέρουσες πληροφορίες όπως πάντα
:arrow: http://centreforaviation.com/analys...ustomer-service-are-not-what-we-expect-137354
 
Top