Ryanair

Υπάρχει υπόγειος διάδρομος που ενώνει το main terminal building με το satellite. Είναι διαθέσιμοι και κυλιόμενοι διάδρομοι για να μην χρειαστεί να περπατήσεις όλη την απόσταση.

(λάθος topic :? )
 
Από μια αναζήτηση που έκανα στο Instagram stories του αεροδρομίου Αθηνών βλέπω τους επιβάτες να μπαίνουν στο αεροπλάνο κανονικά όπως πριν με σκάλες, αλλά τώρα στο satellite terminal. Επίσης, φαίνεται ότι από την πύλη του satellite περπατούν οι επιβάτες μέχρι να φτάσουν στο αεροπλάνο και δεν πηγαίνουν με λεωφορείο. Οπότε έχουμε λιγότερο κόστος για την εταιρία, αφού αυτή την τακτική ακολουθεί και στα άλλα κύρια αεροδρόμιά της!
 

Attachments

  • 1.jpg
    1.jpg
    37,9 KB · Προβολές: 3.204
  • 2.jpg
    2.jpg
    19,3 KB · Προβολές: 3.204
  • 3.jpg
    3.jpg
    26,9 KB · Προβολές: 3.204
Η Ryanair τελικά ακύρωσε την προγραμματισμένη της είσοδο στην Ουκρανία, κατόπιν, όπως ανακοίνωσε, διαφωνίας που είχε με το αεροδρόμιο του Κιέβου. Με ανακοίνωσή της κατηγορεί το αεροδρόμιο Boryspil του Κιέβου, πως δεν τίμησε τη συμφωνία που έκαναν από το Μάρτιο και ισχυρίζεται πως το αεροδρόμιο θέλει να προστατέψει τις άλλες αεροπορικώς εταιρείες που δραστηριοποιούνται εκεί, δείχνοντας ξεκάθαρα την τοπική Ukranian International Airlines.
Έτσι μαζί με το Κίεβο την πάτησε και το Λβιβ καθώς η Ryanair αποχωρεί και από εκεί. (4 δρομολόγια από το Κίεβο και 7 από το Λβιβ)
 
Σιγα που δεν θα μπει η εταιρεια την Ουκρανια.
Αυτοι ειναι επαγγελματιες και γνωριζουν πως και με ποιο τροπο θα μπουν.Εχουν μια τακτικη που εστι οπως πανε θα διαλυσουν ολες τις αλλες υγιης εταιραιες.

Έμεις θα ξεκινησουμε παλι τις διαπραγματευσεις μας με τη Ryanair μαζι με το Υπουργειο ,με το αεροδρομιο Μπιροσπολ και με το «Ukraine Investment Promotion Office», δηλωσε σημερα ο γενικος διευθυντης του αεροδρομιου Μπορισπολ ο Παβελ Ριαμπικιν .
 
Γιατι δεν δοκιμαζουν στο Zhulyany με χαμηλοτερα τελη; δεν νομιζω να φοβουνται ανταγωνισμο με Wizz...
 
Δεν αποκλείω ότι απλά δεν είχαν τις αναμενόμενες κρατήσεις, και όπως πάντα φταίει κάποιος άλλος.

Και το ότι ένα αεροδρόμιο δήθεν προστατεύει άλλες εταιρίες, στη γλώσσα της FR γενικά σημαίνει ότι δεν πήραν προνόμια/ επιδοτήσεις / καλύτερες τιμές από τους άλλους. Δηλ. τα γνωστά παιχνίδια της FR.

Εάν όμως πραγματικά ενδιαφέρονται για ένα δρομολόγιο και περιμένουν καλά κέρδη, θα έρθουν....
 
Ο O' Leary είναι άνθρωπος που δεν κωλώνει (με συγχωρείτε την φράση) πουθενά. Δεν μασάει και δεν διαστάζει να κάνει ό,τι χρειαστεί για να πάρει αυτό που θέλει. Στον επιχειρηματικό κόσμο, αν πας με τον σταυρό στο χέρι δεν καταφέρνεις τίποτε.

