Ryanair

  • Thread starter Thread starter jetflight
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Re: RYANAIR news

jetflight":3ms4kct7 said:
60000E ηταν η επιδικαση της αποζημιωσης στην Μπρουνι αλλα εγω το εγραψα πριν μαθω για την αποφαση τελικα.
Δεν το έγραψες έτσι όμως ... ;)
jetflight":3ms4kct7 said:
Εξαλλου δειχνει οτι εχει χιουμορ.
Δεν δείχνει ότι έχει χιούμορ, αλλά ότι το marketing της εταιρίας του λειτουργεί άψογα. :great:

«Bad advertising is better than no advertising». Το 60 χιλιάρικα τα πληρώνει όπως είπε και ο jetflight χωρίς άγχος. Πιστεύω ότι θα το είχε ήδη υπολογίσει αυτό όταν δημοσίευσε την διαφήμιση ;)
 
Μην κάνετε παραπληροφόρηση!!!
Δεν είναι 60.000 ευρώ η αποζημίωση.
Εκδικάστηκε και ένα (1) ευρώ στον Σαρκοζί.
Σύνολο: 60.001 ευρώ.
Αν ζητούσε ο Ιρλανδός από την Κάρλα να κάνει τη διαφήμιση, σίγουρα θα του κόστιζε παραπάνω.
Πάλι κερδισμένος βγήκε!
 
RYANAIR newsletter

Χθες μου ηρθε το τελευταιο newsletter της RYANAIR. Δεν θα εδινα και μεγαλη σημασια αλλα προσεξα οτι διαφημιζαν διαφορα προιοντα που πουλαν στο ηλεκτρονικο τους καταστημα. Μεταξυ αλλων τι νομιζετε? Ενα σετ μαχαιρια! (http://ryanairbuyasyoufly.com/shop/prod ... d/519.html) Μιλαμε για κανονικο telemarketing. Απο ολο το newsletter πιο πολυ χωρο επιαναν οι διαφημησεις παρα οι προσφορες εισητηριων ή αεροπορικα νεα.

Ναι καλα ακουσατε, τωρα δεν ξερω ποσο αυτο ειναι σωστο για μια αεροπορικη εταιρια και τι ειδους Image προσπαθει να δημιουργησει με ολες αυτες τις λοταρριες εν πτηση κτλ αλλα νομιζω οτι αυτη η εταιρια εχει καταντησει καρναβαλι. Σε λιγο θα βγαλουν και παγκο λαϊκής μεσα στο αεροπλανο... Ημαρτον...
 
Σχετικα με RYANAIR

Χαιρετω,

Προκειτε να κανω μια κρατηση για εναν ταξιδι μετ'επιστροφης απο Λονδινο STN προς Marseille Γαλλιας,στο site σχετικα με της αποσκευες εχει καποιες χρεωσεις οι οποιες ξεπερνουν την τιμη του εισητηριου!!!Ηθελα να ρωτησω λοιπον σε περιπτωση που διαλεξω την online check και 0 bags ωστε να μην χρεωθω τιποτα αλλο περαν του εισητηριου και να εχω μια χειραποσκευη τυπου σακ βουαγιαζ μικρο,θα υπαξρει προβλημα ωστε να με βαλουν να πληρωσω της 30 λιρες της αποσκευης?
Υπαρχει καποιο οριο κιλων η μεγεθους στην χειραποσκευη και σε βαζουν να τη μετρησεις ωστε να δουν αν πληρει της προυποθεσεις και να την παρεις μαζι σου?
 
Re: Σχετικα με RYANAIR

Μόνο μέχρι 10kg και φυσικά διαστάσεων ΤΟ ΠΟΛΥ 55cm x 40cm x 20cm.
Να είσαι βέβαιος ότι το ελέγχουν ΣΧΟΛΑΣΤΙΚΑ.
 
Για πολλές κλωτσές ο Ο'Λίγδι

Διαβάστε τι λέει ο τύπος: (Από τους Times του Λονδίνου, 04/06/2008)
Έχω υπογραμμίσει τα "καλύτερα".


