Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Nα υποθέσω ότι δεν υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξεις θέση χωρίς να την προπληρώσεις εάν κάνεις τσεκ-ιν ενα 24ωρο πριν την πτήση,όπως με άλλες εταιρείες; απλά σου βγάζει στην κάρτα επιβίβασης αυτόματα μια οποιαδήποτε θέση; Εάν ταξιδεύω με παρέα και θελω να κάτσουμε μαζι μπορώ, φαντάζομαι, αν έχει θέσεις να το ζητήσω στο αεροδρόμιο..ασχέτως τι μου έβγαλε στο τσεκ-ιν;..σορρυ απλά δεν ετυχε καθόλου να ταξιδέψω μετά την νεα πολιτική της εταιρείας στο θέμα αυτό
 
Απαντώ με επιφύλαξη, αλλά οι θέσεις δίνονται τυχαία από το σύστημα και δεν υπάρχει η δυνατότητα επιλογής εφόσον δεν έχετε πληρώσει. Εάν έχετε κάνει κοινή κράτηση για όλους τους επιβάτες, τότε θα το σύστημα θα σας δώσει διπλανές θέσεις. Εάν όμως έχετε ξεχωριστούς αριθμούς κρατήσεων, τότε δεν μπορείτε να επιλέξετε θέσεις και θα καθίσετε ξεχωριστά. Αν ζητήσετε αλλαγή θέσεων στο αεροδρόμιο, τότε κατά πάσα πιθανότητα θα σας δώσουν την επιλογή να πληρώσετε για την υπηρεσία αυτή.
 
Πάει πια το παλιό σύστημα ΚΤΕΛ; Που έτρεχες να πιάσεις την καλύτερη θέση; Επιτέλους μπήκε μια τάξη. Το κακό είναι ότι έτσι θα χάσουμε το στανταράκι που ήταν το παράθυρο... :(
 
'Οπως τα περιγράφει ο Cross είναι.Άν δέν πληρώσεις(10ευρώ νομίζω),θέση δέν μπορείς να διαλέξεις και το σύστημα σε 'πετάει' τυχαία όπου θέλει - και πράγματι,απο τον Φλεβάρη έχει εφαρμοστεί αυτό το σύστημα και το 'μπαίνω μέσα και κάθομαι όπου θέλω' ανήκει στην ιστορία(δυστυχώς :( ).

Για το πώς δουλεύει το αυτόματο σύστημα καθορισμού θέσης:χτές το βράδυ κάναμε με φίλο το online check-in για την πτήση Ciampino-Θεσσαλονίκη 17/4,με διαφορά μίας ώρας περίπου,σε μένα έλαχε η 5Ε και σ'εκείνον η 5F :wall: που μάλλον σημαίνει ότι κανείς άλλος δέν είχε κάνει check μέσα σ αυτή την ώρα.

ΥΓ.Τώρα προσπαθώ να 'αγοράσω' το παράθυρο απ τον φίλο μου με 5ευρώ :mrgreen: αλλά δέν το δίνει με τίποτα :evil:
 
Καλησπέρα. Χθες έκλεισα εισιτηρία με την ryanair απο RHO-ATH και επιστροφή. Συνέβη κάτι και δεν μπορώ να κάνω την επιστροφή. Ήθελα να αλλάξω την πτήση της επιστροφής. Πως μπορώ να το κάνω χωρίς να πάρω τηλέφωνο στα κεντρικά τους; Ξέρετε αν υπάρχει κάποιο γραφείο στο αεροδρόμιο που θα μπορούσε να με εξυπηρετήσει;
 
Μπορείς να αλλάξεις την κράτησή σου μέσω του ryanair.com.
 
Καλημέρα! Έχω κλείσει 4 πτήσεις με τη ryanair για το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.
Δυστυχώς πριν λίγες μέρες έχασα μέλος της οικογένειάς μου.
Γνωρίζει κανείς τι διαδικασία πρέπει να ακολούθησε για να μου επιστραφούν τα αντίτιμα των εισητηρίων;
 
Συλληπητήρια

Ελπιζω αυτο να σε βοηθήσει
http://www.ryanair.com/gr/questions/one ... to-travel/

Το που ακριβώς πρεπει να προσκομίσεις τα δικαιολογητικά δεν το καταλαβα ακριβώς (Θα απαιτηθεί να προσκομίσετε ένα αντίγραφο του πιστοποιητικού θανάτου στοΤμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας, μαζί με το αίτημα επιστροφής χρημάτων.)

EDIT
Μετα απο καποιο search βρήκα αυτό
http://www.ryanair.com/ie/questions/com ... omplaints/

Καλο θα ήταν να ρωτήσεις τους υπαλλήλους της Ryanair στο αεροδρόμιο (αν είναι εύκολο). Χρειάζεται και
Υποθέτω πως εκτός απο πιστ. θανάτου, πρεπει επίσης να προσκομίσεις και καποιο πιστοποιητικο που να δείχει τη συγγενική σχέση που είχες με τον θανόντα.
 
πάντως η εταιρεία συνεχίζει να γιγαντώνεται με τις νέες παραγγελίες που έχει κάνει
 
Στα πλαίσια της πολιτικής της "νοιαζόμαστε για τον επιβάτη" (ή αλλιώς ας αλλάξουμε γραμμή μιας και τα βρήκαμε σκούρα), η Ryanair λανσάρει το business-plus ναύλο που περιλαμβάνει:

Flexibility on ticket changes
20kg Baggage allowance
Fast track airport security
Priority boarding
Choose your premium seat
Extra leg room and speedy exit

Για να δούμε πως θα πάει.
 
Top