Σίγουρα έχουν αλλά για να μπορεί να έχει πλάτες η Ryanair, θα οφείλεται και αυτό στην ικανότητα αυτών που την διοικούν. Γιατί να τις έχει η Ryanair και όχι κάποιος άλλος;
Η ουσία είναι ότι η Ryanair - και γενικά οι low cost εταιρείες, αρχικά η Southwest στις Η.Π.Α., μετά η easyJet στην Ευρώπη - άλλαξαν πολλά πράγματα στον τρόπο που βλέπουμε τις αερομεταφορές. Ειδικά για την Ryanair δύο τινά υπάρχουν: ή που θα βλέπεις αεροπλάνο της και θα το καταριέσαι να πέσει, ή που θα γίνεις φανατικός υποστηρικτής της και για να ταξιδέψεις με άλλη εταιρεία θα πρέπει να μην δραστηριοποιείται η FR στην γραμμή αυτή. Όταν όμως βρίσκω εισιτήριο Αθήνα - Λονδίνο - Αθήνα με € 95 το άτομο με όλες τις παροχές που θέλω (15 κιλά βαλίτσα το άτομο και προεπιλογή θέσης), άντε να βάλω και € 15 για φαγητό και ποτό, πάλι ούτε η Aegean, ούτε η British Airways είχαν ποτέ τέτοιες τιμές... για να μην πω για την Ολυμπιακή παλαιότερα. Οι εταιρείες αυτές έφεραν τον κόσμο στο αεροπλάνο και μας έκαναν να συνειδητοποιήσουμε κάποια πράγματα που πριν δεν τους δίναμε σημασία.
Π.Χ. Πάω Αθήνα - Θεσσαλονίκη για Σαββατοκύριακο. Με την FR όταν το έκανα (Νοέμβριος 2014) είχα κόστος € 85 το άτομο μαζί με ξενοδοχείο για 1 βράδυ και όχι σε κανένα παρακμιακό, αλλά σε ένα πολύ καλό κεντρικό ξενοδοχείο στην Αριστοτέλους. Γιατί λοιπόν να μην στηρίξω την Ryanair, την στιγμή που στην Aegean και στην Ο.Α. τότε έβλεπες τριψήφιους ναύλους για συνδέσεις εσωτερικού; Ή γιατί να πάω οδικώς; Να θέλω 6 ώρες αντί 45 λεπτά, διπλάσια λεφτά για βενζίνη, άλλα τόσα σε διόδια, να έχω όλη την κούραση, και το άγχος αν θα αφήσω τα κόκκαλά μου στον Μαλιακό, στα Τέμπη ή στον Πλαταμώνα;