Michael O'Leary, the chief executive of Ryanair, has welcomed high oil prices, claiming that it will drive “crappy competitors” out of business.

The boss of Europe's largest airline yesterday identified a number of rivals that he expected to go bankrupt in the coming months because of rapidly rising fuel bills.

He said that Sky Europe, Flybe and Jet2, which are all smaller regional carriers, could be grounded in the coming months.

Mr O'Leary added that he expected only five carriers out of the hundreds operating in Europe to break even or make a profit this year: Ryanair, easyJet, British Airways, Air France and Lufthansa.

He said: “I hope oil prices stay high over the winter because we will get rid of a lot of crappy competitors. A few carriers will be safe but everyone else is in danger of going bust.”

More than a dozen airlines worldwide have already gone out of business this year because of record oil prices and analysts forecast that the coming year could see a “blood bath”, with carriers hit by both high costs and falling demand as global economies slow.

Mr O'Leary admitted that the airline would try to offset higher costs through additional charges on items such as checked baggage and airport check-in.

The airline said that overall fares would rise by 5 per cent and that Ryanair would break even in the coming year.

However, he said that if fares did not increase and oil prices remained at $130 a barrel it would lose €125million (£99million) compared with a record net profit of €481 million in the year to March 31.

Flybe, which operates regional services from Birmingham and Southampton, rejected Mr O'Leary's claim that it was in danger and said it would be able to break even with oil at $170 a barrel.

Mike Rutter, the chief commercial officer, said: “Flybe notes with indifference the latest rantings of Mr O'Leary and notes his usual attempt to deflect attention from his own results by making unsubstantiated accusations about other airlines.”

Jet2, based at Leeds-Bradford airport, also said that it would survive high oil prices.

Philip Meeson, the chief executive, said: “I'm sorry Mr O'Leary - unlike you, Jet2.com has bought all its fuel for this summer, this coming winter and next summer at attractive rates. Our passengers can rely upon us for many, many years to come.” Sky Europe, which flies to Prague and Vienna, was unavailable for comment.

Mr O'Leary was adamant that the high-cost environment would make life impossible for rivals. He said: “If oil stays at $130 as we expect, then most airlines are going to be losing horrific amounts of money.”

A number of airlines have admitted in recent weeks that the next year will be difficult and carriers are planning to cut the number of services they offer to reduce costs.

BA will cut its capacity by about 10 per cent this year and has also reduced its profit-margin forecast. Ryanair said it, too, would mothball aircraft over the winter, grounding about 20 planes including up to 15 at Stansted. Services to France are expected to be reduced as a result.

Despite the difficulties caused by high oil prices, Mr O'Leary insisted that Ryanair would benefit from this environment as passengers deserted higher-cost alternatives.

He said: “The era of low-cost travel is not over. Rather, the era of high-fare air travel is over. Consumers will become more price sensitive and people will recoil from BA's fuel surcharges.” British Airways increased its fuel surcharge last week for the second time in a month and is charging an additional £218 return for its longest flights.

In its financial results presentation, Ryanair also said that it would take a €92million writedown on its investment in Aer Lingus, another Dublin-based carrier.

Ryanair bought a 29.2 per cent stake last year but has been blocked from buying Aer Lingus outright for competition reasons. This prompted Mr O'Leary to say: “We're not paranoid but the people in Brussels do have it in for us.”

Charge of the flight brigade

— Airlines have responded to rising oil prices by adding fuel surcharges to their fares. BA’s surcharge on flights to New York is higher than the basic fare

— Ryanair said that it would not introduce surcharges even if oil hit $200 a barrel but Michael O’Leary, the chief executive, did admit that other charges would go up

— Ryanair has predicted that average fares will increase by about 5 per cent this year, or roughly £2 per passenger per flight. Mr O’Leary identified airport check-in and checked-baggage charges as the most likely to rise

— The airline charges passengers £4 one-way if they want to check-in at the airport and £8 for checking a bag