Γι' αυτό η Ryanair από μια μικρή εταιρεία - οικογενειακή επιχείρηση - που ήταν όταν την ανέλαβε, σε λιγότερο από 15 χρόνια έγινε ο κολοσσός που είναι σήμερα.
 
Συμφωνω Πανο ομως λογικα καποιες πλατες πρεπει να εχουν .
Και παρα πολυ δυνατες,απλως δεν φενονται.Εγω που δεν γνωριζω απλως υποψιαζομαι ποιοι ειναι :)
Και στην Ουκρανια το ιδιο θα γινει,μεσο της Κυβερνησης ανετα θα μπουν.
 
Σίγουρα έχουν αλλά για να μπορεί να έχει πλάτες η Ryanair, θα οφείλεται και αυτό στην ικανότητα αυτών που την διοικούν. Γιατί να τις έχει η Ryanair και όχι κάποιος άλλος;

Η ουσία είναι ότι η Ryanair - και γενικά οι low cost εταιρείες, αρχικά η Southwest στις Η.Π.Α., μετά η easyJet στην Ευρώπη - άλλαξαν πολλά πράγματα στον τρόπο που βλέπουμε τις αερομεταφορές. Ειδικά για την Ryanair δύο τινά υπάρχουν: ή που θα βλέπεις αεροπλάνο της και θα το καταριέσαι να πέσει, ή που θα γίνεις φανατικός υποστηρικτής της και για να ταξιδέψεις με άλλη εταιρεία θα πρέπει να μην δραστηριοποιείται η FR στην γραμμή αυτή. Όταν όμως βρίσκω εισιτήριο Αθήνα - Λονδίνο - Αθήνα με € 95 το άτομο με όλες τις παροχές που θέλω (15 κιλά βαλίτσα το άτομο και προεπιλογή θέσης), άντε να βάλω και € 15 για φαγητό και ποτό, πάλι ούτε η Aegean, ούτε η British Airways είχαν ποτέ τέτοιες τιμές... για να μην πω για την Ολυμπιακή παλαιότερα. Οι εταιρείες αυτές έφεραν τον κόσμο στο αεροπλάνο και μας έκαναν να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα που πριν δεν τους δίναμε σημασία.

Π.Χ. Πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη για Σαββατοκύριακο. Με την FR όταν το έκανα (Νοέμβριος 2014) είχα κόστος € 85 το άτομο μαζί με ξενοδοχείο για 1 βράδυ και όχι σε κανένα παρακμιακό, αλλά σε ένα πολύ καλό κεντρικό ξενοδοχείο στην Αριστοτέλους. Γιατί λοιπόν να μην στηρίξω την Ryanair, την στιγμή που στην Aegean και στην Ο.Α. τότε έβλεπες τριψήφιους ναύλους για συνδέσεις εσωτερικού; Ή γιατί να πάω οδικώς; Να θέλω 6 ώρες αντί 45 λεπτά, διπλάσια λεφτά για βενζίνη, άλλα τόσα σε διόδια, να έχω όλη την κούραση, και το άγχος αν θα αφήσω τα κόκκαλά μου στον Μαλιακό, στα Τέμπη ή στον Πλαταμώνα;
 
panos81c":1ihqgykt said:
και το άγχος αν θα αφήσω τα κόκκαλά μου στον Μαλιακό, στα Τέμπη ή στον Πλαταμώνα;

Εντάξει αυτό δεν υπάρχει πια, ο δρόμος είναι πολύ καλός (αν και ηλίθιο ότι κάθε 20 χλμ πρέπει να σταματάς για να πληρώνεις, έπρεπε να είναι στην είσοδο και την έξοδο).

Όπως τα λες είναι με τη Ryanair, απλά όταν χτύπα ξύλο κάτσει η στραβή με καμιά απεργία κλπ δεν θα βρεις το δίκιο σου και θα το πληρώσεις πολλαπλά... Έχω πάθει και έχω μάθει, πετάω μαζί τους μόνο αν δεν υπάρχει ανταγωνιστική.
 
Top