— Priority boarding, which is favoured by family members who want to sit next to each other, costs £4 each

— Buying tickets with a credit card costs £3.20 and £1.20 with a debit card

— The airline has a baggage weight limit of 15kg, which is less than most rivals, and has begun to penalise passengers with heavier bags, charging £12 per kg

— Mr O’Leary said yesterday that these additional charges were not “fuel surcharges by another name” because passengers had the option of avoiding them. He said that Ryanair wanted to “fine” passengers who check-in at airports or checked baggage because this increased the carrier’s costs

(The Times June 4, 2008)




Για τον Ο'Λίγδι, οι μικρότερες εταιρείες είναι crappy (δηλαδή ...σκατά). Ενώ η Ryanair είναι το διαμάντι των αιθέρων και ο Ο'Λίγδι ένας πραγματικός τζέντλεμαν !

Ο "κύριος" αυτός μάλιστα, ελπίζει να μείνουν ψηλά οι τιμές τον χειμώνα. Βέβαια αυτόν που είναι πολυ-δισεκατομμυριούχος στά τέτοια του. Ο κοσμάκης τραβάει το αγγούρι από την ακρίβεια και από την ανεργεία από τίς εταιρείες που θα κλείσουν (μερικές μάλιστα έκλεισαν στην Αγγλία ήδη).

Τώρα αυτού του τύπου το τραβάει ο κώ.... του ένα μποϋκοτάζ ναί ή όχι?

Βέβαια ο κύριος "άνετος", δεν βλέπει ότι η μετοχή της Ryanair έχει πέσει στο μισό (50% πτώση) μέσα σε πέντε μήνες. Ακριβώς το ίδιο και με την Εasyjet. Θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι το κακό είναι γενικό και επηρεάζει όλες τις αεροπορικές εταιρείες, καθώς και η μετοχή της ΒΑ έχει την ίδια πορεία. Όμως μήν ξεχνάμε ότι η ΒΑ είχε το φιάσκο του Τ5. Άλλες μεγάλες εταιρείες δεν έχουν τέτοια πτώση.

Επίσης δεν είπε ότι είναι η ΜΟΝΗ εταιρεία που δεν αγόρασε χοντρική εδώ και τρείς-τέσσερις μήνες, με αποτέλεσμα να είναι ο μόνος που πληρώνει το peak της τιμής των προηγούμενοων εβδομάδων. Οι άλλοι αγόρασαν χιλιάδες τόνους με τις παλιές τιμές.

Το μέλλον θα είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον.
 
Re: RYANAIR news

Γι αυτο εχω ορκιστει να μην περασω ουτε απ εξω απο αεροπλανο τους. Επιβεβαιωνεται ποσο κωλοεταιρεια ειναι και θελει να ειναι.

Μποϋκότα τωρα!
 
Re: RYANAIR news

Και πολύ καλά κάνεις & αυτό πρέπει να κάνει ο καθένας. Έχω πικρή εμπειρία με αυτήν την κωλοεταιρεία!
Μακρυά!!!
Μάλλιστα πριν καιρό (Απρίλιος 07) έγραψα εδώ στην ιστοσελίδα για κάποιο βιβλίο που έχει εκδοθεί με τον τίτλο "RUINAIR", Ιρλανδού συγγραφέα που γράφει πολλά και διάφορα για την συγκεκριμμένη "κακιά κυρία"
Δυστυχώς έκανε αναφορά και για την αεροπορική κατάσταση στην Ελλάδα, κάποια πράγματα ήταν ανακριβή επικοινώνησα με τον συγγραφέα αλλά τι να το κάνω το sorry του...
 
Re: RYANAIR news

Ο Ο λυρι εχει προαγορασει τεραστιες ποσοτητες καυσιμων προκειμενου και καλα κανει να μην επηρεαζεται απο την αυξηση στην τιμη του πετρελαιου...Οσο για τον συγγραφεα δεν εχει και αδικο η αεροπορικη αγορα στην Ελλαδα εχει τα μαυρα της τα χαλια...
 
Top